piątek, 29 kwietnia 2011

[376].

(3 Doors Down - Here without you)

***

jest późne popołudnie.
odpoczywam w ogrodzie na huśtawce.
wgramolił się Pan Jędruś.
jest rozgrzany słońcem, jeżdżeniem boso na rowerze, wyrywaniem podpórek winogronom, grzebaniem w skibach ziemi za marchewkami (i co z tego, że to nie pora na marchewki - może jak poszuka, to znajdzie?).
pachnie mlekiem, powietrzem, trawą, ziemią.
przytulił się do mojego ramienia, opowiada mi o ulubionej zupie z kakao, wody i soli, o tym jak wyrwał trawę, nosił na taras i sikał na nią; o tym, że marzy Mu się taka jak moja, ale chłopaczyńska szczotka do zębów na bateryjkę.

bujam nas, oglądamy zdjęcia w aparacie, zaśmiewamy się z naszych min.

tam dom twój, gdzie serce twoje.

22 komentarze:

  1. Asia masz fajny kolor na paznokciach na kończynach dolnych:) ja otworzę ten sezon ,jak przestanę się smarować. I będą czarne :) a co:) ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, jak to się stało, że przepadł mi twój wczorajszy wpis.
    nabiłam ci trochę statystyk bo właziłam co półgodz i nic!

    a tymczasem ty zgłębiałaś wiosnę!

    u mnie ni z tego ni z owego zieleń. taka na maksa.
    moja "pani od malowania" twierdzi, że zwykle do pejzaży nie używa się zielonej farby, tylko miksów różnych, które w efekcie udają zieleń.
    ciekawe co by powiedziała, gdyby miała namalować to, co dzisiaj widziałam w lesie, hihi...

    ściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksena> kupiłam wściekły pomarańczowy i groszkowy zielony.
    tego drugiego na razie trochę się boję ;)

    Olaszek> wczorajszego wpisu wczoraj nie było, pojawił się dziś.
    blogger daje takie możliwości podróżowania w czasie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. fajne ząbki ma Pan Jędruś. przepadam za takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze mleczne :) boskooooo Młoda traci na bieżąco :) już ma nówki sztuki na górze ;) Dżem:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pan Jędruś ma trzy latka, więc zębów stałych jeszcze dłuuuugo mieć nie będzie.
    A Giancarlo ma już na przedzie paszczy same stałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pan Jedrus wyglada tak slicznie i slodko jak tylko trzylatek wygladac moze :)
    no i ten cudowny, radosny, beztroski usmiech malego chlopca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Asiu, dentysci juz nie polecaja elektrycznych szczoteczek, bo niszcza dziasla. Sama jestem ofiara wspanialej elektrycznej....teraz mam taka mieciutka, reczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://youtu.be/BM8YKX1h3As

    zycze Wam serdecznie,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. "Program do przesyłania nie udostępnił tego filmu wideo w Twoim kraju.
    Przepraszamy za usterki."

    OdpowiedzUsuń
  11. Sinseilia "Tout le Bonheur du Monde"
    wejdz na youtube.fr byc moze bedzie latwiej z odczytaniem video,
    pozdrawiam,
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz długaśne paluchy, powinnaś zostać pianistką :)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  13. opération imposssible :/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. opération imposssible :/
    video zablokowane
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  16. widać są ograniczenia związane z cookies

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieje, ze moglas jednak obejzec clip, i jeszcze raz zycze Wam tout le bonheur du monde:)
    pozdrawiam,
    E

    OdpowiedzUsuń
  18. http://w613.wrzuta.pl/audio/2KXJH3obY8E/enej_-_radio_hello

    Asiek, mam nadzieję,ze to słyszałaś :)
    http://hitmeneki.wrzuta.pl/audio/aBgKmjXgHBF/lao_che_-_hydropieklowstapienie_woodstock2008

    dedykuję Ci je na dobranoc :) w ogóle nie do tematu, ale co tam;) muzyka musi łączyć :P 3maj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga