czwartek, 30 czerwca 2011

[438].



(Kenny G - Going home)
ale mam energię!

***


nowy kolor łba: L'Oréal Majirel - Majirouge - 7,40 (blond miedziany intensywny).
niezły, co? :)


więc tak: Syn jeszcze u Voldemorta w domu.
mają wyjeżdżać jutro.
dziś dzwonił do mnie osiem razy, dwa razy ja oddzwaniałam, bo wpadł do sekretarki.
pierwszy raz: mamo wstałem, śniadanko było pyszne, dlaczego dziś nie jadę na wakacje, co robisz, gdzie jesteś, kocham cię.
drugi raz: mamo, tatuś nie chce się ze mną bawić w bycie rosiczką, bo mówi, że to dziewczyńska nazwa, a dziadek przezywa mnie mak, co robisz, gdzie jesteś, kocham cię.
trzeci raz: mamo, tatuś gdzieś pojechał, dlaczego mnie nie zabrał, babcia wyszła na dwór ze mną, jeździłem na rowerze, co robisz, gdzie jesteś, kocham cię moja rudziutka wiewióreczko.
czwarty raz: mamo, tatuś mówi, że wolno mi wychodzić na dwór bez koszulki, nikt mnie nie nasmarował kremem z filtrem, nudzę się, co robisz, gdzie wychodzisz, kocham cię.
piąty raz: mamo, Osioł [brat Voldemorta] myje auto przed wyjazdem, mnie nie pozwalają myć auta, mamo, mamo, powiedz im coś, tęsknię za tobą, kocham cię. [ryk]
szósty raz: mamusiu, w telewizji powiedzieli że coraz więcej młodych kobiet umiera na raka płuc albo czegoś, tak mamo pewnie chodziło o raka piersi, a co to jest mammograf, a opowiedz mi jak on działa, tak zapytam się babci Irenki kiedy była na mammografii, nie nie kończmy rozmowy, a w którym sushi jesteś, kocham cię.
siódmy raz: mamo tak sobie do ciebie dzwonię pogadać, czy już zjadłaś, czy było smaczne, pozdrów ciocię, babcia smaży na kolację jajecznicę z kiełbaską, kocham cię, do usłyszenia.
ósmy raz: dobranoc kochana mamusiu, ty też śpij słodko.

ojapier.lę.

18 komentarzy:

  1. trzymaj sie
    wiem, nie jest latwo
    ale dasz rade
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie napiszę bo musiałabym się
    powtarzać.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy to był dobry pomysł z tym telefonem, to znaczy wiem, że nie był

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, nie miała baba kłopotów to sprawiła dziecku komórkę ;-). Przechodziłam już ten etap, ale Asiu przyjdzie taki dzień, w którym będziesz się wściekać, że syn ma komórkę i nie melduje się, wtedy to jest dopiero koszmar ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Za to kolor włosów cudny i fryzura niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kolor pienkny, na paznokcich tez :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto, jak się wychowuje TAKIEGO Syna?????????????????? Pszę o instrukcję. Pozdrawiam niezmiennie serdecznie bardzo. Magda B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziak z tego Twojego syna :)
    Moi znajomi też kupili synowi komórkę bo ten wyjechał na kolonie :) i mają dokładnie to samo i też rozmowy zarejestrowane na sekretarce... uśmiech ze złazmi na zmiane przepalatały się gdy tego słuchałam
    Pozdrawiam "też Asia"

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko chcciałm powiedzieć, ze kolorek pazurków mam taki sam :) eh, ta moda-moda... ;)
    Młody przeżyje. Przecież to Twój syn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moda :)
    ale lubię tę zieleń :)
    kojarzy mi się z klockami LEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny ten nowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. współczuwam;))
    acz mój świeżo wakacyjnie wyjechany syn (10 lat) przeszedł właśnie do frakcji - "mam komórkę ale jej nie używam" - i to na prawdę jest gorszy stresior!:o
    Kolor doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. хорошее начало

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny kolor:P jaki mialas wczesniej kolor wlosow , bo tez chcialbym miec podobny troszke jasniejszy, i sie zastanawialm nad ta farba

    i jeszcze jedno szybko sie zmywa kolor po tej farbie ?

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga