środa, 2 maja 2012

[744].




26 komentarzy:

  1. no tak. Każdemu innemu skomentowałabym: most na drugą stronę tęczy, trumna chłodząca... mmm, coś na upał, i wyciągnięte nogi. A Chustce tak komentować nie wypada;-) przyjmijmy jednak, że jest normalnie. Nowe Życie, ha. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Snilas mi sie dzisiaj tak namacalnie. Co za dziwne uczucie. Jakbym Cie znala...mialas wlosy do ramion, rozmawialam z Toba... I teraz nie wychodzisz z moich mysli. Odpoczywaj. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się cieszę, że odpoczywasz:) korzystaj ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie dzisiejsze zdjęcia skojarzyły mi się z Chustkową przekorą i figlarnością. Zwłaszcza te nózie, małe i duzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się zrobiło jakoś tak smutno, gdy zobaczyłam dzisiejsze zdjęcia. Uświadamiają, że każdego z nas czeka prędzej czy później most na drugą stronę...Tymczasem cieszmy się z pięknej pogody i tej chwili, którą mamy:).

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie dłuuugie nogi... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, może figlarność, może prowokowanie do wypowiedzi, może żal, może lęk, może smutek. Kolejność symboli prowokuje. Pod tym wszystkim czuję bezradność.Pozdrawiam Cię ciepło Joanno, pozdrawiam dosłownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj to ja "chłodno" pozdrawiam. Chłodno, bo upał u nas niemiłosierny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smutny ten rebus, Chustko.

    Posyłam uśmiech:)
    Reniferowa

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, spotyka się zakłady pogrzebowe o nazwach "Klepsydra" albo "Styks", a tutaj "Nowe życie". W zasadzie sama prawda - dla wszystkich zaczyna się wtedy nowe życie, dla nas po tamtej stronie i dla naszych bliskich bez nas ...
    Ale nam Chustko dałaś do myślenia, każdy tę symbolikę odczytuje po swojemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długie nogi = długa droga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty dla zmarłych śmieszą mnie niepomiernie :( Te wieńce,te wstążeczki "Oddanej pracownicy","Najukochańszej Teściowej"...Nie mówiąc o "dizajnerskich" /sic!/ zniczach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielce wymowne zdjęcia, ale na razie cieszmy się chwilą, majówką, ciepłem... Pozdrawiam. Michał.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak wyciągniesz kopyta to będę ci na grobie stawiała badziewne znicze z melodyjką "wstań i powiedz, nie jestem sam..." ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boszsz, co za tekst. Pomyslałaś choć chwilę?

      Usuń
    2. wróbel> a ja będę nocami Cię straszyć za niezakładanie skarpet!
      :*

      Usuń
    3. ja to z gruntu nie myślę ;) tośmy się umówiły, włącz skypa bo nie bede cię dobijać zarazą

      Usuń
    4. Zajebiste te znicze. :)

      Usuń
  15. Wróbel, nawet jeśli to miało być śmieszne to było ... poprostu głupie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ha ha - dobre, bo chyba nikt nie wpadł na pomysł takich zniczy??
    ...
    a może wpadł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wpadł 8-)

      Usuń
    2. nie moge uwierzyc, ze wpadl...
      ale ludzie nieobliczalni sa!

      Usuń
    3. nie widziałaś zniczy z melodyjkami?
      :D

      Usuń
  17. ja nie widziałam, ciekawe kto kupuje? a jak kupuje to co, stawia na grobie i puszcza sobie melodyjki??? nie ogarniam jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie o zdjeciach ale o trollach. Czytam Cie chustka od kilku miesiecy ale rzadko sie odzywam. Ale przeczytalam kilka postow trolli pod poprzednimi Twoimi wpisami i KURWA MAC JEBANE TROLLE ZDYCHAJCIE! Sorry, nigdy nikomu nie zyczylam zle, ale jakim trzeba byc genetycznym zjebem, nieudanym dzieckiem rodzicow, zeby komus choremu jeszcze wbijac? A chuj Cie trollu obchodzi na co kto wydaje kase. Jak zazdroscisz to pomodl sie o taka chorobe, zobaczysz jaki to hajl lajf jest! I po chuj czytasz tego bloga skoro zamiast potu wydzielasz nienawisc? Twoje trollowe zycie jest az tak zalosne i zadne, ze czerpiesz radosc z dowalania innym w wirtualnym siwecie? W realu nie masz jaj? Sorry za przeklenstwa chustka, jak tak czesto nie mam, ale gnojom gnojem trzeba odpowiadac. Zdrowka zycze a trollm chuja w dupe

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga