poniedziałek, 12 września 2011

[511].

z okazji poprawy pogody dedykuję Wam tę wiosenną piosenkę:

(Потап и Настя - Чумачечая Весна)

***

nie jestem dobrą matką.
Syn to potwierdza.
dodaje co prawda, że dobrą nie jestem, ale jestem najukochańszą.

dziś rano coś mi odbiło i zapragnęłam być najlepszą z matek.
poleciałam do sklepu po świeżutkie bułeczki prosto-z-pieca.
i to był błąd.
więcej nie pójdę rano po bułki, przysięgam.
w połowie powrotnej drogi dorwała mnie sąsiadka, która postanowiła wyznać mi grzechy.
i całą drogę do domu trajkotała.
- ja panią bardzo przepraszam, ale ja nie widziałam, że pani jest chora, ja dlatego tak o tej czapce pani wtedy mówiłam.
gdybym wiedziała, ja bym nigdy nie zażartowała, ja panią bardzo przepraszam, ja nigdy już się tak nie odezwę.

ożeszty.
nic nie pamiętam.
nie kojarzę, żeby mi cokolwiek powiedziała o czapce.
a nawet jeśli, to wisi mi to.
na wszelki wypadek, żeby spełnić oczekiwania sąsiadki, postanowiłam być złośliwa.
z wysokości półpiętra wygłosiłam sentencję: z tego wniosek, że warto nie oceniać po pozorach i zastanowić się dwa razy, zanim zabierze się głos.

często mam wrażenie, że ludzie rozmawiają ze mną tak szczerze, bo odnoszą wrażenie, że ja - stojąca niemalże u bramy - doniosę na ich za chwilę do św. Piotra.
obiecuję wszeto, że będę dyskretnie milczała.
jak grób.

***

wracam powoli do fotografowania.
właściwie właściwiej byłoby napisać, że powoli wraca mi ochota na robienie zdjęć.
i na taką powolną ochotę w sam raz jest właśnie sesja z ślimakami.
Nigdy nie zapominaj:
Chodzimy nad piekłem
Oglądając kwiaty.
(Issa, 1763-1827)


Słuchajcie,
Wszystkie pełzające stworzenia,
Dzwonu przemijania.

(Issa, 1763-1827)

***

słuchacie radia?
jakiego?

macie czas jutro wieczorem?

42 komentarze:

  1. "Dwójki".A jutro wieczorem jakaś akcja przy jakimś radiu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po kurwie piosenka :D
    Szczę po nogach. Kciukaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy od "kciukasków" :może czas na pieluchomajtki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. yyy... śliski :D
    nie trzeba było po plecach pukać po jedzeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to pod radio :)!Szczegóły?

    OdpowiedzUsuń
  6. ten mój koment że śliski dotyczy ślimaka, a nie - pieluchomajtek :]

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie winniczek. To zwykły ślimak ogrodowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie CIę można Asiu usłyszeć???
    Napisz, please:)

    OdpowiedzUsuń
  9. trojka
    braocs
    jeden i do tego taki malutki
    to sie objadlas

    OdpowiedzUsuń
  10. o! w Trójce będę, ale jeszcze nie wiem kiedy, nie mam wieści.
    a jutro wieczorem będę, ale nie w Trójce :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Trójki słucham najczęściej. Czasami jeszcze włączę jakąś pogodę albo tokfm. W dużej mierze zależy to od mojego narowistego odbiornika radiowego, który odbiera stacje wedle własnego gustu a nie mojego widzimisię. A gdzie będziesz?
    Daj znać wcześniej, żeby rozpoczęła odpowiednie negocjacje z radiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Chustko :-)
    chciałabym pomóc Ci z zbieraniu pieniędzy na lekarstwa, rozkręcić jakąś akcję :-)
    nie umiem znaleźć żadnego kontaktu do Ciebie, więc proszę napisz ty do mnie na maila:
    joanna_w29@wp.pl
    odpiszę na twój adres :-)

    pozdrawiam ciepło i życzę nadal takiej siły i wytrwałości :-)
    Asia.(też ;-)

    p.s. ślicznie Ci w tej łysince i w ogóle jesteś super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też trójka, PIN,
    to gdzie juro będziesz?
    J.

    OdpowiedzUsuń
  14. chusteczko, a jakbys sobie tak paypal zalozyla to tacy jak ja mogliby cegla walnac od czasu do czasu w ta twoja koscista pupke zebys nabrala rozpedu w waleniu rakeli w morde xox

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry Chustka, podaj gdzie będziesz. Plizzz....
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  16. trójeczka li i jedynie, w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Asia, myślę sobie, że ta sąsiadka nie jest zła- załamała się bidna, że może uczyniła krzywdę bliźniemu swemu i ma wyrzut - dobrze, że na twarz jej się nie rzuciło:) Weź jej odpuść:)chciała pewnikiem dobrze a subtelność... to inna sprawa;). Nie stoisz u żadnych bram, nie słuchaj tych pocieszeń że ze stomią jest fajnie - uda się i żadnych woreczków nie będzie! Co będziesz robiła w radio?...eee śpiewała? jeśli tak, to na jakiej stacji? posłucham - nawet jeżeli nie zaśpiewasz:))) sisi

    OdpowiedzUsuń
  18. znów się ubierasz na czaeno, że ci się spowiadają ;)a szkiełka jeszcze nie miałam czasu, no to lecę i trzymam hujaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bohaterka reportażu w jedynce?
    kowalska

    OdpowiedzUsuń
  20. WSZYSCY CZYMAMY CHUJAŚKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trójki. Ale zawsze mogę na chwilkę przekręcić gałkę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A Chustka? Chustka czego słucha?

    OdpowiedzUsuń
  23. RMF Classic, Trójka, Jedynka, PIN, Chilli Zet, Radio Kampus.
    w zależności od nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  24. trójka i eska rock - to drugie głównie w samochodzie.
    a Ty gdzie będziesz, Joanno?
    posłuchałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kubuś Puchatek:
    [...] Kłapouchy ucieszył się bardzo, że może przestać myśleć na chwilę, by móc powiedzieć smętnie i ponuro:
    - Jak się masz?
    - A ty jak się masz? - spytał Puchatek.
    - Nie bardzo sięmam - odpowiedział Kłapouchy. - Już nie pamiętam czasów, żebym jakoś sięmiał.

    OdpowiedzUsuń
  26. moje dziecko nie chce chodzić do szkoły. mówi, że pan zakazała się przytulać, tylko panie na świetlicy są miłe i przytulają.
    trochę ją ucieszyłam porannym zbieraniem kasztanów, ale" mamo Ty coś zrób z tą panią".

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam, ja mam czas. Słucham głównie wieczorem Radia Złote Przeboje ale chętnie przełączę na każdą inną stację tylko zdradź co będzie?
    Aga
    PS. Zgaduję ;-)). A może Polskie Radio, albo TOK FM?

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja TOK FM słucham - uzależniona jestem ;-)

    a poza tym muzyki słucham z płyt bo ta radiowa - standardowa mnie męczy

    OdpowiedzUsuń
  29. Polskie Radio będzie :)
    Jest informacja o blogu, widziałem

    OdpowiedzUsuń
  30. "RMF Classic, Trójka, Jedynka, PIN, Chilli Zet, Radio Kampus."
    Mój zestaw :) No i jeszcze radio-bajka :) ale wiem, ze też słuchacie czasami :)
    Dziś będe wypatrywać gdzie indziej ;) Czekam na szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  31. trójka, pin, a co będzie?

    OdpowiedzUsuń
  32. No i w koncu które? bo chcę posłuchać?
    jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  33. chilli zet, namiętnie
    jak wam idzie w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  34. Na jakim to jedno, ale o której to drugie?

    Ps. Czy moje poprzednie komentarze wymoderowałaś? Dlaczego? A może nie dotarły? Ten doleciał? Jeśli tak tzn., że...... /Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. WIEM, WIEM, JUŻ PÓŁ BIURA MI DONIOSŁO, ZE JUTRO W JEDYNCE O 20.10 JEST JAKAS SUPER AUDYCJA O RAKU ŻOŁĄDKA...WIEDZĄ,ZE SIĘ RODZINNIE ZMAGAM....
    NA PEWNO ASIU CIĘ BĘDĘ UWAŻNIE TAK JAK CZYTAM - SŁUCHAĆ, BO GŁOSU TWOJEGO NIE ZNAM...

    OdpowiedzUsuń
  36. Chustko,
    Ta piosenka mnie powalila :) masz niesamowite podejście do życia. Czytam Cię już od jakiegoś czasu, ale odzywam się dopiero teraz, po tej notce :)
    Kapustę sle, kciuki trzymam, a słucham Trójki i Dwójki, czasem tok fm (szczegolnie audycji o samochodach, jest boska :).Jedynki posłucham dziś.
    Aha, ps. do poprzedniej notki: Bardzo Bliska mi Osoba ma stomie, normalnie żyje, ja to głownie o tym nie pamietam.

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga