środa, 24 sierpnia 2011

[492].

(Trevor Jones - ścieżka dźwiękowa z filmu G.I.Jane, suita)

***

Leopold Staff - Twe złote włosy

Włosy twe jak płomienna błyskawicy grzywa,
Jak surm mosiężnych świetna, weselna muzyka,
Jak uroczyste święto bogatego żniwa,
Jak w południe lipcowe spieka słońca dzika.

Włosy twe: bursztyn, jedwab, ogień i oliwa,
Jesienny niebywały przepych października,
W zasobnych miodnych ulach praca pszczół szczęśliwa,
Złote szaleństwo wina dla ust biesiadnika.

Włosy twe: rozżagwiona rozkoszy pochodnia,
Kojące jako morze, kuszące jak zbrodnia...
Jak w lesie o zachodzie zabłądzić w ich złocie!
I po wirze upojeń, pieszczot zawierusze

Zagrzebać w nich swe usta i upowić duszę,
Dumną jak sen zwycięzcy w zdobytym namiocie!


niezły wiersz.
aż mi łyso się zrobiło.

***

byłam dziś u Ulubionego Doktorka. dał mi druka na peruka.
jutro podstempluję go w Enefzecie, a następnie pobiegnę mierzyć owłosienie.

wstępnie wybrałam następujące fasony (są podobne do siebie, wiem - problem w tym, że fasony na ekspedientkę z mięsnego jakoś mnie nie kręcą).





jakieś sugestie co do koloru?

63 komentarze:

  1. Blond, rudy albo jasny ciepły brąz. Czarny nie. Chociaż?

    OdpowiedzUsuń
  2. szopa na blondi będzie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, jesteś piękną dziewczyną zatem sadzę, że do Twojej twarzy każdy kolor będzie dobry i w każdym będziesz wyglądać pięknie. Wybacz mi patos ale ja taka już jestem: poważna kobieta ze mnie bowiem życie mnie tak "spoważniło":) ale moja dusza jest wesoła i gdy czytam Twoje wpisy śmieję się często radośnie:) jesteś wielka Chusteczko i choć drobna kobietka z Ciebie to wielka duchem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę każdy kolor będzie dobry...hm..a może brąz, taki mroźny kasztan?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 - chyba najlepsza
    2 - pizda taka stara sklepowa,nieeeeeeee
    3 - eeeeeeee
    4 - no nie wiem, może nie jest zła
    rudy miałaś ostatnio i dobrze Ci było no to nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Irokeza w każym razie sobie nie wybieraj, bo dalej będą się gapić i trącać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. blond! albo jakiś ciepły brąz:) A najładniejsza ta ostatnia:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. ten drugi od góry jest zajefajny , a kolory? dowolne , tylko nie bierz czarnego- postarza:)a zresztą ...ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mię rusza pierwsza, zdecydowanie - i kolor i rodzaj stylizacji upierzenia i będziesz czaderska laska:)
    No znaczy w tej peruce TEŻ będziesz:D

    OdpowiedzUsuń
  10. zrób sondę na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a marchewki nie było w zestawie (a jednak :))? albo dredów w trzech kolorach, z czego jeden to różowy, a drugi turkusowy? wszystkie te fryzury takie grzeczne...no, chyba, że na odmianę grzecznej potrzebujesz :)
    ściskam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny nie postarza, mam kruczo czarne włosy i zawsze dają mi mniej niż mam, sporo mniej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. się Nimęża zapytaj!
    A

    OdpowiedzUsuń
  14. Asia! pierwsza.. myślałam, ze to Ty w nowej czuprynie ! no wiem, ze ladnemu we wszystkim ładnie, ale ta , jako najbardziej niegrzeczna, pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza, zdecydowanie, najbardziej w Twoim stylu, jeśli chodzi o fason. A kolor? Może Giancarlo z Niemężem niech się wypowiedzą. A byłaś już blondynką? Może to niezły pomysł - panistarsza

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieee.... druga - nie. Ale za pierwsza.... mniam... Taka jest temperamentna ;) w sam raz dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakos ta pierwsza mi lezy najbardziej. Do tego jakis ladny cieply jasny braz albo sredni blond, niech ladnie rozswieca twarz. A co tam. Jak sie ma to sie pokazuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. W poście ze zdjęciami "łysymi" tyle było o nietolerancji/tolerancji,a tu proszę :"ekspedientka z mięsnego" / a cóż komu winna taka ekspedientka,może nie wie,może nie może,może ma perukę?/ , "pizda stara sklepowa" / a co ktoś ma do starości,stary VON? ,a może nie może,a może musi w tym sklepie ?a Ty to stary nie będziesz,pisaczu ? / No nie fajnie,bez konsekwencji,bez TOLERANCJI......:(

    OdpowiedzUsuń
  19. A Niemąż? Co on na propozycje? Co jemu podoba się najbardziej?
    No weeeź, zdradź nam tajemnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie zdecydowanie pierwsza:))) Byłaś już blondynką?
    Ja naturalne czarne, później farbowane na rudości/mahonie/czerwienie, a perukę miałam blondi:)))
    Najlepiej jednak poprzymierzać;) Zabieraj ze sobą swoich chłopaków i niech wybierają;)
    Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli mają rzeczywiście wszystkie te kolory to będziesz miała co mierzyć i w czym wybierać.

    http://www.peruka.pl/index.php?tem=7&szablon=pop_up.tpl

    Koniecznie idź ze swoimi mężczyznami, niech Ci pomogą wybrać. Powodzenia - panist.

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsza,ale w czarnej taki czarny charakter jak Ty , też będzie fajnie wyglądać
    w drugiej będziesz wyglądać jak stara dupa, więc nie:)
    a co Jasiek na to?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie ta pierwsza. Szczerze powiem,że ja też w pierwszej chwili myślałam,że to Ty jesteś na tym pierwszym zdjęciu...więc może to jakiś znak.
    I skoro nie decydujesz się na róż to może jednak rudy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. numer 1 zdecydowanie. sisi

    OdpowiedzUsuń
  25. Niemąż mówi, że jest Mu to obojętne, którą wybiorę, bo w każdej będę śliczna.
    perukę kupuję ze względu na Giancarla, bo bardzo się spina, że ludzie się mi przyglądają. mówi, że martwi się, że ktoś coś mi powie niemiłego i sprawi mi przykrość.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochany ten Twój synek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Stara zasada: ładnemu we wszystkim ładnie, więc generalnie możesz chodzić w burym turbanie i też będziesz fajnie wyglądać. Mnie się nie podoba nr 2 - byłam wcz. w CO i zauważyłam, że ten model fryzury jest najpopularniejszy w grupie wiekowej 50-60. Jesteś za młoda. Do Ciebie pasuje jakiś rock'n'roll. Tylko pytanie, czy będzie coś sensownego, hmmm... Ale to może można taką perukę dać do fryzjera na fajne strzyżenie jakby co?... I.

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor wlasciwie niewazny, bo sadze ze bedzie ci ladnie w kazdym- ale dlugosc :>
    coby fryzury zmieniac.

    chustko, lubie cie, tak po prostu.

    mirabela

    OdpowiedzUsuń
  29. myślałam, że ta pierwsza pani to Ty!

    OdpowiedzUsuń
  30. Iiii Haaa! Bierz wszystkie! W końcu kobieta zmienną jest... ;P Dżizazzz! Jaki tam jest szalony wybór!
    Swoją drogą mali chłopcy przywiązują bardzo dużą wagę do wyglądu swoich mam. W życiu bym nie przypuszczała, ale to mój Syncio szybciej dostrzegał nawet dyskretne zmiany w moim wyglądzie niż szanowny Małż... A więc uważaj Chustko - Twój wygląd determinuje przyszłe upodobania i gusta Giancarla :-) Pozdrawiam serdecznie z niezmiennie spapranego pogodowo Trójmiasta

    Alvea

    OdpowiedzUsuń
  31. Rudy. Rude są twarde. I piękne.

    OdpowiedzUsuń
  32. ale jakby odjechanych bardziej nie było, to pierwsza :)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza debeściarska.
    Trzecia też fajnista - ale właśnie się skapnęłam, że to wybór subiektywny, bom czuprynę mam bardzo tak samo albo podobnie obciętą (u mnie nad karkiem dużo krócej niż przy twarzy - ogólnie dopóki włosy krótkie to efekt fajny, ale jak odrosną to się zapomina, że było fajnie, lecz peruce to nie grozi)

    Kolor? Kolor peruczkowej czuprynki chyba można zmieniać, nie? Więc tutaj to już chyba hulaj dusza, jaki humor - taka barwa (bojowa;).
    Jakoś w blondzie Cię nie widzę... Ale jakieś rudości albo czerń to już tak.
    Ale ja to sobie widzieć mogę, grunt, żebyś ty siebie widziała i to jeszcze tak, żeby się uśmiechać na sam widok.

    OdpowiedzUsuń
  34. Rudy albo blond. W każdym razie nie ciemne. A ta pierwsza laska to rzeczywiście nawet lekutko do Ciebie Chustko podobna! PS. Uwielbiam Giancarlo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli już to pierwsza, ale w rudym kolorze, taki jak miałaś. Aczkolwiek darowałabym sobie ''perugię'' a kupiła takie coś;
    http://www.peruka.pl/index.php?prod_id=433
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  36. niedawno jęczałaś za platynką, więc pewnie stanie na nr 1? :*

    OdpowiedzUsuń
  37. kazdy wpis to ubaw po pachy teksty jak z Misia ,bravo tak trzymać jak jeszcze kilka dni poczytam tego blooga to nie reczę że nie pękne ze śmiechu ,chyba to jest to textem w tego sqrwiela może sobie w koncu zniknie na zawsze no ale bloog musi zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza THE BEST!!! Nawet z lica do Ciebie podobna ;):*

    OdpowiedzUsuń
  39. Aż przejrzałam to źródło czuprynek i jak spojrzałam na to: http://www.peruka.pl/index.php?prod_id=120
    to stwierdziłam, że mogłoby Tobie pasować.
    Jeśli nie fryzurkowo, to kolorek ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Blond jasny nie! Bedzie za blado. Na razie jestes mizerniutka i w blondzie bedziesz za bardzo wylniala. Sorry za okreslenie ale tak to chwilowo bedzie wygladac. Wiem, co robi z czlowieka chemioterapia, rozumiem ze kazdy ci tu kadzi i pociesza, ale prawda jest brutalna, a ty madra kobieta jestes wiec wiesz, ze za zdrowo wygladac nie mozesz, bo w twoim stanie chwilowo sie nie da. Zawsze zmeczenie leczeniem wyjdzie na twarz. Blond tu nie bedzie pasowal. Mdlo i blado. Rudy cieply powinien byc znacznie lepszy. Trzymam kciuki za powodzenie leczenia. Mam nadzieje, ze zrozumialas - nie chcialam dowalic, po prostu dobra, obiektywna rada.

    OdpowiedzUsuń
  41. może dlatego, że za młodu przechodziłam etap fascynacji punkami i w ogóle wszelakim buntem, a sama krótkiego jeżyka czy łysiny nie mogłam sobie walnąć (mama wyrzuciłaby mnie z domu, poza tym mam paskudny kształt czaszki), to niestety najbardziej podoba mi się Twoja obecna fryzura bez peruki :((

    ale skoro robisz sondę to powiem, że ostatnia fryzurka najlepsza z tych przedstawionych.

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwsza fajna :)
    i sklep,z którego pochodzą te peruczki-polecam.Sama tam zakupiłam czuprynę ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy fryz jest super tylko bym go przemalowala na rudy i moze boba z niego zrobila o!

    Byloby pysznie:)))

    w ogole w rudym Ci do twarzy:)

    Zresztą, kolor i fason znaczenia nie ma,wazne co pod peruczka a tam supersexiflexi babeczka.o!

    eM prosto z miasta Kraka;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Joasiu - jedynka! Cud , miód i orzeszki normalnie :). A kolorek sobie już do twarzyczki na miejscu dobierzesz - na pewno efekt będzie zaj...y :). Generalnie Ty owłosiona czy nie i tak jesteś piękna. Serio. I wcale nie słodzę boś chora. Lesbijką też nie jestem ale za Tobą na ulicy bym się obejrzała. Z podziwem. Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  45. mi się najbardziej pierwsza widzi, zarówno kolorek jak i fason ...
    no i fason zawszęć można zmodyfikować u fryca, ja tak zawsze robiłam ze swoją beretką :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hm, no skoro bardzo chcesz zmieniać swoją obecną zajebistą fryzurę (naprawdę uważam, że świetnie teraz wyglądasz), to zdecydowanie włosienica nr 1.
    A propos, ostatnio odwiedzałam te sklepy z perukami i sama masakra była wystawiona na półkach. Dobrze to ujmuje określenie "fryzura na panią z mięsnego": kolory włosów oddawały różne odcienie wołowiny.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ogromne afro!!! :-)

    Magda Prokopowicz fantastycznie wykorzystywała możliwości dobierania fryzury do pory roku, sukienki i nastroju, które dawała jej przejściowa utrata włosów. W afro i "donicy" a la Mireille Mathieu wyglądała bosko. Ty też powinnaś poszaleć :-)

    Inna sprawa, że ja sama często oglądam się z zachwytem za dziewczynami, które mają ogolone głowy. Jak jeszcze taka ma piękny makijaż i sukienkę to już odlot zupełny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Moim zdaniem pierwsza. Skoro mogą wypaść też brwi, będzie się to przy blondzie mniej w oczy rzucać, niż przy ciemnym kolorze. Ale może się mylę. Musisz popróbować.

    Pozdrawiam Cię Joasiu bardzo, bardzo gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  49. Tfu! Chciałam pwiedzieć: albo czwarta. Kurka blaszka.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie bierz drugiej, to 300% peruki w peruce :/
    Pierwsza najlepsza w wersji rudawej.

    OdpowiedzUsuń
  51. Normalnie, normalnie wyglądaj. syn już i tak ma z Tobą hartkor, nie cuduj kobieta

    OdpowiedzUsuń
  52. A mi sie podobasz ostrzyzona na 0.3ale rozumiem powody, dla ktorych chcesz peruke! Ja sama sie kiedys na 0.3 scielam, sama, znaczy najpierw nozycami z dlugosci do pasa, a reszte siostra rownala maszyka. Mialam wtedy 18 lat i czulam, ze tak musze zrobic, taki maly bunt, glownie przeciwko sobie. Rodzice byli w szoku ale po tygodniu sie oswoili i powiedziel, ze mi pasuje!!! no ale to bylo dawno temu (do dzis jestem dumna z odwagi, bo ludziska sa dziwne jednak i reakcje byly rozne)
    Tez-joanna

    OdpowiedzUsuń
  53. byle nie pomarańczowy!!! blondi, hm...

    OdpowiedzUsuń
  54. Miś puchatek
    "Sowa przyleciała tu wczoraj czy przedwczoraj i zauważyła mnie. Właściwie nawet nie odezwała się do mnie, ale w każdym razie poznała mnie. To bardzo uprzejmie z jej strony. "

    Ta pierwsza jest w twoim charakterze i urodowo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  55. nie ma tej pierwszej już w sprzedaży, niestety.
    wybrałam blond.

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam problem. Przy przelewie zagranicznym nie mam opcji "tytuł przelewu", gdzie mogę sobie dowolnie wpisać cokolwiek. Mogę jedynie wybrać z listy "motyw".

    Zakładam, że bez tytułu pieniążki nie trafią na Twoje konto... mam rację...?

    PS. Niezmiernie mi smutno, trzymam kciuki, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  57. bez tytułu - nie trafią. musi być podane dla kogo robisz przelew.

    OdpowiedzUsuń
  58. demyt.
    co się wymyśli.

    OdpowiedzUsuń
  59. ale ktory blond?:) ten drugi czy ostatni? bo drugi to rzeczywiscie 100% peruki w peruce:/
    sa juz wynika tego pobranego biopłatu?

    OdpowiedzUsuń
  60. biopłat :)))) za tydzień, tak mówio.
    inny blondi, pokażę się dziś na blogasiu :]

    OdpowiedzUsuń
  61. a moje panie z mięsnego to chyba nietypowe, to znaczy, typowe też są, ale dwie dają czadu, wystrzygają się bardzo niemięsnie, że tak powiem :)
    czekam na zdjęcie na blogasiu
    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  62. Pierwsza, ale rudy,taki rozswietlony albo ognisty:)
    Bo rudy ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga