sobota, 21 kwietnia 2012

[733].

miłej zabawy :D

uśmiechnięte chujaski od Marty


13 komentarzy:

  1. Śmieszne chujaski :) ale założe się że komuś zaraz się nie spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy hujaski nie są zabawniejszą wersją kciukasków i kciuków, którymi tak się brzydzisz Joanno? Ale niezbyt szczerze jesteś uszczęśliwiona, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia, mój 1% dla Was.
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że to Hatifnaci z "Muminków" :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że można wybrać na co chce się oddać 1% i nikt nie może nikogo zmusić, ja oddałam na schronisko dla zwierząt i jestem zadowolona z tego wyboru. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, to na chujaski zbieracie, czy cycki? :~*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę coś zadedykowac Niemężowi ?

    http://www.youtube.com/watch?v=frktV7qi-HU

    Pozdrawiam ! Ania B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagrałam z Wami:) I będę grać dalej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest głupie (nie idea jednego procenta, tylko te chujaski...)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzisz jaka jesteś rock&rollowa?:)
    Ta sława jest nieznośna!:)

    http://natemat.pl/9753,zbiorka-na-cycki-rak-n-rollowe-zycie-chorych-na-nowotwor

    OdpowiedzUsuń
  11. A Ty śpisz i śpisz... A ja się martwię co tam u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  12. też zrobiłam swój plakacik:)

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga