piątek, 7 stycznia 2011

[264]. Kudłata.

zaaklimatyzowała się.

***
nie będzie na razie opisów Kudłatej, bo nie mam sił ani humoru.
byłam dziś u ginekologa - onkologa, osłabił mnie ilością badań do wykonywania, do wykonywania regularnego, do wykonywania profilaktycznego, do wykonywania jeśli zacznie się  c o ś  dziać.

i zmartwił na badaniem usg, w którym wyszło sporo ponad sto militrów płynu w zatoce Douglasa.

***
byliśmy na kolacji ze znajomymi, na sushi.
miło jest móc wyjść z domu, oderwać się od natrętnych, smętnych myśli.

12 komentarzy:

  1. Uszy do góry.
    Dasz radę. A badania musisz robić.
    Każdy musi, nawet całkiem zdrowy człowiek. O ile jest rozsądny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ja nie chcę być rozsądna, ja chcę być zdrowa, normalna, bez problemów.
    nie lubię szukania choroby. takiej choroby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn w zatoce Douglasa jest fizjologią. Czy lekarz powiedział Ci, że jest go za dużo albo że podejrzewa stan zapalny. Jesli nie, to się nie przejmuj. A badania- wiem, tez nie przepadam, ale niekiedy trzeba. Bedzie dobrze. Psyche najwazniejsze. Pomozemy:)Aga 2

    OdpowiedzUsuń
  4. za dużo będzie powiedział jak będzie go koło 170 ml.
    na razie jest bo jest.
    pewnie taka uroda po operacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobisz te badania to i ja w końcu pójdę do lekarza, tak profilaktycznie i nie pytaj się kiedy ostatnio go widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, więc nie martw sie na zapas, mówiłam, ze fizjologia, a u Ciebie dodatkowo wpływ zabiegu. Często pacjentki z endometriozą mają więcej i też jest to w normie. Jest dobrze, będzie dobrze.Jestem lekarzem i wiem.Co prawda nie wszystko, ale staram się jak mogę. Aga 2

    OdpowiedzUsuń
  7. O jezu, jaka rasowa...

    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna koteczka i jaka... duża :)
    oby miłość kwitła i rosła jeszcze większa!

    a co do badań... nie znam się, więc mogę tylko trzymać za Ciebie kciuki. bardzo bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. zaintrygowana spojrzałam w moje pooperacyjne papiery. 1,5 miesiaca po operacji mialam w daglasie z jednej strony 50mm, z drugiej 35mm. Hm, chyba im się jednostki porypaly.
    Spox. Spójrz na to z tej strony, że dołączasz, albo już dołączyłaś do tych, którzy trzęsą się ze strachu przed badaniami kontrolnymi. No nie?
    Koteczka piekna i taka wielka. Dorosła juz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kot w znakomitej formie - ogon w gorze nosi jak chorgiew:)
    I Ty tez sie nie stresuj - badz jak on,
    "bright-eyed and bushy-tailed".
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Kudłata rzeczywiscie się zaaklimatyzowała - kita do góry - tak jak moja norweżka:) Samych miłych chwil z tym wielkim kociambrem - teraz mała ale main coony to duuuuuuże kociska:)
    Trzymam kciuki za badania. Glowa do góry.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Kudłata piękna;)))

    I zgadzam się z Aniaha - pomyśl, że jesteś po stronie tych co trzęsą się z powodu badań kontrolnych! Ja jeszcze z tej drugiej strony;(
    Trzymam kciukaski za poprawę nastroju i szybkie wykonanie niezbędnych badań;)

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga