sobota, 24 marca 2012

[705].


(Joe Dassin - Les Champs-Elysées)

***

mięsny jeż, mięsny jeż...

23 komentarze:

  1. Cóż za zbieg okoliczności, właśnie wczoraj robiłyśmy sobie podśmie-chujki z mięsnego jeża...

    OdpowiedzUsuń
  2. no dobra przyznam się: nie kumam;)

    drugiego dna w przekazie "jeż zjadł mysz" nie widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka dni temu mój syn pokazał mi filmik mięsnym jeżem -wyszłam z siebie i do tej pory nie wróciłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. mięsny jeż rządzi:)
    czekam co CeZik z tego wymyśli.
    a na dziś polecam Jamie Woon'a, jedyny pop który obecnie trawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. juz dawno brakowalo tego w naszym domu!

    OdpowiedzUsuń
  6. :))
    wczoraj uświadomiliśmy moją koleżankę w kwestii jeża :))
    chichramy się do dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Mięsny jeż Ty go zjesz ! :D

    Wpisz sobie google Mięsne żółwie :D
    Nowe danie hahahah

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę mi zajęło, żeby dojść do sedna jeża..:)Majewski mi wytłumaczył:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że jest trochę lepiej.
    Bez jeża :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatni trafiłam dzięki uprzejmości znajomych na wspaniałą muzę:
    http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ

    OdpowiedzUsuń
  11. wróbel> dobrej muzyki jak i uprzejmości znajomych NIGDY DOŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  12. na przetrwanie, dla tych co mają dużo dystansu:
    http://www.youtube.com/watch?v=GFsb3HSxLJ4

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.youtube.com/watch?v=6JnveTyYLyw&feature=endscreen&NR=1
    końcówka the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie jest Joe Dassin :-((
    To jego brat
    Pozdr. Ania B.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Jeszcze przyniosę piwko dla utuczenia...hm uczczenia całej sytuacji" ;) dobre to było :) / Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. mięsny jeż... uuuu...! fuuuu...!!! ;)
    Bizu! bizu! wracam do posta co zbieramy.:)

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga