sobota, 14 lipca 2012

[817].

byliśmy na Epoce lodowcowej 4.
doskonały film dla całej rodziny.
polecam! śmieliśmy się do rozpuku.

***

w odpowiedzi na moją wczorajszą prośbę, napisaliście mnóstwo maili.

dziękuję Wam za czas, który poświęciliście na korespondencję, podzielenie się informacjami, odczuciami, uczuciami.
zrobię z nich użytek - najlepiej jak się da.


czytając Was, miałam taką myśl - jak jeden mąż piszecie o małości, słabości, bezsilności wobec choroby, a jednocześnie bagatelizujecie Waszą heroiczną walkę z przeciwnościami.
zaś tak naprawdę każdemu z Was należy się wielki medal za odwagę, dzielność za zmaganie z losem.

w tym kontekście przypomniał mi się zabawny rysunek:
znalezione na fb

wracając do Waszych maili: zasililiście mnie potężną dawką wiadomości, ale też emocji.
wracam trawić.

a w tak zwanym międzyczasiu zajrzyjcie tu, a następnie wpiszcie ten adres: 44 14'39.77"N 7°46'10.71"E
co widzicie?

25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. królik jakiś ... rechoczący ... wierzgający szpyrkami tylnymi ... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. królik, tak.
      ale jestem ciekawa, kto go tam wymyślił.
      i po co.

      Usuń
    2. Czy mnie się wydaje, czy temu króliku z boku wnętrzności wylatają?

      I po co to komu??

      Usuń
  3. Tak sie przerazilam, ze pierwsza na podium bylam, ze nawet wierzgajacy krolik nie przyciagnal mojej uwagi..Cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę strzałeczkę i kreseczki... ale ja z tych bez orientacji w przestrzeni i bez umiejętności abstrakcyjnego myślenia ;-(

    OdpowiedzUsuń
  5. No królik jak nic ;) Skąd go "wynalazłaś"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Królik byczący się na plecach w alpejskiej dolinie .

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też widzę batmana!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jaaa!!!!! dopiero jak się powiększy to widać kłóicka!!! :)

      Usuń
  8. Królik ale w pierwszej kolejności patrzyłem na nieregularne kształty terenu i zastanawiałem się dłuższą chwilę, czego nie widzę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ukrzyżowany królik z wierzgającymi girami!!!

    Heloł wszystkim:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. moje dzieci też były dziś na epoce lodowcowej. mówią że fajny film.

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę http://9gag.com/gag/4654425
    a w sprawie wczorajszego zapytania, moze coś wyskrobie, choć nie ukrywam, ze to dla mnie trudne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu mega! Po co komuś taki gigantyczny królik? I z czego to jest zrobione?

    Chyba wiem po co...
    Żebyśmy o tym tu pisali i podali dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.ilgiornale.it/news/ad-artesina-arriva-pink-rabbit-coniglio-rosa-pi-grande-mondo.html :)

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga