niedziela, 5 czerwca 2011

[413].



(Flabby Feat. Carla Boni Mambo Italiano)

***

całe życie chciałam mieć sklep, jak Prababcia Marianna, czyli Mama Babci B.

dziś w nocy przyśniła mi się Prababcia Marianna. i powiedziała mi: no i co z tym sklepem?
- no i nic - chciałam odpowiedzieć, ale się ugryzłam w.
dodać należy, że Prababcia przyśniła mi się martwa.
znaczy jest martwa, ale również jako martwa przyśniła mi się.
więc: we śnie tako i na jawie Prababcia M. jest i była martwa.
leżała sobie w swoim łóżeczku, w domku, w Z., i dopytywała się mnie o sklep.
- a co tak zwlekasz i zwlekasz? - naciskała, mierząc mnie surowo wzrokiem.

nic nie odpowiedziałam.
a z tych nerw, że mnie (martwa) Prababcia (żywo) obsztorcowuje, obudziłam się dziś przed siódmą rano, czyli w nocy.

walczyłam chwilę ze sobą.
i odważyłam się.
i założyłam e-sklep.
nic w nim NA RAZIE nie ma.


kto chętny do handlowania ze mną?
zapraszam!



:)

22 komentarze:

  1. z rękodziełem.

    to jakby inna branża.
    ja sprzedaje miód.

    OdpowiedzUsuń
  2. z rękodziełem i nie tylko.

    a miód jest nie tylko nie tylko ale również jest rękodziełem.
    co prawda rąk pszczół, lecz jednak azaliż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Aśka jak "Cię czytam" :o) to sobie myślę, że to niemożliwe jest...byc tak bardzo podobnie stukniętym! ...nie wiem może to z czarnobylem związane...i tak sobie kiedyś udumałam, że zapytam: studiowałaś filozofię? ... bo to by co nieco wyjaśniało :P a kanciapa zajebista jest...i pomysł ...i asortyment arcy-ciekawy! miłego!

    OdpowiedzUsuń
  4. A zakres rękodzieła? Sztuka np. by mogła być malarska? (nie chodzi o usługi panów malarzy ręcznych ściennych)

    OdpowiedzUsuń
  5. biżuty, przypinki, pojedyncze zdjęcia analogowe, obrazy, ikony, batiki, meble, torby, firanki, ubrania.
    ale TYLKO rękodzieło, praca rąk własnych.

    taki mam koncept.
    co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę :) jak się nie uda z podwyższeniem alimentów, to przecież nic straconego!
    Cudownie, że realizujesz marzenia! :)

    Dasz adres sklepu, jak już będzie w nim towar?

    całuski
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. anonimowy z 12:44> tak, studiowałam filozofię :)
    myślisz, że filozofia wypacza? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł wspaniały,początek też:) Super robić to,co się zawsze chciało.Ja swego czasu marzyłam o herbaciarni,takiej z prawdziwego zdarzenia,w pięknym wnętrzu,ze stosem ciekawych ksiązek,z otwarciem się udało,ale niestety przetrwało jedynie rok...podejrzewam,ze lepszy biznes rozkręciłby się,gdybym pomyslała o momopolowym;/
    wspaniale móc przeczytać,że jesteś zdrowa.Bardzo się cieszę.A Twój Syn jest cudny,ale to zapewne wiesz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe, filozofia wypacza... bardzo ;) mnie też wypaczyła. Przestałam pasować :) i jest mi z tym coraz lepiej. A już szczególnie dobrze w zacnym towarzystwie :)
    A co do Kanciapy - stoję w kolejce czekając na dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, nie sądzę, że wypacza... wręcz przeciwnie! (sama też studiowałam :P) wydedukowałam bo na pomysł otwarcia (póki co) PUSTEGO sklepu wpaśc może (tak na 90%) ktoś kto latami gimnastykował umysł...w myśleniu b. bądź mniej abstrakcyjnym. mnie w Twojej KANCIAPIE się podoba! bardzo! zwłaszcza teraz, kiedy znaleźc mogę w nim wszytsko co mi się umyśli :D (z podobieństw: też syn,też sklep,też jakiś język, i chyba ten sam rok urodzenia:'76...)Ściskam mocno! kciukasy za KANCIAPE zaciśnięte!

    OdpowiedzUsuń
  11. pszczoły zbierają pyłek z kwiatów do swoich przewodów pokarmowych, a następnie wyrzygują go wraz z całym ustrojstwem "żołądkowym" do plastrów w ulu.

    zatem miód rękodziełem pszczelim raczej nie jest...

    nie wiem skąd się wziął pogląd, że pszczółki zbierają nektar "ręcznie", a potem taszczą go na barach do ula. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O regulamin proszę,coś by się znalazło :).

    OdpowiedzUsuń
  13. mogłabyś sprzedawać rękodzieło - talizmany, np obrazki przynoszące szczęście, zasłony chroniące przed szatanem, anielski włos dający dzieciom dobry sen

    ops, trochę mnie poniosło...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wierze, ze studiowalas filozofie:))) ja tez studiowalam, malo tego na uksw po to tylko by na piatym roku olac wszystko jak na rasowego filozofa przystalo:) w koncu filozofia to umilowani madrosci a nie pragmatyczne myslenie, ze jednak warto sie obronic i miec papierek
    jak ktos wczesniej napisal jestes stuknieta i potraktuj to jak najwiekszy komplement

    OdpowiedzUsuń
  15. mi sie marzy sztuka schabby chic....strasznie mi sie to podoba...zrobic cos z niczego...stare zniszczone, wydawaloby sie niepotrzebne przedmioty nabieraja zycia...duszy... rypsyna

    OdpowiedzUsuń
  16. no to Cię babcia wzięła w obroty:). 3mam za powodzenie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, ja też po filozofii :)). Ale na życie zarabiam wykonując inny zawód.
    Pomysł ze sklepem podoba mi się, chociaż ja poległabym w tempie ekspresowym.
    Moc serdeczności przesyłam z Olsztyna, a jako mały załącznik polecam z YT Mahalię Jakson - Sammertime. Już próbowałam Ci wysłać tego linka, nie wyszło ...
    cela

    OdpowiedzUsuń
  18. schabby chic, tak, tak, bardzo mi się podoba.

    pomysły jest na unikatowe przedmioty, ręczną robotę, amulety, skuś baba na dziada, talizmany, same rzeczy zrobione z sercem i przynoszące szczęście, a przynajmniej - dające dobry humor. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wysłałam Ci coś na sklepowy adres :)
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem jak najbardziej za, wiadomo dlaczego :)
    a propos filozofii - ja jestem po archeologii - a tez mi się podoba tutaj ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. jest juz taka str www.pakamera.pl
    ale mozna zrobic alternatywna. ja myslałam o czyms podobnym , ale z mozliwoscia wykorzystania poligraficznych mozliwosci jakie mam np. nadruki na koszulkach , kubeczka , naklejki , kartkach , pocztowkach , plytach cd , gry i akcesoria dla dzieci np, memo i inne. wszystko w stylu skandynawskim - czyli słodkie kolorki na białym , ale w polskich cenach i własnego pomysłu(inspirujaca jest str www.zpotrzebypiekna.com czy stona underbaraclara ) AGA

    OdpowiedzUsuń
  22. ja pohandluję tylko coś tam wystaw ;-))
    ile i dlaczego tak drogo???? ;-)))))

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga