sobota, 7 kwietnia 2012

[719].

***
dobrych Świąt.

27 komentarzy:

  1. Kochana, życzę Ci siły, spokoju, miłości. Życzę Ci,żeby zdrowie się nie pogarszało i żeby wiosna Ci się podobała i wiewiórki, i kwiaty, i chmury. I żebyś dużo wesołego znajdowała w internecie, żebyś się mogła radośnie śmiać. I przytulania życzę. I całego świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrych ŚWIĄT!
    Jutro po południu bądź czujna, spadnie na Cię moc energetycznej mazurskiej przyrody! Prześlę Ci telepatycznie pokaźną dawkę.
    Z wróbelkiem spotkamy się dopiero drugiego dnia Świąt, ale również bądź przygotowana na doładowanie akumulatorów. Damy Ci takiego kopa, że ho,ho, albo jeszcze więcej.
    Do maja już niedaleko, czekać będą na Ciebie kwitnące bzy, sady zabielone ... i ludzie życzliwi.
    jolanda

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo radości i miłości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) utulnych i niepotulnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialn z tym niebem. W sumei to wystarczająco genialne by zacząć praktykować (bo już wkrótce będzie ciepło a niebo bezchmurne, prawda? PRAWDA??)
    Co do tego co jest za darmo to nie ze wszsytkim się niestrety mogę zgodzić. Ja np. miłości, przynajmniej tej od męża, za darmo nie mam. No ale może tylko ja mam takiego pecha :(
    Chustko, fajna z Ciebie babka, z jajem. WIelkanocnym oczywiście.
    Najweselszych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Wiekanoc... życzę Ci tego, co sama chcesz! Lepszego, znośniejszego, wytrzymalszego, bardziej-ludzkiego i takiego, żeby go z innymi można było dzielić. O ból mi chodzi, możesz go troche na mnie zrzucić, żeby Tobie było lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego, co najlepsze dla Waszej Trojki. Cieszcie sie soba!

    P.S. Przepraszam, ale tu nie mam polskiej czcionki

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomnieli o marzeniach, tez sa za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt Asia :D

    "Zająca świrusa
    Mokrego dyngusa
    Smacznego jajeczka
    Jasnego poranka
    I z cukru baranka !!!"

    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych pełnych wiary, nadziei i miłości...
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród Przyjaciół...
    Tęczowych pisanek, na stole pyszności,mokrego dyngusa i życzliwych gości...Świąt pełnych wiosennego słońca,
    przyjemności i optymizmu a także spokoju i odpoczynku..

    całusy ślę / Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt Asia :D

    "Zająca świrusa
    Mokrego dyngusa
    Smacznego jajeczka
    Jasnego poranka
    I z cukru baranka !!!"

    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych pełnych wiary, nadziei i miłości...
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród Przyjaciół...
    Tęczowych pisanek, na stole pyszności,mokrego dyngusa i życzliwych gości...Świąt pełnych wiosennego słońca,
    przyjemności i optymizmu a także spokoju i odpoczynku..

    całusy ślę / Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszych.
    I wszystkiego wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci dużo, dużo zdrówka i spełnienia wszystkich marzeń tych małych i dużych. Aby kolory przeważały nad szarością dni codziennych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkich tych dobrych rzeczy Ci życzę, i zdrowia dobrego, i śmingusa mokrego. i smaczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych świąt, kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Alleluja,Aśko!I jak dodaje pewien dyrektor ;) "i do przodu " :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja zyczę szybkiego wyzdrowienia,resztę z Twoim apetytem na zycie,załatwisz sobie sama.Sciskamy swiatecznie
    Marta z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  17. Niechaj w sercu ogień płonie, niech wyciągają się ku Tobie życzliwe dłonie. Niech Przyjaciele szukają Twej obecności, niech zawsze płomień w Twym sercu gości, bądź zawsze ozdobą każdej przyjaźni. Niech fałsz i kłamstwo osobę Twą drażni, miej zawsze szczęście we dnie i w nocy, a wszystko co dobre przy Tobie kroczy .Joanno tak to moje świąteczne życzonka ......
    http://www.youtube.com/watch?v=hmKYR57AVTA&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  18. W kinie puszczali przed filmem reklamę waszą! super!
    Szczęśliwego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  19. połozyłam się na chwilke na tarasie i juz czuje się naładowana;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. pies rozłożył mnie na łopatki :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też życzę uśmiechniętych i CIEPŁYCH Świąt Wielkanocnych
    "też Asia"

    OdpowiedzUsuń
  22. naładowałam się:))...ale dostałam czkawki ze smiechu od tegompsa:))))

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga