niedziela, 16 stycznia 2011

[273]. wigilia urodzin.

jutro moje urodziny.
poproszę o:

1. drewniany domek obrośnięty bluszczem, jeśli można - niech będzie na Mazurach.

2. domeczek w górach.

3. torbę z filcu:

 4. coroczne wakacje na Dominikanie w porze zimowej:
5. kolację w tej restauracji:
6. przynajmniej trzy kilo tłuszczyku (optymalnie - pięć) - do równomiernego rozlokowania na biodrach, udach i pupie.
7. ten samochód.
8. komplety biżutów - z kolekcji Klimta oraz Muchy.

bardzo proszę o uważne pochylenie się nad moją listą prezentów.
z góry dziękuję za pomoc w realizacji marzeń.

a ja wracam do szukania przepisu na tort.

45 komentarzy:

  1. ten domek porośnięty bluszczem to też bym chciała! Z takim tarsem, gdzie można śniadania i kolacje zajadać. Mam urodziny za dwa miesiące, ale może jak ktoś będzie szykował pakiet prezentów dla naszej Joanny, to dorzuci jeden dodatkowy dom letni.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czemu letni? niech będzie całoroczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie masz rację, dlaczego letni, niech będzie całoroczny. Ale ten taras będzie zimą podgrzewany, żeby nie marznąć a bluszcz cały rok się będzie zielenił?

    No i niech się spełniają marzenia wszystkie. Jutro kieliszeczek wzniesiemy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ot takie prezenciki , nic wygórowanego hihihihihi uwielbiam Twoje poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. no i z takim mini-niezbędniczkiem każdej kobiety możesz szykownie powitać wiosnę ;)

    już dziś - wszystkiego najlepszego i spełnienia nie tylko tych drobiazgów!

    a jutro to wiadomo - wznosimy wszyscy po kieliszku czegokolwiek i komentujemy na wyścigi ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę. Piękne. Moje typy: Klimt 1, Klimt 2 i albo Oda do radości życia...

    Ja za to podrzucam ci namiar na biżuterię Grzegorza Błażko - sama mam i nie mogę się wyzwolić spod uroku.
    Adres mailowy może jakoś Niemąż przechwyci? ;)

    Jak osiągnąć resztę niech doradza ktoś inny :)

    Gdybym nie dała rady jutro zajrzeć - już dzisiaj krzyczę na całego: Z powinszowaniem urodzin!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. szczerze podziwiam Twoje zamiłowanie do prawdziwej biżuterii dla dorosłych kobiet!
    mnie niestety bardziej ciągnie w stronę tiary, tiulowych skrzydełek, pierścienia Arabelli i mega kokardy na gumce - (tak, w wieku lat 32 spełniłam swe marzenia i mam to wszystko w pudełeczku) ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Błażkowe ceny spadły - tym bardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jedno z marzen moge spelnic od razu, chetnie pozbede sie 3 kg tluszczu, a nawet dorzuce jeszcze ze 3 w gratisie zebys miala mega biust; moj tluszcz jest bardzo dobry gatunkowo, choduje go na zdrowej zywnosci a odklada sie z powodu zerowej aktywnosci fizycznej
    tez mam niedlugo imieniny wiec prezent zadziala w obie strony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłam się powstrzymać.
    To a propos torebek: Purol Design

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie mów, że moje winogrono nie spełnia kryteriów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. matko, jaka Ty jesteś pazerna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olaszek> Purol design, Błażko - oba namiary super, właśnie buszuję po tych stronach :*

    arr> wiesz przecież, winogrono też dobre :D

    zazie> mnie marzy się kokarda na gumce do włosów. albo kwiaty na gumce - opasce do włosów. obawiam się jednak, że w 35 r.ż. nie wypada stroić się jak Minnie, bo będę wyglądać jak podstarzała pin-up girl, burdelmama.

    OdpowiedzUsuń
  14. tabakowska> nie pazerna, o nie. jestem otwarta na ludzką szczodrość; nie ograniczam hojności.

    OdpowiedzUsuń
  15. a jak nie filc, to może stara gazetka? MAKKIREQU - to blog, a jej rzeczy można kupić m.in. w decobazaarze...

    teraz już na prawdę się odczepiam, idę dorwać Morfeusza...

    OdpowiedzUsuń
  16. Olaszek> wow, ale fajne te plecionki!
    dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  17. joanno,
    ha, ha - juz po polnocy , a wiec twoje urodziny!!
    jestem chyba pierwsza z zyczeniami!
    NAJLESZEGO!!! Spelnienia marzen i duzo, duzo sily i wytrwalosci:)
    cudnie, ze moge cie czytac. chyba sie lekko juz uzaleznilam. chcialabym wiedziec , jak kudlata? oraz czy twoj kochany giancarlo ma na nia alergie, czy katar byl po prostu przeziebieniem?
    sciskam urodzinowo
    nieznajoma u.

    OdpowiedzUsuń
  18. W 35 powiadasz nie wypada? Nadciąga 38 dla mnie - nie powiem, że mi to łatwo przechodzi przez gardło i noszę wisiorki w stylu - msio-fisio. Czasem też przychodzi mi do głowy "nie wypada", ale zaraz sobie mówię - ograniczenia biżuteryjno- dodatkowe to już lekka przesada ;)))))))) Niech kwiaty na gumce potarga wiatr! ;) I ogólnie wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  19. urodzinowo już... WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ i UŚMIECHU NA KAŻDY DZIEŃ :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak zacząć roboczy dzień od życzeń urodzinowych :)
    Życzę Ci przede wszystkim tego, czego brakuje w asortymencie, czyli tego na Z. Bardzo dużo tego.
    Resztę masz. Albo szybko nabędziesz :D

    PS. Jak weźmiesz te 35, dodasz 3 do 5, wychodzi 8. I kto ci się czepnie do kokardy?!

    OdpowiedzUsuń
  21. a może być z drewnianym gankiem obrośniętym winogronem?
    sto lat sister :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Spełnienia wszystkiego!!
    Też Joanna

    OdpowiedzUsuń
  23. Asiu, coby się wszystkie spełniły a do tego wielka wywrotkę zdrowia albo i ze dwie a także jakąś stacje benzynowa na własność w dzisiejszych czasach coby zatankować było wymarzone auto lub ewentualnie samonapełniający się zbiornik z paliwem w zestawie

    jacek

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego!! Całej filcowej torby zdrowia!!!! Czytam Cię od pewnego czasu - trzymam kciuka!!!! Buzia ogromna!
    banita

    OdpowiedzUsuń
  25. O blogach z kategorii ja i moje życie czytaj na http://pelnakultura.wordpress.com/

    PS.

    Gdyby nie to, że dałaś tak mylący opis bloga, już dawno napisałbym o nim notkę, na szczęście nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spełnienia tego Wszystkiego o czym marzysz, czego chcesz i pragniesz ;) obowiazkowo każdego dnia lepszego od poprzedniego :) Wszystkiego Naj Asiu! Sto lat! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do torebek i biżuterii pobuszuj w galeriach. Np.: http://www.pakamera.pl/ projektanci felt-label (http://www.pakamera.pl/torby-xxl-filc-me-nr445312.htm ) i goshico, Pawinka; w ogóle gdziekolwiek w galerii wpisz filc i Klimt – sama zobaczysz http://www.decobazaar.com/ (np.: kolczyki Projektant: szelart, może nie kosztują 1000zł, ale swój urok mają ), http://www.trendymania.pl/ , http://modna.pl/ , http://arsneo.pl/ , http://www.kuferart.pl/ , http://decomanufaktura.pl/ , http://www.wylęgarnia.pl/ itd itp. Jest jeszcze kilka wartych uwagi, ale projektanci w ¾ ci sami.
    sporo projektantów, fajne i nietuzinkowe można znaleźć cudeńka! A jak sie chce to 3/4 z nich ma własne strony i sklepy, wystarczy dobrze grzebnąć na goglach, znając ich nazwy :) Polecam, ja sobie sprawiłam filcowy ażurek u jednej z projektantek, cudeńko :) Takie buszowanie nawet bez kupowania czasem wciąga, to taka moja mała odskocznia od sklepu. Poprawia mi to samopoczucie, czasem coś zamówię :) / Kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. ja już piszę dziś, więc: sto lat! bardzo się cieszę, że w dobrej formie występujesz w dniu swych kolejnych urodzin. rozumiem, że pokonałaś w tym roku życia wiele trudności i przeciwieństw losu, ale to nie powód do takiej zachłanności! na cholerę Ci tyle domów? czy Ty wiesz ile to sprzątania? ile prania firan i szorowania podłóg?
    tymczasem biorę na siebie filcową torbę, dostaniesz sztuk raz ode mnie i córki mej, co dziś była na pierwszym spacerze.
    caujemy.

    OdpowiedzUsuń
  29. filcowe www.purenonsense.pl
    hę?

    OdpowiedzUsuń
  30. Joanno, obyś dziś dostała jak najwięcej wymarzonych prezentów - tych dużych i tych małych!!!!

    Buziaczkuję urodzinowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Na torcie już świeca się pali,
    więc ci życzę wielu bali.
    Życzę tobie dobrych latek,
    wolnych myśli a nie klatek.
    Życzę tobie dużo szczęścia
    i szybkiego za mąż wyjścia!

    OdpowiedzUsuń
  32. 13 lat temu urodziłam sobie córkę - mnie tez sie należy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. serdeczne urodzinowe życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. to może zaśpiewam naszej Joannie, z tej cudnej okazji:

    "pierdzi koza pierdzi
    z dupy jej się kurzy
    niech nam solenizantka
    żyje jak najdłużej!"

    how
    i niech te:
    - domy
    - biżu
    - torebki
    - i inne cuda
    podjeżdzają!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego naj naj naj Joasiu . Wiolka

    OdpowiedzUsuń
  36. :) życzenia urodzinowe plus refleksja, że jak ujrzałam tę restaurację to poczułam tak silny lęk, ze mi ta woda na łeb spadnie, że zamknęłam stronę.
    otworzyłam znów powoli i nadal się boję ..;)

    Najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego
    sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Joasiu w dniu urodzin życzę Ci wszystkiego co najlepsze, samych dobrych ludzi wokół, spełnienia wszystkiego co sobie wymarzyłaś, abyś z łatwością realizowała zamierzone cele i żebyś codziennie miała nowy powód do uśmiechu :) :) :)
    L.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyzdrowienia Ci zycze, Joanno.
    Torba filcowa jest bomba!

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego, wszystkiego, wszystkiego, co najlepsze! No i zdrówka przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest już dziś!!! Więc udanych urodzin i kolejnych i kolejnych i kolejnych i tak aż do ostatnich, które przyjdą kiedy przyjdą (oby jak najpóźniej) 35 to ładna liczba i znaczy, że jesteś z dobrego, naszego wspólnego rocznika 75 ;) Uścisk wielki i życzę przyboru w temacie tłuszczyku, żeby nie było głupio Cię ściskać mocno i długo!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego ogólnie
    a szczególnie drinka na zakończenie studiów Syna, tańca na jego weselu (i swoim też) i wielu, wielu spływów Krutynią

    OdpowiedzUsuń
  43. O rany, chyba się odmłodziłam, hi hi nie ma to jak liczyć nie umieć, sorry, Minnie (rocznikowo starsza)

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga