środa, 1 czerwca 2011

[409].

kto, jeśli nie matka, pamięta o celebrowaniu Dnia Dziecka?

fragment recenzji ks. Arka Nowaka, z Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, dotyczącej albumu Boskie Matki:
W mojej ocenie album „Boskie Matki” stał się wielkim poematem o miłości – czystej, nieskazitelnej. Pisał o niej św. Paweł w słynnym „Hymnie o Miłości”: „…miłość wszystko przetrzyma, wszystko znosi i nigdy nie ustaje”.
Ten album więc nie ma ceny – jego wartość jest bezcenna.

Jestem przekonany o tym, że każdy, kto go uważnie przeczyta, inaczej spojrzy na życie.
Dlatego z całego serca polecam lekturę tego albumu wszystkim.
Doświadczonym nieuleczalną chorobą, aby odnaleźli siłę i determinację do walki z przeciwnościami losu, zaś zdrowym, mądrym i bogatym głównie po to, by nabrali pokory wobec życia.

plakat w Poznaniu.
artykuł z Polska The Times.

składam sobie i Wam wszystkim najlepsze życzenia z okazji Dnia Dziecka.
cieszmy się (z) naszymi dziećmi!
buziaki!

11 komentarzy:

  1. a co nam mogą zmalować nasi spadkobiercy?
    http://www.shots.net/video/shots-contenders/69886/is-tropical-the-greeks.html

    wszystkim nam ściski na końcówkę DDz.!

    PS. Dodasz Jeffa? Bym zagłosowała... Co?...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) ja dzisiaj czuję się jakbym świętowała za swoje dziecko, w końcu pojawi się dopiero za jakiś miesiąc, więc nawet legalnie MOGĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny dzień którego nie obchodzę, jestem bezdzietną sierotą, dzień dziadka, babci, ojca, matki, dziecka, nie dla mnie... uf, na szczęścia dzień chłopaka obchodzę, z nawiązką, i w sumie jestem taka kobietka o duszy dziecka, 20 letni bachor ;D
    a gdzie dzien przyjaciol, bo ja tylko ich mam, AŻ

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie boski jest BÓG. Z całym szacunkiem dla Pań, ja pozwolę sobie przeznaczyć pieniądze na "nieboskich".
    Jola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego brak komentarzy? Czyżby poruszono zbyt trudny temat? W takim razie ja też to uszanuję i komentować nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego brak komentarzy? Czyżby poruszono zbyt trudny temat? W takim razie ja też to uszanuję i komentować nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za
    zyczenia
    buziaki
    zabralam chlopcow do Phoenix
    do Children's Museum of Phoenix
    swietne miejsce
    do zabawy i nie tylko
    kazdemu, kto odwiedzi moje strony
    z dziecmi w wieku od 1 do 10 lat
    polecam to miejsce

    OdpowiedzUsuń
  8. Jola, a co ty chciałaś nam powiedzieć, bo trudno zrozumieć twój przekaz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy z 22:25 - prawdopodobnie Joli chodzi o to, że nie chce kupować albumu o BOSKICH MATKACH< tylko przeznaczyć na co innego ;) też chwilę mi to zajęło, hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Olaszek & inne Czytelniczki głosujące> nie mogę nikogo dodać do listy ciach, ponieważ, jak napisał blogger, oddanie chociaż jednego głosu blokuje edycję ankiety.
    myślę, że zrobimy dogrywkę wśród thebeściaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja poczekam na dogrywkę :)
    sama jestem sobie winna, bo zamiast napisać jak człowiek imię i nazwisko mojego "top of the top" popisywałam się linkami...
    ściski!

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga