sobota, 29 stycznia 2011

[286]. pet ct.

zrobiłam badanie.
czekam na opis, będzie za pięć - siedem dni.

i w Biosfeerze zupę z soczewicy zjadłam.
i w kinie byłam na Jak zostać królem.
i do zdjęć pozowałam.

a wszystko po to, by nie być w domu z Synem i nie świecić na Niego kontrastem, bo okres połowicznego rozpadu izotopu od wstrzyknięcia wynosi sześć godzin.

***
a Panowie musieli sobie sami radzić, więc na obiad poszli do pizzerni.
jak donosi Niemąż, Syn zjadł w całości jedną pizzę.
(poniżej - mina po zjedzeniu całej pizzy).

13 komentarzy:

  1. w końcu się doczekałam
    pora spać

    Franczeska

    OdpowiedzUsuń
  2. no ufff.
    wyzeruj statystyki, bo byłam dziś tutaj z sześćset razy.
    poka-poka! zdjęcia izotopowej aury ;)

    trzymam kciuki za ten opis. mocno.

    ściskam mocniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ufff, wreście wróciłaś do domu.
    No ile można latać po mieście i promieniować, do cholery, ile.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój Syn jest super modelem ;) Jego miny na zdjęciach są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. By nie świecić kontrastem na swoje dziecko poszłaś świecić na nieświadomych ludzi zwykłych, zdrowych, chorych, słabych, z dziećmi, w ciąży :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A powinnaś iść do lasu, zakopać się dziesięć kilometrów pod ziemią.
    Albo wystrzelić się w kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha, i nie powinnaś iść do restauracji (no bo cóż z tego że byłaś po około 10 godzinach przymusowego niejedzenia), tylko w ukryciu, daleko od cywilizacji ryć w śniegu w poszukiwaniu żołędzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kiedys spedzilam caly dzien w onkologii w poczekalni, gdzie wszyscy mieli w sobie izotop bo czekali na scyntygrafie; a co ma powiedziec personel medyczny zatrudniony w tym miejscu? i dzieci tego personelu? mysle, ze zachowanie odleglosci kilku metrow w kinie czy restauracji nie jest zagrozeniem dla reszty wiec sie tak nie cykaj anonimowy bo kortyzol jaki wydziela twoj organizm kiedy sie tak bulwersujesz jest potencjalnie bardziej szkodliwy

    OdpowiedzUsuń
  9. cytuję za stroną
    http://www.nhspetctsouth.com/silo/files/patient_info_polish.pdf

    Jakie środki ostrożności pacjent powinien zachować po badaniu?
    Przez okres 6 godzin po badaniu należy unikać dłuższego bliskiego kontaktu z dziećmi i
    kobietami w ciąży.


    wytłuszczenie - moje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Złooo, złoooo :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za wyniki peta :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też tak pomyślałam jak Anonimowy z 13:00. Nie to, żeby zaraz pod ziemię, ale do domciu, kiedy chłopaki są właśnie w kinie/na pizzy/gdzieś. Poza tym, bardzo Cię pozdrawiam, trzymam kciuki, i słowo, żaden kortyzol czy inny estragon :-), tylko taka refleksja przyleciała.

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga