środa, 22 czerwca 2011

[430].



(Muppet Show, Mahna, mahna)

***

dzięki przyjaciółce poznałam Artystę.
Artysta jest taki... p r a w d z i w y: skromny, wrażliwy, skupiony na Sztuce, mądry, dobry, przystojny i w ogóle.
prawdziwy Artysta.
(i krew dla mnie oddał! - pamiętacie akcję? są tu jeszcze Czytelnicy z TAMTEGO okresu?)
i Adam (tak Mu na imię) stworzył pięknego wieloryba.
i trzeba pomóc Adamowi żeby wygrał konkurs.
trzeba tylko kliknąć.

dla nas to niewiele, dla Niego - wielka szansa.


z góry dziękuję
:*

93 komentarze:

  1. genialnie, właśnie Adam z wielorybem wskoczyli do pierwszej dwudziestki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. idę się wykąpać, zostawiam Was z wielorybem Adama.
    działajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kliknęłam :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Bardzo! Co prawda określenie artysta jest tu nie na miejscu, ale nie będę się tu wdawał w takie dyskusje. Do pierwszej 20 jeszcze trochę, a ja tymczasem pracuję nad drugim projektem. Dzięki wszystkim. Mam nadzieję, że klikacie bo Wam się podoba obrazek, a nie dlatego, że inaczej Joanna zrobi Wam Szazmatas.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przystojny, to głosuję ;-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiscie, ze pamietamy akcje z krwia ;)

    dobranoc*

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. jest bardzo przystojny (i do tego wolny, która chętna?) :)

    155!!!
    jesteście genialni!!!
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Isztar, na pomoc. Przeczytałem co napisałaś ponownie, spłonąłem, Dziękuję wszystkim za kilkadziesiąt głosów w kilka minut, ale dodam od siebie, że z wszystkich zalet które mi przypisała Dżoana zgadza się tylko "i w ogóle" - reszta to już pomówienia. Niech zresztą przyjaciółka Dżoany potwierdzi, ona na pewno takiego anielskiego obrazu by nie naszkicowała...

    OdpowiedzUsuń
  9. o ile pamiętam to przyjaciółka o Adamie wyrażała się TYLKO W SUPERLATYWACH :]

    proszę, nie słuchajcie Adama, On skromny człowiek.

    linkujcie wieloryba gdzie się da, niech wygra.
    projekt jest śliczny, więc warto.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli przystojny... 162 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 165.
    Warto, praca graficznie dojrzała i podoba mi się idea - złote rybki spełniające życzenia i wieloryb jako "gruba ryba".
    Inteligentny koncept, gratuluję Panie Adamie.

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli nawet garbaty i zezowaty .. to 163
    piękny projekt! Wieloryb kozak! i bąbelki dwa od wieloryba są w O, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam - nie dlatego, że pani Joanna o to prosi, ale dlatego, że projekt podoba mi się najbardziej: jest najspokojniejszy, a przy okazji niebanalny, czyli idealny na coś, z czego korzysta się bardzo często, nienużący, nieirytujący. Ale z drugiej strony zagłosowałam dzięki pani Joannie, bo dzięki niej o tym konkursie wiem;). Niech jednak Autor, proszę, wie, że Jego dzieło podoba mi się bardzo i to zdecydowało o głosie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo! tototo! anonim z 23:21 jakoś ładniej to ujął o czym ja chciałam napisać ale mi trochę nie wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  15. 169
    Ale to całe liczenie na końcu.. o tej godzinie... Zgroza!
    Adamie - 3mam kciuki (z krakowska się czyta te 3 :))
    Joanno - Twój wybór repertuaru muzycznego na blogaska mnie poraża i przeraża - taki rozrzut, a wciąż wybierasz moje kawałki!! (nie to, żebym się dziwiła, że ja mam taki rozrzut, ale że mam podobny do Twojego!)
    Idę się przerażać!
    Calvin

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak w ogóle, to chyba jest już w trójce.ewka

    OdpowiedzUsuń
  17. A co ja mam powiedzieć. A wiem, co mam. To wpłynie na głosowanie - jestem z powrotem zajęty. I zwrotu z powrotem używam nieprzypadkowo. A to poddaje w oczywistą wątpliwość i moją rzekomą mądrość i przystojność... haha. Dzięki jeszcze raz! szlifuję drugi projekt, ciekawe, czy moja podświadomość podsunie mi coś równie sprytnego jak te złote rybki... ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki nam praca Adama ma już 171 głosów.
    wśród wszystkich prac jest na 21 pozycji, wśród prac graficznych - na 17.
    musi znaleźć się w pierwszej dwudziestce :)

    pamiętajcie: w piątek klikacie z pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kur...a, znowu nie będzie czasu na pracę...

    OdpowiedzUsuń
  20. 170 falstart, 171 poprawka. Nie zrobiłam tego dla Ciebie, ale przez. Jak mi się podoba! Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak będzie 200 pokażesz cycki?

    OdpowiedzUsuń
  22. T> pokażę jak będzie 500.
    albo jak Pola obrobi w PS foty, które mi zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale kto? rzeczony Adam ma te cycki? hyhy

    OdpowiedzUsuń
  24. 184 :) głosowałam bo praca mi się podoba :) i będę klikać dalej pozdrawiam serdecznie L.

    OdpowiedzUsuń
  25. 186.
    wieloryb Adama zamyka pierwszą dwudziestkę.
    dziękuję!

    ale, ale, ale.
    klikajcie dalej.
    tymczasem idę spać.
    dobranoc.
    do jutra.
    serdecznie pozdrawiam Was wszystkich.
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Łaa! Dzięki Wszystkim, a najbardziej - Joannie.

    OdpowiedzUsuń
  27. 192, żadna dwudziestka nie będzie pluła nam w twarz!c 30+ albo 1-3, obie kategorie słodkie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. kliknęłam , na szczęście miałam łatwe zadanie do wyliczenia:))) sprawdzę, czy zawsze takie łatwe?

    OdpowiedzUsuń
  29. 246! łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany. Poranni czytelnicy klikają. Ja rozumiem w dzień roboczy, przy kawiew pracy? Ale w taki piękny wolny dzień? :) Adam (nie udało mi się zalogować i teraz mam dziwny nick)

    OdpowiedzUsuń
  31. przeskoczyliśmy kartę z projektem tego makabrycznego domku! uffff :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 272, Szanowni Czytelnicy :>

    OdpowiedzUsuń
  33. 290:) dla wieloryba

    pozdr.
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  34. Klikłam, na Facebooku zalinkowałam :) Fajny wieloryb. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. okrągłe 305.POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. 344

    Panie Adamie, życzę Panu powodzenia.
    Pozdrawiam,
    Karol

    OdpowiedzUsuń
  37. 358 zaraz zobaczymy cycki a Adam wygra:)

    OdpowiedzUsuń
  38. też klikłam, też podoba mi się najbardziej
    369
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  39. 373
    już w czwórce :)
    Bardzo fajny,optymistyczny projekt

    OdpowiedzUsuń
  40. 384!

    bardzo fajny wieloryb :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zagłosowane :)
    (są z tamtego okresu, są :))

    OdpowiedzUsuń
  42. 389
    Powodzenia :)
    P.S. Projekt bardzo mi się podoba, ale i tak jak Joaśka o coś prosi, to ja w ciemno :))

    OdpowiedzUsuń
  43. no pięknie, jest już 402 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. 411, Pan Wieloryb na drugiej pozycji.
    Teraz obyśmy utrzymali tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  45. Też oddałam głos.Za głębinowy spokój i kolory,które lubię.
    Kolejny raz odsłuchałam mahna mahna,chyba się uzależniam ale zabawa jest przednia.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  46. 433 chodze i klikam za kazdego kompa :)

    OdpowiedzUsuń
  47. No a co to miało być przy 500?...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  48. 440 - panistarsza

    OdpowiedzUsuń
  49. 443, pierwsze miejsce.
    ech :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. 446 lalala lalala lalala ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. trudno, pokażę.
    tylko ma być 500 :]

    OdpowiedzUsuń
  52. ...zaglądam dziś...o ja cię, ale super. chcieć to móc. ewka
    Asiu pozdrawiam :-)
    no, Adam kariera otworem :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. No to teraz czuję się głupio. Dzięki! Dobrze, że mam czyste sumienie, jak będą sprawdzać IP to oniemieją ;).
    Ale Moi drodzy - 1 miejsce nie jest nam potrzebne, bo i tak vox populi działa tylko w pierwszej 20. Dalej już vox dei. I powiem, że dostałem 2 niemiłe komentarze i już się czuję kiepsko, nie wiem, jak znosi to Autorka Bloga, a znosi tego od lat dużo więcej. Baba z cojones...
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  54. Byl trzeci jak szlam spac a tu prosze bardzo - pierwszy :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Adamie, proszę, nie zauważaj niemiłych komentarzy.
    wysunąłeś się na prowadzenie - to miła niespodzianka, aczkolwiek można było się tego spodziewać - praca jest bardzo ładna.
    teraz tylko musimy (my, Czytelnicy/głosujący) dopilnować, żeby wieloryb utrzymał się do końca konkursu w pierwszej dwudziestce.

    proszę, ignoruj sfrustrowanych złośliwych głupoli.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  56. Blogger Joanna pisze...

    trudno, pokażę.
    tylko ma być 500 :]

    czekamy....

    OdpowiedzUsuń
  57. Byłam 255, teraz w pracy 710:-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Podoba mi się :) 767 :)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga