sobota, 5 marca 2011

[321]. sen.

w nocy we śnie ukazał mi się Niemąż - w szatach Matki Boskiej, ręce złożone do modlitwy, wyraz twarzy uduchowiony, spojrzenie błogosławione.
i przemówił: nie martw się maleństwo moje, wszystko się ułoży.

(przed snem czytałam "Masakra profana" Jarosława Stawireja).

***
pojechałam w gości do Siostry Jaguara.
rozmawiałam z Jej trzyletnim Synkiem.
- znasz jakieś przekleństwa?
- znam.
- powiedz cioci jakie.
- znam... na przykład... takie... przekleństwo czytania.

o tak, to prawdziwe przekleństwo - jak człowiek zacznie czytać, to przestać nie może.
a najgorszym przekleństwem jest, gdy sam nie umie czytać i zmusza innych do czytania sobie na głos.

14 komentarzy:

  1. I dlatego nie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ta książka lepsza niż recenzje? / Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. No i mały powiedział cioci prawde pierwsza jak umiał, pozdrawiam
    www.okiemjadwigi.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. czytanie 4 książek na raz, to dopiero przekleństwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytanie to przekleństwo, ale chyba tylko dla rodziców kuzynka, co? Pewnie przy nim tak musieli pwoiedzieć i załapał.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie nie.
    sam to wymyślił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytać, czytać i jeszcze raz czytać - UWIELBIAM PONAD WSZYSTKO!!!
    Przekleństwo tak, bo czasem zdarza mi się zapomnieć o obiedzie albo o zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś zapytałam brata:
    - A właściwie dlaczego Ty nie czytasz książek?
    On odrzekł:
    - Bo nie chcę skończyć tak jak ty.

    Pozdrawiam wiosennie i życzę wszystkiego dobrego, zdrowego, dającego siłę, by żyć.

    PS Pozwoliłam sobie blog do zakładek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, a mój mąż twierdzi, że ludzie dzielą się na na tych, którzy czytają książki i tych, którzy je piszą.On napisał i wydał, więc innych nie czyta :)pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. rodzice też czytają to przekleństwo rodzinne ;)
    mama kuzynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyzby wiedza ciazyla?
    Tez-Joanna

    OdpowiedzUsuń
  12. haha umarłam :D:D:D haha ...
    Mój siostrzeniec też ma 3latka i też ma takie teksty, że mi kapcie spadają.
    minka

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga