poniedziałek, 18 kwietnia 2011

[365].



(Bill Withers - Ain't No Sunshine)

***

i znowu poniedziałek.
dzień pizzy.
bo w poniedziałki promocja.
pizza za 5 zł.

daję monetę.
stajemy przy kasie.
zamawia.
- poproszę pyszną pizzę, taką okrągłą. - przerwa. wyczekiwanie. wzrok wbity w sprzedawcę.
niestety, dziś sprzedający jest zmęczony. nie będzie międzypokoleniowej interakcji przez kontuar.
poprzez znaczące podniesienie brwi i przewalenie oczami zachęcam do rozwinięcia się.
więc kontynuuje:
- ...taką okrągłą, z salami, serkiem żółtym, polewką pomidorową i z takimi paproszkami w kolorze zielonkawym.
- przyjąłem zamówienie, za kwadrans podamy pizzę.
udało się.

na pizzy

9 komentarzy:

  1. O, soczek ze słomeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a vileda... bez komentarza, miszcz;)

    aha a na lodach dziś byłaś? po tej pizzy?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajno :)
    moj starszy nie chce przy mnie nic zamawiac, bo sie wstydzi mowic po angielsku kiedy slucham :(
    mlodszy jeszcze nie zna angielskiego na tyle, zeby zamawiac...
    nic to ide dac im obiad

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy z 23:32> obowiązkowo, od kilku lat ;)

    nawarsztacie> nie, a powinnam? gdzie dobre dają?

    ingrid> ja też się wstydziłam przy Ojcu mówić w obcym języku.
    a co masz dziś na obiad?

    OdpowiedzUsuń
  5. kotleciki jagniece (uwielbiamy, bo mozna obgryzac z kosci), ziemniaki (bo jestem Polka :)) oraz kukurydze w kolbach gotowana (w koncu mieszkamy na Dzikim Zachodzie przy granicy z Meksykiem), ale na razie bedziemy jesc w skladzie okrojonym, bo Starszy odpadl po karczemnej awanturze, ktora urzadzil bratu i mnie;
    aha dla mnie dodatkowo lampka wina :), a co;

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam :) :)
    a jak z trawieniem kotlecików na myśl o spojrzeniu biednych jagniąt? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały jest.Pewnie nie trzeba Ci o tym mówić, ale z obcych ust to brzmi nawet lepiej :)
    Matka,możesz byc dumna.
    Za całokształt :))

    Pozdrawiam i mocno kibicuję.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie rozwaliła "torba miętusków dla mamusi" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. trawie dobrze! wino pomaga :)
    spojrzenia mnie nie ruszaja,
    nieczula jakas jestem, czy cos;

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga