piątek, 26 sierpnia 2011

[494].



(z muzikalu Hair - piosenka I got life)

***

a było tak:

- ojej... serio ma Pan w domu kolekcję egzotycznych motyli?

- yyy... nie jestem zagorzałą fanką Roxette.

- mówiłam Wam, że Manuela Gretkowska to moja siostra?

- Roda Stewarda lubię, ale bez przesady.

Zdzisia z Pcimia pozdrawia cały Urząd Skarbowy.

rockowy mop.

rycząca czterdziecha.

- czy słyszeli państwo, że klacz uciekła ze stadniny koni?

- znajdą Panie te włosy w jaśniejszym kolorze? albo rude?

47 komentarzy:

  1. Meramorfozy genialne, Gretkowska mnie powaliła:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, jak fryzura zmienia wygląd. Teraz rozumiem, dlaczego jest tyle zakładów fryzjerskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze jest sie posmiac przed snem
    klacz jest cudowna,
    dziekuje :D
    i w takim oto pogodnym nastroju obieram kierunek sypialnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiałam się do łez:) Teraz stwierdzam,że dokonałaś najlepszego wyboru z możliwych

    OdpowiedzUsuń
  5. DLACZEGO, DLACZEGO, DLACZEGO
    nie wybralas Roda Stewarda?:)))))
    btw- mialam w latach 80 taki fryz- chcialabym zniszczyc wszystkie zdjecia z tego okresu;)
    a Zdzisia mi sie podoba, giermek tez;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdzisię miałam na głowie na obronie pracy magisterskiej.
    miał wyjść ciemny blond, wyszedł kasztan.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesoooooo, fanka Roxette jest miodzio, Asiu, wyję jak do księżyca. Normalnie więcej Twoich zdjęć i zmienię orientację ;-) Buzio.
    PS. Czasami zapominam o meritum, gdy tu zagądam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gretkowska wymiata ale powiem Ci, że rycząca czterdziecha ... całkiem całkiem! Wogóle masz w sobie coś takiego, że w każdej opcji jesteś przyciągająca ;). Pozdrawiam. sisi

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę - a jednak w chustce. Włochatej ;) Ja tam wolę beeez... Zainspirowałaś mnie nawet i wczoraj obcięłam się na 3mm :D (OK, upał też się do tego przyczynił)
    A te włosy to takie prawdziwe? Uświadomiłam sobie, że spuściłam z wodą całkiem pokaźną kupkę lśniących blond kłaków - na Roxette by wystarczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. eeee wygladasz bosko:), ale na tym zdjęciu co niby fanka Roxette to dla mnie bardziej Magda Mołek:D
    Pozdrawiam,
    Magda K

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie na tym "czterdziecha" wyglądasz na nastolatkę. Uśmiałam się z podpisów. I faktycznie - w każdej ładnie :) Tylko w długich włosach mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze wybralas. a komentarze cudne :)
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wybór. Boskie zdjęcia.
    W Roxette też mi się podobasz.
    Mogłaś wziąc krótką i długą. To niepowtarzalna okazja, żeby jednego dnia mieć włosy do pasa, a drugiego króciutkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. no, no wylansowana trzydziestka. Bosko

    Pozdrawiam
    Ania P.

    OdpowiedzUsuń
  15. ubawiłas mnie! zarażasz optymizmem kobieto!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Znakomita sesja :)
    Bym jeszcze chciała...
    A rycząca 40-stka jest zaje_fajna :) Dokłądnie tak będziesz mogła się pokazywać za jakieś, hm... 15 lat? A właściwie - to ile Ty masz lat dziecinko? ;) Bo przy motylkach to ok 15-tu? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @r_eve_lacja - Widziałam w necie akcję "Daj włos". Znaczy ciachając włosy (chyba w wybranych?) salonach fryzjerskich ciachnięte włosy są przekazywane na peruki.

    Fryz na kolekcję motyli i fankę Roxette - fajne. Ale chyba w tym wybranym ci najlepiej :)
    Swoją drogą - z perukami jak ciuchami - na zdjęciu tudzież wieszaku, łał super, a jak założymy to już różne innne okrzyki potrafią się wydobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. :D dobre, usmialam sie. W dlugich fajnie, moglyby byc rude wlasnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie Rod Stewart tylko Emma Thomson!!! jotka w jotkę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja pierniczę - w każdych inna osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia i pierwsza (chyba to ta sama) najfajniejsza.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani Joanno,
    śledzę Pani blog od dłuższego czasu i.... ja Panią kocham! Jest Pani pięknym, mądrym człowiekiem i cudowną Mamusią Mądrego Chłopca. Codziennie "odwiedzam" Chustkę zanim cokolwiek zacznę robić, Pani blog jest Wyborczą, Tvn24 i Cnn'em w jednym:)

    Proszę ucałować Synka ode mnie!

    Trzymam za Was kciuki!

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Przy zbiegłej ze stadniny koni klaczy spadłam z kanapy :D
    Nie wiem jak Ty to robisz, ale w każdej fryzurze (również w wersji G.I. Jane), wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz taką nieprzeciętną urodę, że w każdej wyglądasz twarzowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze zdjęcie to Fizia Pończoszanka, a ostatnie bardzo dobre:))
    Pozdrawiam znowu z upalnego Krakowa. U nas w peruce nie da się chodzić od paru dni.

    OdpowiedzUsuń
  26. :D:D wybrałabym mimo wszystko "prezenterkę". a chodzila glownie jednka łyso. całusy, zdrowia. Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Usmialam sie jak nie wiem, na pierwszym zdjeciu wygladasz bardzo niewinnie :))) Wlochate pozdrowienia. Werita

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno u Ciebie nie byłam, a tu proszę, taakie zmiany! Slicznie Ci w nowej fryzurce :) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna sesja!!! Przy komentarzach się posmarkałam! Rudej nie mieli? Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  30. A są peruki dla mężczyzn? Ciekawe czy też taki duży wybór...?

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowite jest to, ze w każdej wyglądasz ok. a Gretkowska powala. Jota w jotę taka sama.

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne metamorfozy, sama nie wiem która fajniejsza :) cudowne komentarze
    Twój optymizm jest lekarstwem na zło tego świata
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna sesja i bardzo prawdziwy i pouczający blog. Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kubuś Puchatek

    " Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło."

    OdpowiedzUsuń
  35. żeby za słodko nie było:
    we wszystkich wygladasz tandetnie, okropnie oraz fatalnie droga Brzydulo;))))))
    oraz...oczywiscie żartowałam: bella, bella , bella Joanella :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. A nie było takiej na 9 mm? Przyzwyczaiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest piknie i już:)*
    U mnie też upał nieziemski, od jutra ma być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  38. Te komentarze do zdjęć cudne! Dzięki za Bergera - to moja ukochana scena, Treat Williams ukochany aktor, a film oglądam średnio raz w miesiącu - przeterminowana hipiska, panistarsza

    OdpowiedzUsuń
  39. A wiesz, ze w kazdej Ci do twarzy? Gretkowska moglas sobie darowac, poza tym fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Klacz najlepsza, nie ma to jak bezsenna noc z Twoimi fryzurami, Kiss:)

    OdpowiedzUsuń
  41. W każdej peruczce (no, może oprócz Gretkowskiej) wyglądasz oryginalnie i zajefajnie! Nie mogło być pudła, cokolwiek na siebe obleczesz (i okrasisz odpowiednim grymasem)jesteś niepowtarzalna :))) Pozdrawiam i myślę o Tobie cieplutko, Anusiaki3

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam milutko weszlam tu przypadkowo ale zadomowilam sie napewno na stale super blog,swietna dziewczyna a odnosnie wloskow powiem tak ladnej dziewczynie we wszystkim ladnie a wszystko zalezy od osobowosci ,od ubioru i wlasnie to Ty masz czuc sie dobrze i sama sobie podobac bo nigdy nie zaspokoisz wszystkich i co osoba bedzie inna opinia wiec rob jak czujesz sama pozdrawiam milutko

    OdpowiedzUsuń
  43. oooo, ale fajna sesja zdjęciowa :))
    podpisy mnie powaliły, zwłaszcza "klacz" i "motyle" :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. W takim razie Zdzisia z Pcimia pozdrawia :P

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga