sobota, 23 kwietnia 2011

[370].

(Smolik - Close your eyes)

***

pokolorowałem jajka  - rysując na jednym Dżokera, wroga Batmana, drugie zaś ozdobiłem bazgrołami.
walczyłem w kościele z plastikowym kurczakiem, którym zawiadował siedzący obok chłopiec.
cierpliwie pozowałem do zdjęć z mamą.
znalazłem w babcinym ogródku czterolistne koniczynki.
ganiałem się z mamą w berka.

skakałem z drzewa.
lecz spleenu ukryć nie potrafię.
- mamo, kiedy będę mógł grać na xboxie?- to pytanie słyszę od prawie tygodnia średnio dziesięć razy dziennie.
parę dni temu, po rozmowie korygująco - prostującej dotyczącej zatracania się w graniu oraz uzależnienia od wirtualnej rzeczywistości, Syn postanowił wymierzyć sobie karę (- ależ mamo, to nie do końca jest kara, to raczej odpoczynek, ja bardzo się cieszę, że mogę odpocząć).
nieopatrznie zapytałam się, ile dni zamierza odpoczywać.
- jedenaście - odpowiedział bez wahania.
- jesteś pewien? - dopytywałam się zatroskana planowaną skalą wyrzeczenia.
- ależ mamo, takie jest życie, muszę odpocząć, żeby nie musieć leczyć głowy z uzależnienia.
yy, dobra. trzymamy się więc raz podjętej decyzji.

- kiedy będę mógł znów grać na ixboxie? - rozbrzmiewa szlagwort. powtarzany uparcie, powtarzany przy każdej nadarzającej się okazji, powtarzany każdego kolejnego dnia coraz smutniejszym głosem.
- bo wiesz, ja już się świetnie czuję, oczy mnie nie bolą, nie kręci mi się w głowie, jestem bardzo wypoczęty, więc uważam, że mogę już grać - Syn wbija we mnie oskarżycielskie spojrzenie.

z Jego nawijką i uporem zostanie jak nic prawnikiem.

10 komentarzy:

  1. Jak zwykle fajnie się czyta. Wesołych Świąt Asiu:) Graża

    OdpowiedzUsuń
  2. :):):)
    oraz
    Maz rano zapuscil Eagles

    dla Ciebie, Niemeza, Janka oraz Babci B.
    ode mnie
    Love Will Keep Us Alive
    http://www.youtube.com/watch?v=8Bvrn2kysk0

    milych Swiat dla calej Waszej Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. spokojnych, rodzinnych świąt aAsiu, dla całej Waszej trójki i babci B.

    A mlody ma gadkę zawodowego negocjatora.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezusie - ale ten Twój syn jest zajefajny!!! Ależ ma gadane!! I taki podobny Do Ciebie!! :-)

    Ale tyle czterolistych koniczyn??? To jakieś całe pole uprawne!! Nigdy nawet jednej nie znalazłam.

    Wesołych, spokojnych świąt życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czterolistna dobrze wróży, to ja przez całe życie nie znalazłam a tu widzę więcej niż jedną, pozdrawiam, radosnych świąt, będzie tylko lepiej :*

    =<^.^>=

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, wiesz co można mieć w koszyczku ze święconką? małego, pluszowego hipopotama :D (moja trochę starsza od Giancarla siostrzenica). Można też włożyć tam niewyschnięte pisanki, no i ta farbka jakby trochę pomalowala siedzącą obok kiełbaskę... Nic to. Dużo ciepła Ci ślę. Zamrtwychwstaniem ;-) Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i Zdrowych Świąt!
    Synusia masz przeuroczego!

    OdpowiedzUsuń
  8. slodki szczerbatek z Giancarla:) ta wymiana zebow na stale to dla mnie symboliczny znak konca dziecinstwa- pamietam jak sama bylam "kasownikiem", fascynowal mnie ten proces, kolejne zeby mi sie kiwaly- i te najbardziej kiwajace obwiazywalo sie nitka przyczepiona do klamki i w ten sposob odchodzil w przeszlosc beztroski okres kiedy organizm mial w zanadrzu czesci zamienne:)
    szkoda, ze pozniej nie ma juz tak fajnie, bardzo szkoda
    Radosnych swiat Joanno, zeby wszystko sie zadzialo tak jak to sobie koncepcyjnie wymyslisz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech te Święta będą nadzieją i optymizmem na przyszłość. Nieustającej wiosny w sercu!

    OdpowiedzUsuń
  10. oasiu, myslę, że masz rację, ale współczuję, 7 tomów powszechnej historii panstwa i prawa Koranyego trudno przebrnąć alke skoro tak to trzymam kciuki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga