czwartek, 12 kwietnia 2012

[724].

(Leonard Cohen - First we take Manhattan)

***

jedziemy w trójkę samochodem.
- ooo... leci jeden samolot! - mówi Giancarlo.
- a drugi gdzie jest? - zagajam bez sensu.
- a drugi spadł!


- wiecie, gdybym miał popełnić samobójstwo, to bym się uśpił.
- a jak? - dopytuję.
- normalnie, takim pierścionkiem. przekręciłbym go na palcu i już.


- wujku, wujku!
- słucham? - pyta Niemąż.
- patrz jaka wielka jemioła na drzewie, pocałujcie się,  a potem mnie pocałujcie.


- mam z wami moje najszczęśliwsze życie, jak w zakończeniu filmu, wiecie? - mówi z pełną buzią tylna kanapa, chrupiąc fastfudowe kurczaczki.




chwilo, trwaj.

34 komentarze:

  1. :-) Pozdrawiam Cię chusteczko! marysia_mb

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne porównanie
    "zakończenie filmu" koniecznie szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki obciach: "wujku". Myślałam, że już bardziej głupio dziecko nie może zwracać się do partnera matki:/

    OdpowiedzUsuń
  4. niech trwa!! tego Ci życze z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity chlopak!:) A sie usmialam z tego piersionka najbardziej hahaha:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym wcisnęła taki klawisz "reww" na moim starym boombox'ie... "chwilo trwaj" - to samo czułam słysząc takie komenty córci...
    Łzy spływaja na samo wspomnienie...
    Musi byc dobrze... Kurde!!! MUSI!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i masz racje ....chwilo trwaj.
    Cieszmy się ...chwilą.
    Podziwiam, czytam,życzę,chcę...
    nie znamy się ale...
    jesteś jak ktoś bliski.Wspomnienie.
    Smutne ,wesołe, dziecięce.
    Miłość,tęsknota,nadzieja...
    Trwaj Chustko ,trwaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie, taką Cię uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. domyslam sie ze umierajaca matka malego dziecka nienawidzi mysli ze jej smierc przysporzy dziecku cierpienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tym swoim domysłem, jakże głębokim, musiałeś (-aś) się akurat tu podzielić?
      A wiesz, że Ty też umrzesz?
      Sprawisz tym komuś cierpienie?
      Oj, chyba się ucieszą.

      Usuń
    2. Po co? Dlaczego? Jak pomyśle ze takich ludzi mijam na ulicy to zaczynam wierzyć ze żyje w złym świecie :( jeśli ta frustracja wynika z jakiejś tragedii życiowej to współczuje. Ale jeśli z głupoty to... Strach sie bać. Oby autor sie nigdy nie dowiedział co czuje chora matka. Mimo wszystko.

      Usuń
  10. - Mamo, mamo! Zesrałam się - Krzyczy Zuza z nocnika.
    - Ale Zuziu, tak się nie mówi, to nie jest ładnie
    - Mamo, Julka mnie nauczyła! Ekstra, co?!

    No i ekstra! Zupełnie jak drzewo śpiewające po niemiecku (polecam film NIETYKALNI, kupa - nomen omen - śmiechu)

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podoba mi sie "najszczesliwsze zycie z zakonczenia filmu" :))).
    tak, niech Wam ta chwila trwa jak najdluzej:*

    OdpowiedzUsuń
  12. To wywołuje uśmiech na mojej twarzy i ciepło w duszy. Ten mały Jaś już wie co w życiu jest najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla takich chwil wlasnie warto zyc pelnom piersiom.To tyle po przeczytaniu waszych rozmowek pozdro Malgolka

    OdpowiedzUsuń
  14. najpiękniejsze chwile.Uwielbiam tego typu sytuacje,rozmowki z synami.Jaś jest cudny,a Wy Jego najszczęśliwszym życiem.Chwila trwać musi.Wyjścia nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chwila będzie trwać :) Miłego dnia Chustko. We Wro pogodnie :) Marinna/error jakiś nie mogę z google zostawiać komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  16. Chwilo trwaj, najszczęsliwsze życie trwaj... ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd w tym łebku taki spryt!:)
    Całować się!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chwilo trwaj. Jesteś taka piękna. Najlepsze jeszcze przed Tobą!!! I nie wątp w to!

    OdpowiedzUsuń
  19. mądrala
    nic tylko kochać go i całować :)

    ja sie rozczulam, jak moje dziecko prawego buta na lewa nogę po 20min prób założy i potem ten wzrok radosny "mamo widzialas?" i tez mysle wtedy chwilo trwaj bez końca!

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga