piątek, 15 kwietnia 2011

[362].

(Hurts - Wonderful Life)

On a bridge across the Severn on a Saturday night,
Susie meets the man of her dreams.
He says that he got in trouble and if she doesn't mind
He doesn't want the company
But there's something in the air
They share a look in silence and everything is understood
Susie grabs her man and puts a grip on his hand as the rain puts a tear in his eye.

SHE SAYS:
Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life
Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

Driving through the city to the Temple Station,
Cries into the leather seat
And Susie knows the baby was a family man,
But the world has got him down on his knees

So she throws him at the wall and kisses burn like fire,
And suddenly he starts to believe
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
He takes her in his arms and he doesn't know why,
But he thinks that he begins to see

(...)

***

mam paznokcie w kolorze czerwieni strażackiej.
zapłaciłam za ten manikijur trzydzieści złotych, co w przeliczeniu na ilość rekordów wstukanych do bazy danych jest dużo. w chuj dużo.

podejdź. zbliż się.
dziś nie pertraktuję, nie jestem miła, nie udaję sympatycznej.
nie będę z tobą szczera, nie urzeknie cię moja historia.
nie dowiesz się o moich problemach, nie wysłucham twoich.

jestem samicą alfa.
kieruję się instynktem i miłością.
nie zawaham się przed niczym.
zniszczę cię, jeśli spróbujesz skrzywdzić moje stado.

podejdź. zbliż się.
pokaż twarz.
rozszarpię cię.
mam paznokcie w kolorze czerwieni strażackiej.

33 komentarze:

  1. 30 zl nie brzmi duzo ale nie znam sie na cenach

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wiersz Ci wyszedł, Pani.





    zimno
    z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia red paznokcie poprawią Ci humor i dodadzą drapieżności. Chociaż tego to Ci nie brakuje :)
    "też Asia"

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy z 21.46> punkt widzenia jest powiązany z miejscem siedzenia.

    zimno> jestem bezsilna.

    "też Asia"> walczę, walczę, walczę. red paznokcie w tym pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  5. groźźźźźźźnie..... rypsyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym nie wejść ci w drogę jak jesteś w takim stanie.
    Możesz zmiażdżyć, czuć moc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, będzie się działo? Nie podglądajmy.

    MG

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakaś eks weszła w drogę?

    OdpowiedzUsuń
  9. rypsyna> tak ma być!

    Anonimowy z 22:11> słusznie.

    MG> :]

    Anonimowy z 22:20> alfa nie ma konkurencji.
    alfa ignoruje eks.
    sprawdź na Animal Planet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na chwilę obecną mam jeden istotny problem: czy wnętrze klawiatury w laptopie można skutecznie wyczyścić?
    Szkoda, że nie chcesz mnie wysłuchać ;)
    Czerwone paznokcie lubię. Ale nie gotowam jeszcze na nie. Czerwonymi paznokciami można uderzać tylko po CZYSTEJ klawiaturze.

    OdpowiedzUsuń
  11. :)CZERWONE PAZURY!! Noszę od roku:) Uwielbiam!!
    To jest takie na maxa Kobiece!!
    Gratulacje Joanno;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopisek: Anka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hm... może to wiosna, a może zwykły wkurw ;) też mam czerwone paznokcie ;)
    Buziak za całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od jakiegoś czasu "chodzą za mną" czerwone paznokcie... Jeśli dają takiego "kopa", to.... będzie wesoło;)
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocico z pazurami,
    równie dobrze mogłaś je, pazury, zrobić sama, i 3 dychy byłyby w kieszeni :D...
    no już się tak nie złość, złość piękności szkodzi, podobno...
    pozdrówka gorące na pohybel pogodzie!

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja spierdalam ......Kate

    OdpowiedzUsuń
  17. ...zapomnialam ze od tygodnia mam czerwien na pazurach...rypsyna

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zmyłam kilka dni temu...rozpuszczalnikiem nitro ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. :) Brawo :) A gdzie post 362?

    OdpowiedzUsuń
  20. już poprawiłam numerację :P

    OdpowiedzUsuń
  21. pamietaj Joanno,ze wszystkie samice alfa, ktore tu wchodza sa z Toba i pomoga Ci w rozszarpywaniu tego, ktory Ci zagraza

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarownica,jędza, chudzielec! Takie obelgi przyjmij ode mnie. Twoja muzyka=moja muzyk, ja mam exa i dziecię, ja się szykuje do ślubu z niemężem moim, i to ja! dzisiaj pomalowałam sobie (kosmetyczką, sama nie umiem) paznokcie na czerwono. A zawsze cielisty proszę, jasny róż... Baba jaga! Kiedy byłam mała i mama zaprowadziła mnie na szczepienie, widząc panie w fartuchach, z igłą, cofnęłam się do drzwi i postanowiłam wyzwać owe w najgorszych słowach jakie znam... Świnki, tadki niejadki, tak krzyczałam. Pamiętam jak dziś:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. sfora.
    sfora samic alfa.
    czerwonopazurzastych.
    bójcie się, problemy.
    nadchodzimy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Strzygi, czarownice.
    Zbliża się pełnia.

    OdpowiedzUsuń
  25. czy już jakaś interesująca bitwa się odbyła? Bo chętnie na taką napierdalankę bym popatrzała.
    A co! Nie mam telewizora, nie mam animal planet.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam paznokcie w kolorze Ginger Red. Dołączam do grona, od tygodnia nosi mnie jak diabli.Wrrr. Pozdrawiam. Aga2

    OdpowiedzUsuń
  27. Chustka,powodzenia na badaniach jak co to ja szykuje szpony i pomogę zawsze!!!Kate

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio u mnie słabo z aż taką mobilizacją ale teraz tu coś jak zew się objawiło, więc idę po ten czerwony lakier. :) Od czegoś trzeba zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  29. a wpierdol jej/im/tamtym tez

    OdpowiedzUsuń
  30. Joanno, w chustce czy bez :)Przeczytaj sobie,ale nie umieszczaj,bo ni przypiął,ni wypiął,aczkolwiek istotne.Na czytaniu o nowotworach spędzam czas,bo wokół nowotwór nowotworem pogania w moim życiu -Matka,Ojciec /śp./,dwie Sis, nie mówiąc o bliższych i dalszych znajomych.Ale ad rem :).Czy natknęłaś się na stosowaną przy nowotworach dietę dr - nomen omen :) Johanny Budwig? Poklikaj to nazwisko,można cokolwiek poczytać i nie ukrywam-zastosować.Siedem razy zgłaszana za swoje badania do Nobla.Moje Sis zainteresowały się,jedzą sobie,zresztą ja też jem,bo pewnie też mam,ale o tym nie wiem ;),olej jest całkiem smaczny,siemię też.Polecam.Ave.

    OdpowiedzUsuń
  31. W kobietach siła!

    OdpowiedzUsuń
  32. Odsprzedam pilniczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. matko jedyna - trochę się wystraszyłam ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga