poniedziałek, 22 sierpnia 2011

[490].

(Waglewski, Fisz, Emade - Chromo)

***





wiem, nie wyglądam na poważnie chorą.
żeby wyglądać comme il faut powinnam chodzić w spranej pasiatej piżamie, powłócząc obandażowanymi nogami. twarz mieć powinnam oblepioną zielono lśniącym gilem i ciągnąć za sobą zakrwawiony kabel od kroplówki.
albo, przynajmniej, oblec się we włosienicę, krzywo zamotać na głowie burą szmatę, a będąc w pobliżu ludzi - przewalać żałośnie okiem, teatralnie wzdychać i jęczeć spierzchniętymi, sinymi wargami: mam raka, uhuhuhuhuuuu....

tak, wiem: wyglądam raczej na członkinię bliżej niezidentyfikowanej subkultury.
coś obrzydliwego. coś innego. coś przerażającego: coś między lesbijką, przeterminowaną pankówą z Jarocina, więźniarką, a transseksualnym harekrisznowcem.

od trzech dni mam możliwość sprawdzania, jak niezwykle interesujące jest dla innych oglądanie mnie w mało kobiecej fryzurze.
pozdrawiam więc wycieczki, które zwiedzały zamek w Reszlu: chuj wam w dupę!
pozdrawiam również spacerujących po Mikołajkach: wam też, ten sam chuj, w dupę!
pozdrawiam ponadto stolicę, warszawski kołowy ruch drogowy oraz pewną pocztę przy ul. Grochowskiej: chuj wam w dupę! chuj! w dupę!
i nie, nie chodzi mi o to, że ludzi się przyglądają. to, ewentualnie, staram się zrozumieć.
chodzi mi o komentarze, chichoty, o wskazywanie palcem, trącanie się łokciami, o rozmowy, które zamierają w pół słowa, gdy przechodzę obok.

nie wstydzę się ludzi.
nie wstydzę się choroby.
wstyd mi przed moim Synem, bo Go oszukałam.
ludzie, en masse nie są fajni.

129 komentarzy:

  1. Chustka! Wyglądasz pięknie! Znam Cię tylko ze zdjęć, ale zachwycasz mnie w każdej odsłonie. Niestety - ludzie en masse lubią tandetę i kicz, są prości i nieobyci. Masz rację - chuj im w dupę!

    OdpowiedzUsuń
  2. chuj im w dupę:)
    a tak swoją drogą wyglądasz pięknie, ja nie mam tak pięknej czaszki, bo gdyby nie to, to zafundowałabym sobie taki czad na głowie:)
    przeraża mnie ten kołtunizm, tak nietolerancja na inność, na odmienność, na inne pojmowanie piękna, swobody wyborów, obyczajów, strojów, partnerów seksualnych itp. i itd.
    zawsze starałam się iść pod prąd z poglądami, ubraniami, upodobaniami i wspierać to co inne czy odmienne od "poprawnych politycznie"
    mój syn chodził z irokezem, wyglądał pięknie, a ja drżałam, bo wiedziałam, że któregoś dnia może stracić co najmniej zdrowie od tych co mają prawo mu spuścić regularny wpierdol, tylko dlatego, że im się to może nie spodobać... i nie pomyliłam się
    a więc chuj im w dupę!!!
    buziaki Ty wywrotowcu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam raka
    a znam te okoliczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bluza z gupimkotkiem super:)))gupie ludzie ten zamek ogladali:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ktos mi kiedys powiedzial madre slowa: ludzie wytykaja "innosc" u ludzi, bo sami nie maja odwagi by roznic sie od wiekszosci...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo sie ciesze, ze lepiej wygladasz, ze wygladasz na kogos kto pokonuje chorobe. Tak bardzo sie ciesze, ze na tych dzisiejszych zdjeciach jej nie widac, nawet jezeli masz krotkie wlosy. A jezeli chodzi o ludzi, to mysle, ze oni nie tak ze zlej woli patrza. To jednak bardzo boli, ze ktos tak mlody i piekny jak Ty musi przez to wszystko przechodzic. Trudno sie z tym pogodzic. Nie potrafie sie z tym pogodzic. Kiedys idac brzegiem morza sama popatrzylam sie na kobiete trzymajaca za reke mezczyzne. Widac bylo, ze bardzo sie kochaja. Tez bez chustki, bez wlosow i pamietam, ze Ona uchwycila to spojrzenie. A mnie bylo tak bardzo smutno, ze ten rak byl wtedy z nimi, miedzy nimi, tak jak wstretny karaluch zerujacy na ich szczesciu. Ciesze sie, ze ladnie wygladasz, duzo duzo zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. I dobrze im tak, tym ludziom, z owym chujem w dupie. A nawet po dwa im w te dupy. I cieszę się, jak jasna cholera albo i co innego, że głowę trzymasz wysoko, że mówisz o wszystkim dziecku, że wierzysz w spójność rzeczywistości, że poczucie humoru masz przewrotne, że nie udajesz dzielniejszej niż jesteś a dzielność Ci sama dzieje, że Giancarlo mądrym jest dziecięciem a to dzięki Tobie, bo w nim tę mądrość uruchamiasz, że usta masz śliczne wciąż do uśmiechu skore mimo cienia goryczy, co w ich kącikach się schował. I mogłabym jeszcze tak długo. Ale nie będę. Bo późno i zmęczonam. Więc jeszcze uśmiech ślę do Was i w sen się zanurzam. A tym ludziom to nie do snu będzie z owym chujem w dupie, oj nie....i dobrze im tak.

    OdpowiedzUsuń
  8. W kotkowej bluzie jest mega. Ludzie się trącają, bo mają glizdy w głowie. Przekaż Giancarlu, że ciocia Zuza, co się zna na tym, co ładne, a co nie, mówi, że jest wpytę i tego się trzeba trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie wygladasz na mloda, zdrowa lesbijke:) tylko patrzec jak zaczna Cie laski podrywac

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzisz Chustko ty nawet w złości, życzysz im odrobinę przyjemności, bo dla niektórych ten chuj w dupie to namiastka czegoś fajnego, na co mogą liczyć, bo na coś bardziej wznioślejszego już nie zasługują. Więc kij im w oko- aby bolało!!!
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Joanno!TY nie wiedziałaś,że ludzie tacy właśnie?!?!?!Ja kiedyś czapkę baaaaardzo oryginalną se zrobiłam :) i ostentacyjnym uśmieszkom i parsknięciom końca "u nos na wsi" końca nie było !Syn w butach ortopedycznych zasuwał,to takie komentarze leciały,że uwierzyć w ludzką tępotę nie mogłam.Ale o takich doświadczeniach mogłabym bez końca,jak nieskończona jest ludzka głupota.Ale,że TY nie wiedziałaś?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubus puchtek:
    „Oni zamiast mózgów mają tylko szary puch, który przez pomyłkę został wdmuchnięty w ich głowy. Oni po prostu nie myślę”

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam napisać, ze wyglądasz mimo choroby bardzo ładnie, pogoda ducha emanuje z Ciebie. Janek cudny chłopak się robi, i takie ma mądralińskie oczęta.
    Aśka.

    OdpowiedzUsuń
  14. że ludzie to bydło, wiedziałam.
    ale nie wiedziałam, że inność aż tak bardzo rusza.
    żenujące.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz prześlicznie i intrygująco, a ludzie nędzni byli, są i będą - ale zawsze w mniejszości. Tego się trzymajmy. Ps. masz piękne małżowiny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, ja tez bym się gapiła. Z zazdrością, dlaczego nie jestem taka ładna i nie mam takiej kształtnej głowy.
    I czemu tylko Ty i O'Conor miałyście odwagę tak obciąć włosy i wyglądac tak bezwstydnie kobieco.
    O!

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się Aśka podobasz w tym różu :) tak tu zawsze pięknie u Ciebie-jak widać Cię w kolorkach!!

    OdpowiedzUsuń
  18. po sekundo dodam, że:
    a) wyglądasz jak ponętna lesba lub inteligentna harikrysznianka lub artystka z dużym dorobkiem artystycznym lub wszystko to razem do kupy;)
    b)bluza odlotowa pasuje do powyższych
    c)synuś prześlicznej urody
    d)pies też
    e)nigdy nie mówiłam "chuj im/komuś w dupę", a tym bardziej nie pisałam
    f)dzięki Tobie natychmiast polubiłam to przekleństwo i w odniesieniu do takich sytuacji i takich ludzimogę stosować niczym harcerskie czuj, czuj, czuwaj;P
    g)ci przyglądający się i szturchający nie wiedzą o chorobie, bo Chusteczka wygląda dobrze więc anonimowa z 22.44 to nie o to chodzi, każdemu z nas może się przydazyć takie zbyt długie wynikające ze współczucia spojrzenie, ale to nie to, kulturalny i empatyczny człowiek potrafi z tego wybrnąć chociażby szczerym ciepłym uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz Chustko kochana i śliczna( fotki z synkiem sa pełne uroku i ten Twój uśmiech:), dzisiaj właśnie rozmawiałam z moim mężem o tym jak ludziom coraz bardziej brakuje taktu i mało tego: uważają ze wolno im robić takie czy inne chamskie uwagi, uważają że maja prawo do oceny innych, nic o ludziach nie wiedząc itd..to długie rozmowy na ten temat.
    I jedno co można powiedzieć to dokładnie i poetycko tu ujęłaś: chuj im w dupę! Dla mnie oni są żałośni i upośledzeni a nie maja to co w życiu piękne: wyobraźni! Do głowy tym chujom w dupie nie przyjdzie że ktoś może być chory itd....ale Ty się tym nie frapuj kobieto bo mało kto jest w stanie dorównać Ci w błyskotliwości, przemyśleniach itd... Pozdrawiam ciepło i słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aha i dodam jeszcze że chciałabym tak wyglądać jak Ty bez włosów. Jest Ci super a Twoja twarz wydaje się jeszcze piękniejsza.Te wszystkie organy w tyłku nie maja odwagi na nic i stad te komentarze. Ludzie Ci pokrywają w ten sposób swoją niemoc psychiczną i społeczną

    OdpowiedzUsuń
  21. ten róż... Ksena o tym pisała... to jakieś przekleństwo chemioterapii.
    nigdy w życiu nie lubiłam różu.
    a tu, raptem, po wlewie, jakiś amok mnie wziął na róż.
    bluza to pestka... kupiłam też różowy - różowiuchny komplecik bielizny! galoty i stanik różowe jak świńskie ucho.

    OdpowiedzUsuń
  22. a widzialas film nie czas na lzy? ja mysle, ze ludzie komentowali wlasnie dlatego, ze nie wygladasz na chora

    OdpowiedzUsuń
  23. Ludzie są tacy jacy są, bo przedtem nie zostali wychowani/kochani/ukształtowani przez swoich antenatów. Brak wrażliwości i empatii nie przenosi się w genach, a w wychowaniu. I popatrz Joanno, Twój synek już wie, moje dwie córki też już wiedzą, a jest nas przecież więcej.
    A ludzie niech się gapią. Czasem mam fantazję i przypinam sobie przy dekolcie wielkie sztuczne róże w mocnych kolorach i wiesz co? Też się gapią i komentują, a przecież to tylko róże. Tylko, że nie są sieczką z hipermarketu, a tłum zwyczajnie boi się odstępstwa od hipermarketowych norm. Ze strachu przed nieznanym.
    Poza tym sama gapiłabym się na takiego gupiegokotka:)))
    ściskam najmocniej i damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ludzie komentowali dlatego że brakuje im taktu. Wystarczy by spojrzeli w lustro i komentowali swój wygląd i swoje czarne dusze. Wiem co piszę, oj dobrze wiem i jeden z moich życiowych smutków to taki ze ludzie są skłonni do oceny innych ale juz na pewno nie do oceny siebie a zmienianie świata każdy powinien zaczynać od siebie a nie od innych.

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo zgrabną główkę.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój maż powiedział że wyglądasz świetnie i ludzie komentują Twój wygląd bo jest świetny. To zazdrość, a ja skłaniam się do jego teorii bowiem tak jak napisałam wcześniej wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. takie węgierskie przekleństwo jest: koński chuj ci w dupę, niestety, nie powtórzę w oryginale :) ale i polskie jest: koński chuj ci w dupę. im w dupę.
    a swoją drogą--też bym się gapiła na śliczną główkę :)powód łysej pały chujowy, ale efekt--mrrrrauuuu!
    bluza wymiata i znam to zaskoczenie--mnie też znienacka w tym roku na róże wzięło. nigdy, przenigdy, róż był wraży--a tu nagle...
    ściskam Was
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  28. nie, nie, nie oszukałaś są fajni, są, to My ludzie ,to my, czasem sie pogapimy, bo nie wiemy, bo nie znamy, bo się boimy, to nasze, ludzkie, i głupota i mądrosć, nie złorzecz, nie ma sensu, tylko miłość! tylko ona! może naiwnie, napewno naiwnie, to wyszło ale po dwóch piwach w Regeneracji nie mogło wyjsc inaczej
    i wreszcie normalne zdjecie GC, śliczne, ale miło

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedawno usłyszałam, że jak jeden taki mówił w pracy przy kolegach "chuj mu w dupę" to inny mówił "i kawałek mojego też!.
    Chora nie byłam, ale raziła moja łysina -spowodowana przymusem po kolejnym farbowaniu (taka jak u Ciebie)i tatuaż na nodze 11 lat temu.
    Olać wrednych,którzy nie mają taktu i żal im dupę ściska, że ktoś mimo choroby jest NORMALNY i na dodatek uśmiechnięty i szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. debili spotykalas na drodze, przeciez wygladasz akurat dobrze z ogoloną głową, prostacy i tyle
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  32. Chustko...mieszkasz w Polsce, a to bardzo dziwny kraj. Tu nie ma tolerancji dla inności we wszystkich jej aspektach. Więc jeśli ludzie odbierali Cię dzisiaj jako ex pankówe, lesbę itp. to nie powinno Cię dziwić, że się gapili.
    Tu jest Polska, tu jest społeczne zacofanie i nietolerancja. Nie wiem jak Tobie Chustko i Wam pozostali czytelnicy, ale mi jest wstyd, że jestem Polakiem. Tutaj ludzie mają stereotyp kobiety i mężczyzny, jeśli od niego odbiegasz to jesteś inny i się na Ciebie gapią... Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kobieto, napawaj się tym, że ty WIESZ a oni nie maja pojęcia o co chodzi. Wielkie ukłony w pas. Nata i Franko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. rozumiem Cię,........ z każdym dniem bardziej :(((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ożesz jasny piernik!
    Mam przefarbować na różowo???
    Mów mię zaraz!

    A oprócz chamstwa, z którym się spotkałaś zastanawia mnie ta płycizna, ta szybkostrzelność oceny, osądu. To, że się WIE! Niby skąd przepraszam?
    Przecież się nie wie. Nie wie się, co, nie wie, dlaczego.
    I się nie zatrzyma i się nie pomyśli, o próbie empatii nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Eee to nie o fryzurę chodziło :) tylko o tę bluzę, taka wesoła jest, a dorośli rzadko chodzą w takich i stąd dla ludzi było to śmieszne. Jesteś Asia taką lajtową mamuśką, nieszablonową, więc wzbudzasz zainteresowanie...

    OdpowiedzUsuń
  38. ta, wkurzajace
    znam to stad - Bialas!
    znam z Bolandy - Murzyn!
    jako spoleczenstwo jestesmy obrzydliwie niedojrzali.

    Ja tez lubie sobie popatrzec na wygladajacych innie i ciekawie. Mam tylko nadzieje, ze ogladany obiekt zauwaza i wyczuwa sympatie - teraz tak sobie o tym pomyslalam.

    OdpowiedzUsuń
  39. eeeeeeeeee nie napawaj się, w niczym nie jesteś lepsza, ani ja, ani nikt, wszyscy jesteśmy jedno morze, wybacz im, spróbuj, powiedz sobie: wybaczam im, zobaczysz jaka ulga:)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja z Tobą nie jestem jedno morze.
    ulgę odczuwam, gdy o tym myślę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię Cię, pyskata istoto. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  42. bosko, bosko, w bluzie jestem absolutnie zakochana.

    mirabela

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz 35 lat i chodzisz w takiej bluzie i w kroksach? Hm... w Twoim wieku raczej garsonka i ortopedyczne buty Wojasa.

    OdpowiedzUsuń
  44. rozważę sugestię, aczkolwiek myślę, że w nylonowym fartuchu będę jeszcze bardziej stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  45. To nie o styl chodzi, a o ubiór adekwatny do wieku. Niepotrzebnie silisz się na młodzieżówę.

    OdpowiedzUsuń
  46. oo, widzę że nie tylko en masse ludzie nie są fajni :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Można podążać ze stadem lub być samotnym łowcą.
    To pierwsze jest wygodne i anonimowe, to drugie jest ciężką walką o każdy następny dzień.
    Mam ogromny szacunek dla CIebie za Twój wybór.
    Nie wahaj się, poluj dalej.

    OdpowiedzUsuń
  48. włosy to chyba jakiś punkt newralgiczny. przez parę lat miałam problemy ze skórą i nie mogłam w żaden sposób się depilować, nic a nic. no, to ileś wakacji przechodziłam w długich spodniach, ramiączkowych bluzek nie włożyłabym za nic. chociaż rozważałam przylepienie na czole "ludzie, jestem chora, muszę tak łazić", jak kapało ze mnie jak z fontanny. tylko, psia mać, u mnie to jeszcze było wytłumaczalne, bo wyglądało to fatalnie. za cholerę jednak nie rozumiem, co dziwnego w kobiecie, która ma krótką fryzurę (co nie łamie żadnych społecznych norm) i dodatkowo wygląda w niej bardzo dobrze.

    ja mam zawsze dylemat z osobami na wózkach na przystankach itp. - odruchowo na nie patrzę, bo moja babcia jeździ na wózku i automatycznie sprawdzam, czy nie trzeba jakoś pomóc. w 99% przypadków nie trzeba. potem mi głupio, czy nie czują się przy mnie jak dziwolągi, ale chyba widać w spojrzeniu, że nie jest to pusta ciekawość? oby.

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam Twą bluzę z kociastym - cuuuudo! Mam prawie 38 l. i też bym chętnie założyła ;) Btw: bardzo ładnie wyglądasz na 1 zdjęciu - niezła laska z Ciebie. Pewnie wiedźmy Ci zazdroszczą urody i figury - dlatego się gapią. I.

    OdpowiedzUsuń
  50. w Polsce ludzie musza wygladac tak samo albo bardzo podobnie wierzyc tak samo i miec zblizone poglady;
    wszystko co odbiega od ustalonej normy jest zle, smieszne, drazni;
    w Polsce ludzie na ulicy wiedza lepiej ode mnie jak mam sie ubierac i jak wychowywac dzieci;
    powiem wiecej: nie tylko wiedza, ale tez zawsze chetnie mi to powiedza, niekoniecznie grzecznie, albo dadza odczuc;
    moze to wynika z tego, ze Polska jest dosc jednolita kulturowo, religijnie, mentalnie;
    moze z tego, ze nikt nie uczy dzieci, ze inne nie znaczy zle, znaczy tylko inne, ze ci odmiency moga wzbogacac spolecznosc, w ktorej zyja, ze krajobraz jest wtedy bardziej ciekawy, kolorowy...
    mowie po angielsku z silnym akcentem, czasem robie bledy; nikt nigdy nie sprawil mi tu gdzie mieszkam z tego powodu najmniejszej przykrosci, czasem ludzie sa ciekawi skad jestem;
    Starszy byl dzisiaj pierwszy raz w szkole: jego pani poprosila, zebym zapisala jej na kartce jak sie mowi po polsku "dzien dobry", bo ma w klasie dziecko mowiace po chinsku i arabsku no i Starszego z jego polskim a dzieci chca sie nauczyc mowic "dzien dobry" w tych jezykach;

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna bluza!
    Warto było nurkkować!

    Pięknie Ci ;)
    Patrycja&Makary

    OdpowiedzUsuń
  52. Główka kapusty, mam nadzieję, że równie kształtna będzie. Dziś dorzuciłam swój liść. Buzi buzi!

    OdpowiedzUsuń
  53. Aśka!Wiele lat miała krótkie włosy, niewiele dłuższe od Twoich.Marzę, zeby znów takie mieć, ale nie mogę. Choruję na łysienie androgenne czy jakos tak to świństwo się nazywa.PRzepłakałam wiele nocy i dni, bo na głowie robią mi się łyse place!!Zapuściłam te kilka włosów które mi zostały, kupiłam spray zagęszczający (gówno nie zagęszcza, tylko brudzi skórę)ale przynajmniej ,,koloyzuje" sobie te łyse pola.Dla kobiety tracenie włosów to istny koszmar.Pół roku nosiłam chustkę, szerokie opaski.Wiesz jak sie czułam? Ciągle wydawało mi się, ze wszyscy sie na mnie gapią.Padło wiele pytań - dlaczego chodzę w chustce?A ja, ze lubię...kolorowa chustka, długie kolczyki etc.Przestałam o tym myśleć, zaczęłam mieć to w dupie.Włosy pomały odrastają a ja czuje się pewniej....Pozdrawiam Cię a jak dla mnie jesteś super laską i wyglądasz świetnie!!! ściskam CIę Marta

    OdpowiedzUsuń
  54. Asiu, nawet nie wiem, co napisać.
    Wstyd mi za tych wszystkich, którzy Cię ranią, a właściwie Jasia, bo On jest jeszcze małym chłopcem i nie rozumie, skąd w ludziach tyle jadu.
    Często zastanawiam się, gdzie byli rodzice tych, którzy potrafią wyśmiewać nawet nie rozumiejąc, że krzywdzą.

    OdpowiedzUsuń
  55. Chustko, jesli mi wolno...to dobrze, ze piszesz o swoich negatywnych odczuciach, bo to daje im ujscie... ale z drugiej strony staraj sie ich nie miec, bo to nie sprzyja procesowi dochodzenia do zdrowia. Ludzie nie sa zli, ludzie sa ciekawi, albo tak po prostu glupie gapie..nie zwracaj na to uwagi...zobacz te wszystkie negatywne odczucia, ktore zostaly spowodowane czyims idiotycznym zachowaniem sa w Tobie, a nie w nich... Tobie szkodza a nie im....wiec po co je miec, a na zdjeciach wygladacie przepieknie..naprawde, to nie jest komplement, tylko stwierdzenie faktu...wszyscy i ten co kaze sie drapac po brzuchu tez..Pozdrawiam Cie serdecznie Patr.

    OdpowiedzUsuń
  56. może z wrażenia tak sie zachowują, bo Joanno jesteś bardzo piękną kobieta.sisi

    OdpowiedzUsuń
  57. "Człowiek człowiekowi pumą
    Człowiek człowiekowi dżumą
    Lecz ty się nie daj pumie
    Lecz ty się nie daj dżumie"

    I wiem, że się nie dasz!

    OdpowiedzUsuń
  58. Wiadomo, ze kolory jakoś na nas wpływają,,różowy - to , jak stwierdzono, kolor, który podnosi poczucie bezpieczeństwa...:dosładza: wnętrze...( tak , jak pomarańczowy pobudza apetyt:)) )

    OdpowiedzUsuń
  59. adekwatnie do wieku czyli jak? kto ma decydowac o tym co jest adekwatne i po co? ludzie sa tak beznadziejnie glupi i tak trzymaja sie tych narzuconych im "norm" ze jak ktos sie nie daj boze wylamie to dawaj go ukamienowac a jak nie to chociaz wyszydzic, opluc, slownie zgnoic; a dlaczego tak robia? bo ich ktos kiedys przykroil sila do schematu- morda w kubeł i rob co Ci karze- czyz nie tak wygladalo wychowanie? i czlowiek zyje przykrojony i jak ktos swoim zachowaniem czy wygladem mu o tym przypomni to cala stlumiona przez cale zycie agresja znajduje ujscie
    wszyscy bez wyjatku czasem tak sie zachowujemy, ja tez i dam glowe, ze Ty Joanno tez kiedys zlosliwe skomentowalas czyjs wyglad nie wiedzac, ze byla to np chora osoba albo z innych powodow odstawala od tego jak wg Ciebie powinna wygladac

    OdpowiedzUsuń
  60. Matkoboska, jaki Giancarlo jest ładny !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Joanno, jak widzisz na swoim blogu ludzie nie grzeszą dobrym wychowaniem i taktem i kulturą , bo kto ich tego miał nauczyć? praca w korporacjach? wieczny wyścig szczuró, podgryzanie, kopanie dołó i takie i inne przyjemności, a te hordy ludzi wychowywani na miałkich telewizyjnych programach? wszystko wolno, wszystko i wszędzie, nie, nie akceptuję tego, jak również i chyba najbardziel ludzkiej głupoty,
    pozdrawiam serdecznie
    j

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedy byłam "późną" ;) nastolatką pochorowałam się poważnie na nerki. Bardzo schudłam, przy wzroście 175 ważyłam mniej niż 45 kg. Przy tym włosy sypały się garściami i obcięłam je bardzo krótko, bo się wstydziłam, że lecą.

    W szkole nie komentowali, bo wiedzieli, że choruję... ale z domu przestałam wychodzić na kilka miesięcy. Komentarze za plecami: "ćpunka", "zjadłabyś coś dziecko", "pewnie na modelkę pozuje" itp.

    Moja siostra (38 l.) ma bardzo rozsiany nieoperacyjny nowotwór, z którym walczy kilka miesięcy. Przyjmuje sterydy, więc w przeciwieństwie do Ciebie bardzo przytyła. Też wyłysiała. Ale na stałe mieszka za granicą i nikt niech nie kadzi, że ludzie są ciekawi itp. Tam też się patrzą, ale... każdy się pozdrawia, pytają czasem czy nie pomóc, więc niestety to tej polskiej zaściankowości trzeba powiedzieć ch... w d... :(

    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  63. Asik trzymaj się. Ja sama mam torbiele i od niedawna jestem pod kontrolą onkologiczną na Madalińskiego, dlatego wiem co czujesz. Kiedyś się bałam, teraz już nie. Właśnie skończyłam 40 lat i wiem, że trzeba żyć. Dla synka, męża - niemęża, dla Siebie, dla świata. Ściskam CIĘ mocno i ślę pozytywną energię. Tak trzymaj!!!
    Ania Jurga

    OdpowiedzUsuń
  64. Asiu - jesteś przepiekną kobietą - z włosami czy bez. A innym chuj w oko - może bardziej zaboli i będzie mniej przyjemne? :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Asiu, masz przesympatyczny wyraz twarzy, miły i delikatny, ja też prawdopodobnie na chwilę zatrzymałabym wzrok na Tobie ale tylko dlatego że sympatyczne i pogodne buzie wzrok przyciągają, do tego suuuuuper bluza ... to musi być KTOŚ bardzo wyjątkowy :))))

    OdpowiedzUsuń
  66. Ty - piękna :)
    Syn - piękny :)
    No i jak tu się nie gapić? ;)
    Z czystej zazdrości bym się pogapiła.

    OdpowiedzUsuń
  67. Chustka , wyglądasz na prawdę dobrze, a to , że ludzie są "jak wilcy" to wiadomo od dawna. Niepotrzebnie czujesz się "wyrzucona" poza nawias z tej akceptującej się wzajemnie masy. Oni nie mają pojęcia o "prawdziwym" , pełnowartościowym życiu.
    pozdrawiam Baśka
    ps. Podtrzymuję komplement o Twoich ustach- są na prawdę boskie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Joanno, dla mnie wyglądasz jak milion dolarów! ;) Taka piękna i wyrazista! :)))
    A. z nad morza

    OdpowiedzUsuń
  69. ..."chuj im w dupę i kotwica w plecy". Podoba mi się twoja bluza. Pozdrawiam. KasiaM.

    OdpowiedzUsuń
  70. pozdrawiam empatycznie.
    Jako matka "odmiennej" ludzką tępotę, bydło i ostracyzm przerabiam od lat kilkunastu.
    Olać, tylko olać ciepłym sikiem
    a twoja fryzura cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  71. ejjj no co Ty - tak to wygląda mój mąż, gdy ma gorączkę 37,4. Przy 38 ma stan agonalny... ;-))))

    bluza w cipeczkę :-)

    a z tym chujem w dupę - na przyjemnośc to też trzeba zasłużyc. Urwijmy im łby i nasrajmy do szyi - ot co :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Nadal jesteś Wariatką. Nieustannie Cię uwielbiam! I.

    OdpowiedzUsuń
  73. no są ludziska głupi, no są niestety :(
    A Ty na przekór wszystkiemu wyglądasz git! kciukaski

    OdpowiedzUsuń
  74. chuj im!!!!! bo tak!

    nie myślałaś o nowej sesji u Polki?


    a generalnie zazdraszczam kształtu głowy.bo jest idealny.

    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  75. myślałam! ale chciałabym najpierw zrobić tatuaż z henny!

    OdpowiedzUsuń
  76. Wyglądasz naprawdę ładnie ! i nie przejmuj się debilami ! A pocztę na Grochowskiej pozostaw mi !

    OdpowiedzUsuń
  77. przykro mi Chustko, a jednoczesnie wcale nie dziwi mnie takie zachowanie. tu, gdzie mieszkam, gapienie sie na ludzi nie uchodzi, nie wspominajac o komentarzach, glosnych czy szeptanych - no chyba ze chodzi o jawny evil. i tak najgorszym, co uslyszalam z ust tubylki to "TWAT" po tym jak kierowca ciezarowki zatrzymal sie na czerwonym dokladnie na pasach dla pieszych, tuz przed jej nosem. przeprowadz sie do cywilizowanego kraju:*

    OdpowiedzUsuń
  78. Aśka, kurde fajnie wyglądasz! wszystko czad, bluza, fryzurka i oczka wesolutkie
    ściskam i trzymam kciuki , jak zwykle!
    ula m.

    OdpowiedzUsuń
  79. Wyglądasz zajebiście! Lepiej niż Skin ze Skunk Anansie i Sinead O'Connor.

    OdpowiedzUsuń
  80. Chustka, nie łam się. Ja jestem łysy od 20 lat i dobrze mi z tym.
    Co się zaś tyczy ludzi. Mam sąsiada, jest z Afryki. Poza tym jest doktorem, ale nie o to chodzi. Ma wspaniałe dzieciaki, które przyjaźnią się z moimi dzieciakami. Na tyle blisko, że zabraliśmy ich najstarszą córkę na kilka dni do Polski.
    Idę sobie zatem po Najbardziej Europejskim z Polskich Miast, z jednej strony śliczna blondynka (moja córa), z drugiej śliczna mulatka (Zara) prowadzą mnie pod rękę. Spojrzenia, paluchy i szepty napotkanych Europejskich Polaków - ożeszkurwaichmać!
    Do Twojego chuj im w dypę dodam: jak komin "Batorego". Taki brudny i zardzewiały!
    Trzymaj się i się nie puszczaj! Pięknie żyjesz, niegrzecznie myślisz i cudnie kochasz. Reszta jest nieistotna!

    OdpowiedzUsuń
  81. "cos obrzydliwego, cos przerazajacego" i zaraz potem rzucasz: lesbijka. dziekuje w imieniu mniejszosci seksualnych...

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  82. No dobre dobre te wpisy:) Jak sama widzisz Joanno świat jest tez pełen fajnych ludzi:)i oczywiście pełen jasia który jest uroczy i taki milutki.

    OdpowiedzUsuń
  83. Chustko, narząd w narząd to zbyt wiele przyjemności. Wyglądasz bardzo dobrze i masz fantastycznego syna. Szacunek po same niebo dla Ciebie za głowę podniesioną do góry. Pozdrawia serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  84. Joasiu!
    Nie jestem chora, mam od lat długie włosy ale już od bardzo dawna marzę o takiej fryzurze jaką masz aktualnie. Przed obcięciem wstrzymuje mnie tylko to, że nie wiem czy będę wyglądać równie korzystnie jak TY.
    Gdybym zobaczyła Cię na mieście uwież mi, że kopara opadłaby mi do ziemi, być może dostrzegłabyś błysk w moich oczach oczywiście z pewną dozą zazdrości ale i przyjaznym uśmiechem.
    Wyglądasz pięknie.

    Niestety ludzie w takich sytaucjach nie myślą, że swoim zachowaniem mogą zrobić komuś przykrość.

    OdpowiedzUsuń
  85. Chustko, masz w oczach radość i życie. Zwalczą tego paskuda.
    Pomyśl, ze nawet 10% fajnych ludzi na świecie, to już jest straszna ilość jednostek. :)

    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  86. Mogę Ci gwizdnąć któreś ze zdjęć i trachnąć u siebie banerek?
    Masz prawo wskazać, które zdjęcie mogę buchnąć:p

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy z 7:16: nie można "starać się nie mieć negatywnych uczuć". One są i już, a zaprzeczanie temu może tylko zaszkodzić.
    Tak więc Joanno mów, co czujesz. I jesteś po prostu piękna.

    OdpowiedzUsuń
  88. My wiemy, Że Joanna przymusowo stała się posiadaczką krótkiej fryzurki z okazji leczenia.
    Ludzie nie wiedzą, bo Joanna wygląda cudownie i pogodnie. A nawet, wygląda jak lesbijka, no a lesbijka z synem?! Ło jezusicku! W naszym katolickim kraju?! Jakże śmie odstawać od ustalonych norm - boże, co za idiotyzm, ustalone normy.. a kto je do ciula ustanowił?! A no się utrwalają przekazywane z pokolenia na pokolenie... ;/
    Daleko nie szukać - od starszej części swej rodziny co i rusz słyszę, że w moim wieku to już tylko szpilki i garsonki, bo dżinsy i trampki to nie wypada! I nic to, że w firmie wszyscy tak śmigają. Nikt tych rajstop i obcasów nie wymaga. Ale wciąż muszę walczyć z tym nieszczęsnym - bo co ludzie powiedzą. A niech mówią co chcą. Może kiedyś im się znudzi. Może kiedyś otworzą oczy. Może kiedyś skończy się ta cholerna era 'bo co ludzie powiedzą'.
    W nas siła, żeby nie przekazywać dalej tego 'bo co ludzie powiedzą'. A potrafią powiedzieć przykro... A czasem nie umieją się zachować.
    Ja ostatnio też zdałam sobie sprawę, że nie umiałam ;/ Czekałam na autobus. Na przystanku stała kobitka ubrana elegancko, ale z jajem - do butków miała takie zarąbiste podkolanówki, we włosach kokardkę z tego samego materiału co sukienka. No wyglądała niesztampowo i rewelacyjnie. Nie ukrywam, że tonąc w zachwycie wzroku od niej oderwać nie mogłam. Podjechał autobus, a ja sobie uświadomiłam, że tak gapiąc się na nią w zachwycie, ona pewnie odniosła wrażenie, no tak, odróżniam się to już się gapią!
    Zaczęłam się zastanawiać co powinnam zrobić, żeby mój zachwyt nie został negatywnie odebrany? Chyba następnym razem po prostu podejdę z uśmiechem i przeproszę, że się gapię, ale ubiór mnie zachwycił. Ale czy to nie będzie odebrane jako drwina i ironia? Kurczę, sama nie wiem i serio mam zagwózdę, jak się zachować, gdy znów zdarzy się taka sytuacja.
    No niestety, człowiek nawet jak jest przepełniony pozytywnymi emocjami, to może zostać źle odebrany...

    A Giancarlo na zdjęciu trzecim pięknie wymachuje pięscią, jakby chciał pokazać - raku spadaj! bo ja ci dam w.. ciry!

    OdpowiedzUsuń
  89. Szkoda, że nie jesteś les, bo bym Cię poderwała :* Bydło należy olać. Trzymam za Ciebie kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. po raz pierwszy komentuję. dla mnie jesteś po prostu piękna. i bym się gapiła po chamsku na Ciebie, żeby się przez chwilę nacieszyć Twoją urodą.

    ostatnio, była przyjaciółka, poinformowała mnie, że ubieram się jak osoba zaburzona psychicznie, gdyż łączę rzeczy niepasujące do siebie (wzorami, fakturami, kolorami). faktycznie, leczę się psychiatrycznie ;-), więc mnie to, murwa, bardzo pocieszyło.

    tak sobie myślę, że część społeczeństwa musi być głupia. po to tylko, żeby łatwiej znaleźć tych mądrych i wrażliwych.

    OdpowiedzUsuń
  91. Trzym się italianistyczna czarownico.

    OdpowiedzUsuń
  92. komunikat branżowy: wszystkie les i bi z wielką przykrością informuję, że nie mogą mnie poderwać, ponieważ jestem zajęta.

    OdpowiedzUsuń
  93. A Niemąż taki sztywniak? taką ma ładną Nieżonę, nie mógłby wypożyczyć na jakiś mały flircik?
    Jakbyśmy we dwie takie łyse głowy przeszły się po mieście, nie-daj-bóg obejmując się, to dopiero byłaby sensacja :D

    OdpowiedzUsuń
  94. szukam, szukam studia tatuażu henną; namalowałabym coś pięknego na czaszce! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Bywasz chyba w nieodpowiednich miejscach. Moje nieco awangardowe znajome masowo odwiedzają fryzjerów - stylistów, wizażystów i innych tych trendi:) i wszystkie wychodzą z włosami długości dwóch mm, w kolorze platynowy blond:) I to sie nazywa być trendsetterką. Spójrz na to z innej perspektywy, paniom ze spaloną trwałą nigdy się nie spodoba coś, co wykracza poza schabowy i rosół w niedzielny obiad... Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  96. oj tam od razu henną... w sumie na czaszce to od razu po całości, a i nawet w kolorki można lecieć! jak się znudzi, to przecie odrośnięte włosy zakryją ;)
    za mną tatu już choooodzi, aj chodzi, ale chyba jeszcze się trochę nachodzi.

    OdpowiedzUsuń
  97. jestem w trakcie chemioterapii, nie mogę zrobić prawdziwego tatuażu.

    OdpowiedzUsuń
  98. tak właśnie czułam, że ze względów medycznych tylko henna wchodzi w grę, chociaż pewna nie byłam, bo z drugiej strony nie wiem, co kryją w sobie 'prawdziwe' tusze i czy nie gryzą się z leczeniem. no i stąd powstało to błędne założenie, że to może kwestia oswojenia się z malunkiem.

    OdpowiedzUsuń
  99. Marto, broniąca własną piersią mniejszości seksualnych... - jako przedstawicielka tychże (będąca - razem z moja dziewczyną - znajomą Chustki z reala) domagam się, abyś natychmiast zaprzestała tego procederu i nauczyła się czytać ze zrozumieniem.

    Aśka opisuje "łysą kobietę" z pozycji polskiego społeczeństwa, w oczach którego bezwłosa niewiasta jest właśnie CZYMŚ obrzydliwym, dziwnym, przerażającym - tak jak właśnie LESBA.

    sama byłam kiedyś łysa. szczęśliwie - w pełni zdrowia i na własne życzenie. trochę wiem jak to jest.
    i pamiętam, że reakcje ludzi raczej mnie bawiły.
    Aśkę te reakcje bolą, bo łysa głowa nie jest jej "fryzjerską fantazją", a znakiem choroby. nie dziwię się, że życzy durnym gapiom chuja w dupie.

    tymczasem ja durnym czytelnikom życzę trochę namysłu zanim zaczną szczekać w komentarzach.

    pozdrawiam,

    Zazie
    (żywy dowód na szacunek i przyjaźń Chustki wobec mniejszości seksualnych)

    OdpowiedzUsuń
  100. Stoimy z mamą w sklepie, za nami jakiś zbiór moherów. Niefortunnie zsuneła się mamie peruka i pokazała się łysa glaca...O pani patrz pani łysa jaka, no weź pani jak tak mozna z domu wychodzić, pewnie chora co, ale peruke to ma brzydką, no weź pani...
    Nie wytrzymałam, mama już płakała, odwracam się i mówie pani wiesz pani mama nie jest chora, mama jest skinheadem! Na co moja mama ze łzami w ochach HAIL HITLA.
    Na chwile im sie gęby zatkały. Czasami po prostu szlag człowieka trafia, my zakupów nie zrobiłysmy.

    OdpowiedzUsuń
  101. ad tatuaż z henny. Tatuaże z henny mogą wrednie uczulać, szczególnie, gdy wybierze się tzw. hennę czarną - to są jakieś sztuczności domieszane, żeby tatuaż miał ciemniejszy kolor i był dość trwały. robią tym masowo tatuaże na plażach - tego nie polecam.

    henna brązowa - polecałabym zrobić test. miałam robione tym tatuaże na dłoniach i stopach - wyglądało fajnie, zmywało się naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  102. chuj im w dupe
    i kamieni kupe
    i taczke gruzu
    zeby nie bylo luzu :D

    OdpowiedzUsuń
  103. Inne miasto, ta sama śpiewka. Też to przerabiałem. Ludzie są głupi. Nie przejmuj się. Wyglądasz super i jeśli mam być szczery to patrząc na te zdjęcia nie pomyślałem o subkulturze tylko od razu skojarzył mi się film pt. "G.I. Jane" z Demi Moore w roli głównej. :-)

    To mój pierwszy wpis tutaj. Podczytuję cię czasem. Trafiłem tutaj od Li. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  104. Przepiękna Kobieta i śliczny chłopczyk - dużo słoneczka Wam życzę :)a co do ludzi - hmmm... czego można spodziewać się po społeczeństwie, które (statystycznie) jedną szczoteczkę do zębów użytkuje 4 lata i kupuje 1/2 książki rocznie...) Realnych oczekiwań, Chusteczko :) Całusy - Jola

    OdpowiedzUsuń
  105. haaaa, to Twój kolor, róż. serio serio. pastele też. o nie nie, łysa głowa to Sinead O'Connor. kochalam ją swego czasu. całusy, Ania

    OdpowiedzUsuń
  106. Przykro mi, że się poczułaś tak potraktowana... :(

    Ale ciekawe jest to, że jak sobie tak włosy obcięłam (to był mój wybór dla podkreślenia etapu w życiu, prawda), to miałam wrażenie, że ludzie na mnie patrzą życzliwie - jakbym zgarniała współczucie przeznaczone nie dla mnie, tylko dla takich jak Ty, którzy nie mają wyboru. Ale czułam życzliwość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  107. jasne! zauważam i te życzliwe spojrzenia, dyskretne, serdeczne uśmiechy.
    ale nie spodziewałam się tak wiele kołtuńskiego gapiostwa.

    OdpowiedzUsuń
  108. Chustusiu,wyglądasz wspaniale,masz piękne oczy i usta a fryz to doskonale podkreśla!!!Fakt faktem-napewno nie wyglądasz na chorą!)))I masz ślicznego syna-niesamowite jest,jak bardzo on chce być blisko Ciebie-choćby dotknąć,co widać na zdjęciach)
    Jesteś niesamowita!
    Moc pozdrowionek-moc mocy dla Ciebie Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
  109. Dla mnie z włosami czy bez jesteś MEGA WIELKA!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  110. Królowa Śniegu23 sierpnia 2011 18:21

    Czytam Twojego bloga od długiego czasu, ale dopiero dziś odważyłam się napisać. Niewiele Ci to pomoże, ale trudno i tak napiszę JESTEŚ KURWA WIELKA i nawet szkoda zachodu, żeby pisać o odmóżdżonych!!! A w chustkę to możesz się wysmarkać, jak ci będzie źle, a na taki łeb, jak masz ty, żadna by nie pasowała! Bo trzeba mieć jaja, żeby tak pisać, a Ty je masz i nie daj sobie ich obciąć!

    OdpowiedzUsuń
  111. tak mi się przypomniało:
    http://www.youtube.com/watch?v=_xSLz07imKk

    OdpowiedzUsuń
  112. Zazie, ja Joanny z reala nie znam, wiec sila rzeczy bazuje na tym co pisze. Daruj wiec sobie komentarze o szczekaniu durnych czytelnikow, bo kim ty jestes, zeby mnie oceniac. I w zasadzie ode mnie EOT, w tej sprawie przynajmniej.

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  113. tez bym sie cholera pogapila, pewnie na jakis slup bym wpadla, uwielbiam sie przygladac obłędnie wygladajacym ludziom, nie moge sie powstrzymac i sie normalnie gapie, a ty cholera wygladasz oblednie, nieprzyzwoicie wrecz, no....

    OdpowiedzUsuń
  114. Do komentarza Viol z godz. 15:58 - Smutne to, o czym piszesz, ale reakcja Twoja i Twojej mamy nie mogla byc lepsza - smialam sie przez lzy, szczegolnie z tego Heil Hitler! Trzeba bylo jeszcze ramie wyprostowac a druga reka wasik zrobic. Gdyby ktos tak potraktowal moja mame, chybabym mu obila morde.

    Chustko, wygladasz super. No, moze ten kotek nie w moim stylu, ale jak Ci sie podoba, to dlaczego nie? Podobno po chemii wszystkie upodobania sie zmieniaja, jak w ciazy, nie wiem dlaczego, co to ma do hormonow?

    O synku nawet nie wspomne, bo powiesz, ze sie podlizuje. Na imie mu Giancarlo czy Jas? Ja tez mam Jasia - tez takiego fajnego, tylko mniejszego :))

    A co do wypada czy nie. Mam 38 lat, w styczniu stuknie mi 39, wiec chyba powinnam sie juz do trumny polozyc czy jak? A jak nigdy nie lubilam swiecidelek, tylko prawdziwa lub artystyczna bizuterie, to teraz czesto zakladam krysztalki Svarowskiego, bo tak fajnie blyszcza. Chyba na macierzynskim mi odbilo z tego siedzenia w domu :))
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  115. Chustko, chusteczko, wyglądasz zajebiaszczo!

    Nie mogę się napatrzeć na Ciebie,w odsłonei dla mnie kobiecej mega i bardzo seksualnej. Piszę to jako kobieta:)


    Z serdecznymi uściskami z Krakowa

    eM

    OdpowiedzUsuń
  116. Chustka,
    każdy kraj to obyczaj

    w Polsce na łysego człowieka jak Ty sypią się burackie komentarze

    z kolei w innym tzw. cywilizowanym kraju moje dziecko musiało zdjąć różaniec w formie pierścionka bo dzieci nie dały żyć...dzieci w wieku parunastu lat...zaszczucie na maksa..
    zreszta w innych aspektach życia podobnie...nie chcę mi się pisac bo to kurde nie gazeta:-)..

    troche bolą mnie wypowiedzi innych że to tylko Polska...bzdet i jeszcze raz bzdet.

    Pozdrawiam Chustkę g o r a c o!!!

    OdpowiedzUsuń
  117. oj widze,ze lata leca a nasze spoleczenstwo sie nie zmienia... :( przykro bardzo przykre co piszesz Chustko. ja to znam z autopsji "wychowywania" niepelnosprawnego i fizycznie i umyslowo wujka, tak serdecznego i pogodnego czlowieka,ze az sobie nie wyobrazasz. totalnie czasem nie zdajacego sobie sprawy,ze jest inny ale niestety wszystkie wyjscia z domu daja mu to odczuc - kosciol, wycieczka. gapienie sie ludzi, komentarze. smutne cholernie. poruszylo mnie to co napisalas bo doskonale to znam i to boli zawsze. a te glupie ludziska nie maja zadnego poczucia,ze zle robia, ze krzywdza. Przykro mi kochana,ze musialas to przejsc/przechodzic. ludzie sa tylko ludzmi niestety... pozdrawiam serdecznie i 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  118. Chustka to gigantka. Czekam na Twoją książkę, taki dar językowy to rzadkość... Ps. A wyglądasz zajebiście, jak piszą wszyscy powyżej. Trzymaj się, supermenko!

    OdpowiedzUsuń
  119. Bluza doskonała. Padłam :))) A wyglądasz zarąbiście. Masz świetny styl, a jak komuś nie pasuje to jego problem. I jeszcze w kwestii kapusty - myślałaś żeby zrobić jakiś banerek, który dałoby się wstawić tu i ówdzie? A może pozwolisz na wykorzystanie któregoś ze zdjęć na blogu do takich celów?

    OdpowiedzUsuń
  120. Joanko, nie wiem czy się dopcham ;))) Twoja łysa głowa jest PIĘKNA! Wiem coś o ytym miałam taką fryzę tylko ja jeszcze straszyłam bliznami na łepetynie. To dopiero był widok - ci ludzie..... nawet chłopaki za mojej młodościo-piękności się tak za mną nie oglądali ;)))
    A ja tylko pokazywaqłam palcem pana W. i mówiłam - to on mi to zrobił ;))))

    Dziewczyno tęskniłam ;*** i dajesz radę malina ;**** Wierzę w Ciebie dziewczyno.

    ps. a książkę już napisałaś, bo ja zaczynam już wypróbowywać jak to jest być Grocholą heheheheeh (co to ludzie z nudów nie zrobią co? P

    Luika
    http://mamczerniaka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  121. Jestes piekna kobieta Joanno i nic tego nie zmieni. Synek tez kochany. Sily zycze:D Anai

    OdpowiedzUsuń
  122. dobrze piszesz :-) ale i to Ci przejdzie :-) luz poczujesz kiedy zdasz sobie sprawę jak daleko wyżej lecisz od tych słabiutkich poprzetrącanych bez szans na spo`tkanie nie tylko z innymi ale i własnym rozumem; wrażliwość zabita głupotą ech;
    ważne żebyś pogodą ducha zdrowie wołała;
    Jak ciężko ludziom brzydkim od urodzenia - uśmiechajmy się do wszystkich - niektórzy obdarowani zliczaję to na palcach jednej ręki;
    Syn to pojmie najszybciej i będzie najszczęśliwszym na świecie - ma skarb do rozdawania :-)

    OdpowiedzUsuń
  123. Gdybym spotkała Cię na ulicy to chciałabym życzyć Ci siły, żeby zwalczyć sk..a;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Wiesz co? Chrzanić tych małostkowych ludzików.
    A wyglądasz zajebiście.

    OdpowiedzUsuń
  125. no, ale przecież wyglądasz normalnie. nie wiem, o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  126. Przepraszam, ale z moją Sis mówimy jeszcze tak:
    chuj im w dupę i taczkę gruzu, żeby nie było luzu...
    :D
    Czytam i czytam. Całuję i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga