poniedziałek, 1 sierpnia 2011

[469].

(Neil Young - Dead Man Theme)

***

mili Czytelnicy,
bardzo dziękuję za Wasze wirtualne wsparcie w komenciach.

lada dzień pojawi się na blog-aśku numer konta do wpłat.
będę zbierała kapustę przez Fundację Magdy.
nie ukrywam, że liczę (heh... jakże adekwatnie to brzmi w kontekście zbiórki pieniędzy...) na Waszą szczodrość.
ale nie sama kasa się liczy: proszę Was też o mocne, pozytywne myśli i modlitwę.
i tu mała prośba: gdy będziecie medytowali o mnie, skupcie się na mnie, a nie - na fstrętnym *-kur-wielu, który mnie podgryza.
proszę o dużo, dużo jasnej, radosnej energii dla mnie.

26 komentarzy:

  1. Będzie wsparcie wszelakiego rodzaju! Medytowanie mi nie wychodzi, ale ciepło i pozytywnie o Tobię myślę - i życzę dużo siły w walce.

    pozdrawiam
    Joanna M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, jestem przy Tobie,będę wspierać w każdej formie,choć sama jestem w kiepskiej fazie swego życia. Musi Ci się udać,stałas się mi taka bliska. Uściski prosto z serca. Aga 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Aśku, MUSISZ skurwielowi skopać tyłek i pokazać gdzie raki zimują!!! Calym sercem jestem z Tobą :*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, o to mi chodziło w mailu - świetnie, będzie konto fundacji!
    Myślę, wciąż myślę o Tobie serdecznie, energię wysyłam Tobie, nie skurwielowi, pozdrawiam, Panistarsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz na mnie liczyć. No i wysyłam dobre pomarańczowe energetyczne mocno myśli.vela.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówisz - masz :-)
    Trzymaj się, Asiu.
    Masz jakieś konkretne plany już w zakresie bardziej aktywnego zwalczania dziada?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aśka, czekam na numer konta. I pisz co wymyśliłaś, gdzie Cię będą ratować.

    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie,że będziemy wspierać.Z całych sił!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Joasiu - MASZ MNIE! Moją myśl i moje monety!
    BUZIAKI WIEEELKIE!

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na ten numer na Twoim
    "blog-aśku" Joanno.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. możesz na mnie liczyć. dawaj to konto :)
    pozytywna energia - nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przesyłam mocną jasną energię.
    jak będzie numer konta, wpłacę.
    i gdybyś potrzebowała jeszcze czegoś, pisz, jestem do 20 sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze. Będę się za Ciebie modlić, choć potrafię to nieudolnie.
    Baśka

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzielna babo:-)

    Od paru tygodni sledzę twój blog - masz talent do pisania:-)...
    ...ja obiecuję - będę się modlić za Ciebie

    pisz, uwielbiam Cię czytać
    wierzę, ze będzie dobrze
    wszystko w rękach Boga...a myślę, że to dobrze rokuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A proszę bardzo- jak najbardziej pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z kapustą b. dobry pomysł.do piątku mogłabyś zdążyć z zamieszczeniem nr konta, bo przez dwa tygodnie dostępu do inter nie będę miała(wyjazd).Pozytywne myśli z Tobą,postaram się dotrzeć do Medjugorie i tam się pomodlić. Przy medytacji skupię się na tobie o skurwielu będę starała się nie pamiętać. Dobra energię wysyłam. Trzymam kciuki.Pozdrawiam serdecznie:)Graża

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wierzę - w Boga, w Ciebie, w cudowne zbiegi okoliczności, w przeznaczenie, w cuda, w potegę podświadomości, w dobrą energię, w ludzi. Wybierz co chcesz i niech to doda Ci siły. Jesteśmy z Tobą - wirtualni przyjaciele.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytam Cię od dawna. Podziwiam i trzymam kciuki. Jakie to okrutne i niesprawiedliwe,że osoby takie jak Ty, o pieknej duszy, muszą tyle wycierpieć. Musisz walczyc,ten podstepny sk.... Cie nie pokona. Czekam na pojawienie sie konta. Moc gorących uścisków. Monika,tez ruda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Asiu,
    Od rana myślę co napisać. Powiem Ci tylko, że wspieram Cię z całych sił.
    Rób co możesz i wykorzystaj wszystkie możliwości. Jeśli możesz oddziel swoje życie a do choroby podchodź czysto technicznie jak robot. To chyba pomoże nie oszaleć.Jestem z Tobą od momentu jak natknęłam się na Twojego bloga w konkursie onetu. Naprawdę uwierzyłam, że Ci się udało. Teraz kolejna przeszkoda przed Tobą i najważniejsze jest to żebyś miała siłę zawalczyć. Jesteś szczęściarą, bo masz bliskich kochających Cię ludzi przy sobie. Dasz radę. Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Joanno,
    czekam na info o numerze konta.
    Wesprę jak potrafię najlepiej- kapustą:-)
    Modlitwa jasna rzecz, ale nie wiem, czy w te klocki jestem dobra.
    Ściskam najmocniej pełna jednak dobrych myśli. Złego licho nie porwie prawda?;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspomnij sobie św Antoni na wielki zaszczyt jaki Ci Pan Jezus okazał, gdy tylu tysiącom do Ciebie się udającym za przyczyną Twoją swej pomocy udzielił. Wspomnij ilu kończących życie, błądzących zbawienną radę, strapionych pociechę, opętanych uwolnienie trędowatych oczyszczenie, chorych zdrowie, żeglujących bezpieczny port, uwięzionych wolność, okradzionych swe dobro, w ogóle ilu nędznych przez Ciebie pociechę i pomoc otrzymało i po dziś dzień otrzymuje.
    Uciekam się więc do Ciebie i błagam Cię o pomoc i radę w tej wielkiej mej potrzebie...ŻEBY CHUSTKA SZYBKO WYZDROWIAŁA Ojcze uciśnionych ulituj się nad jej nędzą, gdy Pan Bóg karząc ją za grzechy tak ciężko ją nawiedził. Wejrzyj na jej nędzę i trudne położenie w jakim się znajduje. O wyzwól ją z jej obecnej potrzeby i okaż jej dobroć swojego serca, wysłuchaj moich próśb.
    Udziel jej pociechy, wybłagaj jej siłę i poddanie się woli Bożej, aby cierpliwie wytrwała i nie utraciła zasługi jaką przez należyte znoszenie cierpień uzyskać może. Ufam, że mnie wysłuchasz, lecz nie moja, ale Boża wola niech się stanie Amen. Bądź dzielna - św Antoni ZAWSZE pomaga!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani Joanno, będzie dobrze, czuję to.

    OdpowiedzUsuń
  23. moze byc kiszona ta kapusta??????????? jak tylko pensja 10 bedzie to sie troszku podziele...duzo nie mam mozliwosci ale jak kazdy sie zrzuci to pewnie sie cos uzbiera....rypsyna...

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech Moc będzie z Tobą.
    Pozdrawiam. KasiaM.

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga