wtorek, 8 maja 2012

[750].

fot. Niemąż
ktoś dziś rozrabia w ogrodzie Babci B.

65 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. taa.
      uwielbiam zamiatać.

      Usuń
    2. Może chodziło o rozrabianie? :)

      Uroczy chłopiec z tego Giancarla.

      Usuń
  2. Jaki On do Ciebie podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiarygodne, jak te geny potrafią przenosić podobieństwo. Ty pewnie tego nie zauważasz, to jest niesamowite :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. to Syn.
      włosy zapuszcza, albowiem że bo tak.
      nie daje ich obciąć i już.

      Usuń
    2. rzeczywiscie bardzo dziewczeca uroda jak na chlopca

      Usuń
  5. naczelny ogrodnik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ..."No, dobrze, a gdybym ja posadził plaster miodu przed moim domem, czy wyrośnie z niego ul?"...
    Kubuś Puchatek
    Co tam ma wyrosnąć:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie Jasiek, chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiek vel Harry P. Miotla niezbedna...do latania. Pzdr!
      aga.ta

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. a Ty znowu bez foci?
      :D

      Usuń
    2. a jakieś roztrojenie osobowości przechodzę w wyniku ciężkich przejść poweekendowych z byłym :P

      Usuń
    3. kontakty z byłymi mają właśnie to do siebie :>

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. to moja wina:(
      tak to jest kiedy kobieta najpierw postrzega siebie jako matkę, a potem dopiero jako człowieka

      Usuń
  9. Ale Wam dobrze :-)
    Mlody bardzo urodziwy, bedzie lamal serca podejrzewam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uroda w równym stopniu po mnie i po Voldemorcie, Giancarlo po równo podobny do nas obojga.
      serca już połamane, a On nic, tylko Harry Potter i Star Wars.
      ach te chłopy...

      Usuń
    2. Oby intelekt i serce mial po Tobie, reszta mnie zwisywuje :-))))

      Usuń
  10. ma przepiękny serdeczny uśmiech :)
    /baszka

    OdpowiedzUsuń
  11. sama strzyglas grzywke?
    kiedys popelnilam cos podobnego na Starszym.
    Maz zagrozil rozwodem i schowal gdzies nozyczki.
    do dzisiaj nie rozumiem DLACZEGO :D
    oraz buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura jest piękna.Dziwne pytanie, kto strzygł.Może sama Jaga H.? ( o ile wiesz, o kim mowa).Myślę, ze groźba despotycznego męża warta pozytywnego rozpatrzenia.Aga A.

      Usuń
    2. Ago A. wszystko jest rzecza gustu, o ktorym to podobno sie nie dyskutuje. Mnie fryzura na "garnek" tudziez na "pazia" sie nie podoba, szczegolnie na chlopcu. Przy calej mojej ogromnej sympatii do wlasciciela fryzury tudziez jego Mamy.
      Mojemu slubnemu Despocie wcale sie nie dziwie. Starszy po moich wyczynach wygladal koszmarnie, a mnie zalezalo tylko na tym, zeby nie mial wlosow w oczach...

      Usuń
    3. fryzura już po poprawce pani fryzjerki, nie jest fryzurą samą w sobie. jest stanem przejściowym, ponieważ Giancarlo zapuszcza włosy.

      Usuń
  12. oraz co moje oczy widza zaraz po przebudzeniu?!
    zmieniony czas w komciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój czas, mój czas - hurra!:)

      Usuń
    2. czas sam się nareperował.

      Usuń
    3. Ooooo - jezdeś?:)
      Sam ze siebie - serio?
      Znaczy gógiel nreperował!
      Zajrzałam przed chwilką do Celtyckiej, bo ona też miała ten Ingridowy, a już ma dobrze, znaczy po naszemu;)

      Usuń
    4. a, widzisz.
      więc to gugiel się naprawił.

      Usuń
  13. Bardzo ładne zdjęcie przeuroczego chłopca. Zgadzam się z przedmówcami - podobny do Mamy niesamowicie. Jestem pewien że w fotozasobach Babci B. znalazłoby się niemal identyczne Pani ujęcie. Pozdrawiam. Michał.

    OdpowiedzUsuń
  14. O, mały dysgrafik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszperaj IP, będzie koniec anonimowości:D

      Usuń
    2. He,he :DDD Ja małemu Synowi tak właśnie radziłam reagować na zaczepki typu: "o,okularnik!" ,coby odpowiadał " o,bez okularów!" i podobne takie :)

      Usuń
  15. czy z nim też współodczuwasz ciekawość świata?
    gupio pytam.
    pewno, że tak!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze pyszczydło:_) Jasiek mnie zachwyca już samym wyglądem a co dopiero cała resztą.

    OdpowiedzUsuń
  17. toż to młody Harry Potter! tylko okulary zdjął na chwilę :)
    super sweterek! sama bym taki zarzuciła. uwielbiam paski!
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie sweterek :) to golfik bawełniany z h&m :) Mój synek ma taki sam. bardzo fajny!

      Usuń
    2. Natalia759 -> very stylish! :)

      Usuń
  18. albo brak mi dziś poczucia humoru, albo jakiś w pytę ( nie mylić z "fpytę";P )troll się przyczepił i anonimowo zjadliwie się wpisuje tu dzisiaj :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viki - luuuz!
      Niech se żyje, i tak zdechnie:D
      A Giancarlo cudny i tak, nie?

      Usuń
    2. no:))
      i MĘSKA fryzurka na pazia :P

      Usuń
  19. Wiem, że jestem dla dla Niego za stara. Ale Giancarlo ukradł mi serce.
    Aaaaaaaaaa..
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały Synek Mamuni:)
    Z Twarzy Podobny Zupełnie Do (ni) Kogoś.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a mój Franek ma fryz na pazia i uwaga:nie przejściowy,a zamierzony i starannie wykonany:p
    Ja kocham pazie,nawet jak kojarzą się z garami.Gary kocha Franek,więc równowaga zachowana.A Jasiu jest śliczny,bardzo do Mamy podobny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny Syn:)
    A co złego w dysgrafikach?? Posiadam takiego 14 -letniego i też cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. teeee, może byś nie dzieliła skóry na niedźwiedziu?

    OdpowiedzUsuń
  24. usmiech ma ujmujacy :) gratuluje takiego udanego egzemplarza ;) pozdrawiam i zycze spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń
  25. Miało Cię nie być już dawno, dawno temu, pamiętasz?!

    "ważne są tylko te dni, których nie znamy"

    OdpowiedzUsuń
  26. Tia... miało jej nie być już dawno temu ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem z Tobą.
    Reniferowa

    OdpowiedzUsuń
  28. Joanka...

    Serce się kroi.
    Jestem, przytulam, ściskam.
    Czym sie:*

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga