poniedziałek, 16 kwietnia 2012

[728].


(Once upon a dream - Sleeping beauty)

***

śpię.

śpię trzymając Syna za Jego ciepłą dłoń, oddychając Jego lukrowym oddechem, a Jego cieniutkie, mięciutkie nitki włosów o zapachu malinowego szamponu łaskoczą mnie po policzku.
śpię z ramieniem Niemęża pod głową, oplątana Jego dłońmi, wtulona w Jego udo.
śpię, a Vileda z fachową miną zawodowej masażystki ugniata moje chudości.
śpię w łóżku, na fotelu, na kanapie, krześle, w samochodzie.
śpię w domu, w gościach, wszędzie.
dziś zasnęłam w herbaciarni.

konwersujemy, pijemy herbaty, napój owsiany, jemy ciasta.
i raptem jamuszęspać.
głowa opada na tors Niemęża, ślina leje się po Jego polarze, suwak odgniata na policzku różowy ślad, a jamuszęspać.


jamuszęspać zdominowało moje życie, stąd opóźnienia w pisaniu postów.
bardzo Was przepraszam, ale jamuszęspać.

***

w ramach porannego jamuszęspać, gdy panowie odprowadzali się do szkoły, drzemałam w pościeli.
wtem słyszę:
kochanie, wstań na śniadanie, kupiłem bułeczki, przebierz się. - woła z kuchni Niemąż.
za co? - pytam nieprzytomnie.
może dziś za kobietę?

83 komentarze:

  1. Spij smacznie :). To fajnie jest miec tyle przytulnych miejsc do spania :)).
    Utulam rowniez, jesli wolno, i zycze by sen przyniosl Ci duzo sily, Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za piękne życzenia, właśnie znowu mnie muli i jamuszęspać.

      Usuń
  2. To spij na zdrowie. Widać musisz sie zregenerować.

    OdpowiedzUsuń
  3. sen to zdrowie!
    sen do powrót do zdrowia?
    na pewno!!!!!!!!!
    słodkich snów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzis obejrze bajeczke i ci. ci.. na paluszkach oddale sie ,niech chustus spi spokojnie,kororowych snow pa,pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja babcia mówiła, że sen to zdrowie. Tak więc - śpij i zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same fantastyczne miejsca do spania:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A za kogo się zwykle przebierałaś do śniadania? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeważnie za Bukę ;)

      Usuń
    2. :)))
      wyobraziłam sobie taką chudziutką Bukę

      śpij, sen dobrze robi na wszystko!

      Usuń
    3. ja Bukę zawsze lubiłam:)

      Usuń
    4. Buka ma charakter. Może nie jest zbyt wylewna, ale przynajmniej wie czego chce.

      Usuń
  8. jak ja lubię te wasze dialogi :) no jakbym była obok :D
    a mi to deprechę wywróżyliście z mojego spania. dziś znów wstałam za późno, znów pół roboty do tyłu :P
    sąsiedzi widząc dziś dziurę w kroku wierzchniej warstwy mych spodni narciarskich a właściwie spadkowych po miłym, chcieli mnie siłą obdarować takimi bez dziury :) no kurna zapomnieli moje sławetne dżinsy po mamusi snopowiązałką w pasie zgrabnie umarszczonych ;)
    no obiecuję, że się kiedyś też za kobietę przebiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! obie kiedyś przebierzemy się za kobiety.
      zaskoczymy tym naszych mężów :P

      Usuń
    2. Ja to bym się chętnie przebrała za szczupłą kobietę... :)

      Usuń
    3. O jeny, ja też, ja też..... !!!!!

      Usuń
    4. Zorka> przecież Ty nie masz ani grama za dużo! Widziałam na onecie! Wyglądasz grejt!

      Usuń
    5. Chyba mnie wywaliło...

      Zorka> Przecież Tobie nic nie zbywa! Widziałam na onecie! Wyglądasz grejt! Się nie przebieraj...

      Usuń
  9. ja tez ostatnio chętnie bym spała wszędzie. ale niestety jak przychodzi wieczór i mam iść spać to nie mogę zasnąć albo budzę się co godzinę.
    Chociaż Ty śpij na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  10. a do snu deszcz Cie kolysze...

    napisz czasem, co Ci sie sni.

    sweet dreams x

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wiadomo wszak, że bułeczki najlepiej smakują w stanie nieprzebranym
    Śpij i niech coś fajnego Ci się śni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda.
      śniadanie w piżamie ma lepszy smak :D

      Usuń
  12. a, i jeszcze: to może spraw sobie, Chusto, taką poduszkę, co to, wiesz, do samolotu, pociągu na długie podróże się zabiera. noś ją zawsze na sobie - w razie czego. dla komfortu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnam tę poduszkę mieć na stałe doszytą do szyi :D

      Usuń
    2. hehe
      przemiana Chustki w Poduszkę

      Usuń
    3. do czego przyda się poduszka?

      Usuń
    4. Co do tej Poduszki, przypomniała mi się świetna postać będąca poduszką właśnie, z książki mojego dzieciństwa - B. Tomaszewska 'Omijajcie Wyspę Hula'. Polecam Chustce jak i Jasiowi :)

      Usuń
  13. dobranoc, pchły na noc, karaluchy pod poduchy :)

    1% dziś poszedł dla was :)

    pozdr
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrych snów! Uzdrawiających!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój sugestywny wpis i pogoda spowodowały u mnie gigantyczną senność. Idę szukać jakiegoś ramienia;-) A Ty śpij na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak się tak wyśpisz,to dopiero blaskiem nas olśnisz.Wszędzie wszak trąbią co by się wysypiać,by cerę mieć świetlistą i oko błyszczące:)A poważnie,śpij na zdrowie!Wtulaj się w swoich cudownych mężczyzn i odpoczywaj,my poczekamy:*
    Zdjęcie pod poprzednim postem cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  17. więc śpij i śnij kolorowo i ekscytująco

    * kilka pomysłów na to "do czego przyda się poduszka" to bym znalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, dziękuję, dziękuję za powrót do tej baśni, w tym wydaniu! Rodzice bardzo często mi ją puszczali; uwielbiam ją! Piękna filmowa realizacja. Mmmm, od razu wieczór stał się milszy:) Dobrych, baśniowych wieczorów życzę Chustce i wszystkim miłym jej czytaczom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczna baśń, prawda?
      też ją uwielbiam :)

      Usuń
    2. Piękna! Właśnie ją obejrzałam - ostatni raz oglądałam ją lata temu... Dziękuję!

      Och, teraz mnie naszła ochota na inne baśnie i nie-baśnie z dzieciństwa: Czarodziejski Flet, Popelkę... Mmm:) Chyba mam zajęcia na kilka wieczorów:)

      Usuń
    3. Ależ mi radość sprawiłaś, Joanno:)

      Usuń
  19. "Ach, śpij, kochanie....
    Jeśli gwiazdkę z nieba chcesz - dostaniesz !..."
    Wypocznij , Poduszko... Tfu, Chustko :-)))
    Pięknych snów... Ania B.

    OdpowiedzUsuń
  20. SEN TO ZDROWIE

    A czy Vileda wychodzi na dwór?

    OdpowiedzUsuń
  21. kochany, koty, deszcz obok mnie a czytając Cię od wielu miesięcy wiem jedno, JESTEŚ WIELKA
    Słodkich snów, jak powidła mojej babci

    OdpowiedzUsuń
  22. ano spij po prostu!
    sama zasypiam w najmniej odpowiednich momentach i miejscach, wiec wiem, o czym mowisz
    a pierdziu tam, ze komus zasne w polwoie obiadu
    dokonczy beze mnie

    spij! i czasami w przerwach zdawaj relacje

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.youtube.com/watch?v=5LoyA0tdchA

    :)))
    Chuściu, trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie suszy cię? wpadlibyście na suszi jak ci się już wyśpią nawet uszy ;)buziak dla niemęża i młodego gentelmana ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedź Niemęża to ta z serii tzw. 'komplementów niezamierzonych' :-) Spoko-rokoko, ja też dzisiaj usłyszałam aż dwa. Pierwszy już zdążyłam zapomnieć, ale drugi pamiętam aż za dobrze. Mówię mojemu osobistemu niemężowi, co przygotowałam na kolację, i tłumaczę, że z racji braku jednego dość kluczowego składnika mi nie smakowało, ale może jemu będzie :P A w odpowiedzi słyszę - jak już Tobie nie smakowało, to pewnie jest źle (i - na litość - to było absolutnie serio). Zatem. Idę się powiesić na jakiejś grubej gałęzi (bo cienka pewnie by się pode mną urwała). Ech, gdyby tak można było oddać tłuszcz potrzebującym:( Samych dobrych snów Chustko i dziękuję za przypomnienie tej pięknej bajki. Z dziką przyjemnością obejrzę całość.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobranoc, krolowo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Raz ja coś zaproponuję na dobranoc :
    http://www.youtube.com/watch?v=4KP9PNSUME4

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrych snów, Chustko.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ponoć składamy się ze snu, niech Cię więc sen odbudowuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Ponoć składamy się ze snu, niech więc sen Cię odbudowuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Każda minuta po centymetrze bieżącym Chustki!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. A gdzie [727]? Przespalas?

    OdpowiedzUsuń
  33. Tabaka co Ty z tym śniegiem? Wyprowadź się z gór do centrum :) tu słońce grzeje , a wiatr ochładza :D
    Chustka do licha napisz mi kiedy śpisz :D
    Dobijam się do Ciebie jak zwykle bez odbioru :D
    Lowju :* śpiochu
    Ksena

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodkich, kolorowych i fantastycznych snów, Chusti :) Jak spisz, to zdrowiejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zAchciało mi sie spac i wdychać włosy i maliny ;)
    w sumie mąż jest, kot tez jest, no i syn, choc jakis ciagle bezwłosy.
    spij Chustałku i snij piekne rzeczy :)

    kot idnor mnie zabił! Chyba padnie jak mojej Ince dziś powiem, ze jest indor :P

    OdpowiedzUsuń
  36. ja zdrowieję tylko śpiąc - ostatnio zapalenie płuc przespałam ciurkiem cztery dni, obudziłam się zdrowa - czego i Tobie, oczywiście, z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Żyj z całych sił
    I uśmiechaj się do ludzi
    Bo nie jesteś sam
    Śpij, nocą śnij
    Niech zły sen Cię nigdy więcej nie obudzi
    Teraz śpij

    Niech dobry Bóg
    Zawsze cię za rękę trzyma
    Kiedy ciemny wiatr
    Porywa spokój
    Siejąc smutek i zwątpienie
    Pamiętaj, że

    Jak na deszczu łza
    Cały ten świat nie znaczy nic a nic...
    Chwila, która trwa
    Może być najlepszą z Twoich chwil...

    Idź własną drogą
    Bo w tym cały sens istnienia
    Żeby umieć żyć
    Bez znieczulenia
    Bez niepotrzebnych niespełnienia
    Myśli złych

    Jak na deszczu łza
    Cały ten świat nie znaczy nic a nic...
    Chwila, która trwa
    Może być najlepszą z Twoich chwil...

    OdpowiedzUsuń
  38. Wobec tego słodkich snów :)
    Pozdrawiam NIemęża, genialny tekst!

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga