niedziela, 29 kwietnia 2012

[741].



pozdrawiamy z majówki.

58 komentarzy:

  1. Giancarlo to kopia Ciebie:)
    Zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze kwietniowka :P
    po co poganiac czas.
    i tak gna jak szalony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=RVleVK_23yo&feature=share
    dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tam u Was dużo Światła!
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. :) pozdrawiam Was, wypoczywajcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam cieplutko! Piekne portrety!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz w tej fryzurze - Joasiu - jak w czapce;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze miałam gęste włosy, a po wypadnięciu od chemii odrosły super bujne.
      jak mawia Babcia B. - mam sierść jak krecik ;)

      Usuń
    2. Właśnie, ale fajnie jest.

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci umiejętności robienia zdjęć
    Fotoszopisz je czy jak wyjda tak są?
    morys

    OdpowiedzUsuń
  10. No no no, ostatnie zdjęcie bardzo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola hola, na zachodzie naszego pięknego kraju majówki jeszcze niet:))
    Fajnie, że pomalutku i po kawalątku, a zwłaszcza coraz wyraźniej przedstawiasz nam Niemęża.
    Dzień dobry Panu Niemężu!
    Fajną ma Pan Chustkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło się paczy na Wasze buźki :) Pozdrowienia ze słonecznej Gdyni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. UDANEGO MAJÓWKOWANIA :-)))

    1% DZISIAJ ODDANY CHUSTECZKO KOCHANA

    NA SUSHI, BO MAŁE PRZYJEMNOŚCI TEŻ UZDRAWIAJĄ ******

    OdpowiedzUsuń
  14. buziaki,pozdrawiam,miłego tygodnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i super, oderwać się od tego wszystkiego - choć na chwilę :) wspaniałej pogody Wam życzę i doskonałego samopoczucia.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już jestem po 5 dniach w górach. Słońce spaliło mnie na brąz, odpoczęłam, teraz praca i majówka:()
    Oby majowe słońce dało Waszej trójce wiele sił i dobrego nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świętego spokoju i pięknych przygód:)
    Pozdrowienia z Podkarpacia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie was poniosło? My pod czeską granicą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna majówka i piękna miłość między Wami.
    bardzo bardzo serdecznie Was pozdrawiam z Krakowa, cieszę się, że pojechałaś na ukochane Mazury, Chusteczko.

    Życzę Ci naładowania akumulatorów i nasycenia się energią !!!!
    I przesyłam z południa kraju moc uścisków i wzmocnienia !

    natasza

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ ty jesteś nieprzyzwoicie piękna...
    normalnie, klękajcie narody ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłej i spokojnej Majówki! i dużo ciepełka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia ;-) pozytywna energia z nich bije ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozytywnie zazdroszczę radości życia mimo trudów. Ładuj akumulatory, ładuj Chustko.... Weekend majowy zaraz na dobre się zacznie ;) a dla niektórych już trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech ten nowy tydzień i nowy miesiąc będą piękne! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda zdjęcia fajne, a Ty wyglądasz super...ładna Babka z Ciebie Joasiu (a na tych zdjęciach pt. "znajdź różnicę" to już w ogóle rewelacyjnie wyglądasz :) dużo słońca i wszystkiego pozytywnego życzę :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo, takze na POSLUBNYM zdjeciu alians nie na zwyczajowym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za duży alians, więc miejsce ma inne niźli zwyczajowe ;)

      Usuń
  27. ...ale urzekające ujęcia!!! Pieknie wyglądasz Chusteczko!!!!! Cudnie!!!! Młody super!!!! Niemąż też:)

    pozdrawiam,

    sw78:)

    OdpowiedzUsuń
  28. p.s. fryzurka super!!!! hahahah mam podobną:)

    sw78:)

    OdpowiedzUsuń
  29. No fajna laska jesteś :-))) szkoda, że wolę facetów :-(((
    A w Szczecinie "mało majówkowo" - tylko 7 stopni ciepła - pozdr. Ania B.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia jak zwykle pierwsza klasa. Znać bystre oko przez i za obiektywem... Michał.

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanej majówki, macie piękną pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię czytać bloga Pani Joanny, od kiedy zmarła moja mama, właśnie też na to paskudztwo... Cenie za polot, oryginalność, trafność doboru myśli i słów, za niuanse i tę patynę. Lecz dobijają mnie komentarze typu: jaka ty jesteś piękna, laska i inne lukrowane słodkości. Nie można być ślicznym, na kolana powalającym kiedy choroba wdziera się w nasze ciało.../pani Joanno proszę wziąć solidne sito! Życzę wszystkiego dobrego, samych prawdziwych,gorzko-słodkich komentarzy(oczywiście bez troli!!!)
    Pozdrawiam też z majówki
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno uwierzyć w komplementa, gdy ciało niedomaga, to prawda.

      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Eno. Przecież Joanna wyglada naprawdę ślicznie. Jak tu nie komplementowac? :)

      Usuń
  33. Chustko, ależ mam dzięki Tobie przemiły muzyczny wieczór. Czytam po raz pierwszy Twojego bloga, chociaż wiem o jego istnieniu od dawna. Dzisiaj jakimś trafem weszłam i przepadłam. Tak sobie myślę, że nie czytałam Ciebie wcześniej, bo się bałam czytać o raku. Głupie i strachliwe ze mnie stworzenie, trochę wstyd. A tu nagle się okazuje, że bije z tego miejsca w sieci moc i dobra energia i dobra muzyka! Dzięki tak prosto z serca, dzięki (och, jakże patetycznie to zabrzmiało, wybacz;)pozdrawiam serdecznie, z poważaniem, emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Emilio,
      serdecznie pozdrawiam :)
      dziękuję za Twoje słowa.

      Usuń
  34. Kurka rurka Chusteczko... śpij dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli masz więcej podobnych, klimatycznych zdjęć to ja mam propozycję.... Twoje foty - moja galeria... i mamy wystawę. Taką na serio, w ramach z passe-partout, wernisażem, lampką dobrego wina... piszesz się

    OdpowiedzUsuń
  36. Chusteczko kochana. Wiersz Miłosza piękny i za pomocą zwykłych słów oddaję grozę banału.
    Gdy zamykasz komentarze, serce się mrozi.
    A Twoje serce jest potrzebne po tej stronie. Jestem szczęśliwa, że mogłam żyć w czasach Miłosza.
    Będę zaszczycona, mogąc jeszcze długo w Twoich czasach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się... skoro tam komentarze są wyłączone...

      Usuń
  37. ależ pięknie, kobieto, wyglądasz!
    nawet jeśli to banalne słowa...

    OdpowiedzUsuń
  38. to ostatnie jest swietne... takie pewne czulosci...

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga