niedziela, 22 lipca 2012

[825].





22 komentarze:

  1. ależ ten stwór ma wieeeelkie oczy. zielone w dodatku!

    OdpowiedzUsuń
  2. załapałam się na pudło;)
    piękne widoczki z moich rodzinnych stron;)
    sielsko i spokojnie, widzę, że wypoczynek udany;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poranna kawa....Witam moje drogie Panie :)
    Cały wczorajszy poranek siekałam zieloną pietruszkę, na pietruszkowe kotlety Babci B. którą serdecznie pozdrawiam.
    Potem ścierałam marchewkę, młodziutką słodziutką, spiżarnia się zapełnia. Urlop w tym roku chyba poczeka....nie wszystko na raz.
    Cudownie Joanno masz tam na tej wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może powinnaś zająć się fotografowaniem zawodowo?
    Szapoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. zamknąwszy lapcia o pierwszej w nocy zaczęłam rozmyślania i oto ich owoc:
    1. szybko zakładaj subkonto do swojego subkonta, bo potrzeba będzie kasiorki na leczenie uzależnień szerokiej rzeszy podglądaczy.
    2. sama zastanów się nad skorzystaniem z tego konta..
    3. albo skorzystaj ze stopperów, co by nie słyszeć tutejszych skomleń, błagań o jeszcze jeszcze..
    4. wyyyypoczywaj po prostu. od nas też :D my i tak wrócimy!
    to się namyślałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po tym ciachaniu zielonej pietruszki wszystko widzę na zielono,nawet twoja szpila już nie jest taka red-hot, bo zzieleniała mi od tych warzyw. Moje myśli też są zielone :)

      Usuń
    2. >ostra Kobita: a propos aCha - przynajmniej są już zawiązki Grupy Wsparcia ;)
      Chusti, jest Plan. jak wrócisz z chilaxu, będziemy z Tobą konsultować x

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. podsypać tu i tam i coś wyrośnie ;) Oby tylko dobre zioło, bez chwastów.

      Usuń
  6. Piękne, piękne, piękne!!!
    Umiesz dostrzegać rzeczy dla innych tak oczywiste, że niewidzialne

    OdpowiedzUsuń
  7. A całą noc dziś śniły mi się żaby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj, dziś możesz spędzić noc z ważkami;)

      Usuń
    2. Rybeńko, wolałabym na żwo! Ale, jak się ni ma, co się lubi... :-)

      Usuń
    3. To się śni co się da... ;)

      Usuń
  8. Patrząc na te fotki aż czuję zapach przyrody...
    Supper.
    Pozdrawiam.
    Pablo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne kraj-obrazy :))

      A gdzie tak pieknie, Chustko? :)

      Usuń
  9. ojej :) a gdzie takie śliczne widoki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie: ta pierwsza fota wygląda jak obraz. Szczególnie to zboże takie impresjonistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważka przepiękna, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. matryca albo obiektyw do przeczyszczenia, paprochy wpadły. widoczne na zdjęciu nr 1. zawsze wychodza na niebie

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga