wtorek, 17 lipca 2012

[820].

Niemąż urodził mi stado kółeczek.
miłego oglądania.


























wszystkie prawa niemężowych kółeczek zastrzeżone!

***

dziś zostałam odarta ze złudzeń: panowie jeżdżą na grzyby tylko ze względu na mnie.
albowiem.
na początku dzisiejszej wycieczki po leśne runo nie zbierali grzybów, bo wcinali kanapki.
potem - nie zbierali, bo zapijali kanapki.
następnie nie zbierali, bo:
- pan większy konwersował przez komórkę (przeklęty niech będzie pięciokreskowy zasięg w środku lasu) i był nosicielem oprowiantowania,
- pan mniejszy zatopił się w e-książce, której odsłuchiwanie przerywał wysokimi piskami z powodów pajęczynowych.
w końcu większemu skończyła się lista kontaktów do obdzwonienia, a mniejszemu - bateria w ajpodzie.
i wtedy zostałam ugodzona w serce.
możemy już wracać?
nie ma tu nic do roboty.
mamo, nudno tu, nie zabrałem książki do czytania, została w aucie.
długo jeszcze będziesz zbierała te grzyby?
musisz zbierać WSZYSTKIE, które znajdujesz?
blada jesteś, dobrze się czujesz?
deszcz kropi, nie widzisz?
czy ty wiesz, która jest godzina? ile można tak chodzić?
nie powinnaś odpocząć?
chyba pora na lek przeciwbólowy?
komary cię nie jedzą?
nie jesteś zmęczona?
może sprawdzisz, czy rosną grzyby przy samochodzie?
czy wiesz, że w sklepie koło nas tacka kurek jest po sześć zeta?

chlip.
chlip.

117 komentarzy:

  1. ja z tobą pojadę w kurkowe zagłębie, koźlaki za oborą a oni niech się nie męczą widokiem zdrowej oszałamiającej zieleni pełnej czyhających na nich stworzeń.
    zadzieram kiecę i świecę powala :) zrozumiałe ino dla wtajemniczonych i inteligentnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorę kaloszki i lecę do Ciebie.

      :***

      Usuń
    2. Świecenie pod kiecką zdecydowanie i mnie urzekło. ;)))

      Usuń
  2. dobra! kółeczkami wynagrodził obnażenie niechęci do zbieractwa grzybowego. Som boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zadzieram kiecę i lecę, lampkom se przy wyrku poświecę. coby poczytać. Dobrej nocki. :)

      Usuń
    2. Igy, co za avatar :D

      Usuń
    3. specjal for Ju! :-* ;)

      Usuń
    4. mnie on też zaintrygował, robi wrażenie ;)

      Usuń
    5. cała ja, dziewczęta ;)

      Usuń
    6. Mnie się bardzo biust w pasiaku podoba......

      Usuń
    7. wiedziałam Patti, że to Cię będzie brało ;)

      Usuń
  3. ja bym to chciała w formie broszek. zwłaszcza ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio?
      możemy rozważyć sugestię :>

      (Niemąż mówi, że może kółeczka zrobić w kształcie broszki...)

      Usuń
    2. to ja biere wszystkie! serio! zrób sklepik, pójdą jak złoto.

      Usuń
    3. Można by też w takiej formie magnesy na lodówkę:)- w sumie jak "baton" do przypinania, tylko zamiast agrawy ma magnesik pod spodem. Wtedy wiadomo, się kolekcjonuje dopóki drzwi starczy (ci z dwudrzwiowymi lodówkami wygrywają) - ale ja na swojej tez mam trochę miejsca, więc sobie takowe zamawiam, już, teraz, zanim zabraknie:)
      Naprawdę, super są:)

      Usuń
    4. trzecie od dołu. Kupię.

      Usuń
  4. Kółeczka przefajne, przyczepiłabym sobie jakieś :). A w temacie grzybów, czy coś oprócz kurek jest już? Bo jagody i kurki nuuudzą mnie się już....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęły się szatańskie borowiki i czerwone muchomory.
      nic więcej nie widziałam.

      Usuń
    2. U mnie rozpanoszyly sie Czarne Maliny ( po tutejszemu: Black Raspberries)...i nikt nie ufa mojej internetowej wiedzy, ze te maliny to sa na wszystko najlepsze. Ja tez nie ufam, ale spozywam od tygodnia... Pogadamy za rok; )

      Usuń
    3. A kolka , z agrafka czy tez z magnesem, to prosze udostepnic ludziom swiatowo- rodzinnie przebywajacym poza granicami...

      Usuń
  5. Można gwizdnąć zez jedno kółeczko i dziabnąć na blodziu - z podaniem źródłe i podlinkowaniem rzecz jasssna???
    Plisss, plisss, pliiiiiiiiiissss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę gwizdać co się chce :*

      Usuń
    2. Jedno już podwędziłam i na fejsika wrzuciłam, ale uprzedzam lojalnie: zamierzam jeszcze.. gdyż mam nadzieję, że "proszę gwizdac" było ogólnie, nie ad personam..?
      Zaiste, dobrze domniemywam...?
      :*

      Usuń
    3. zaiste, wszelako.

      :***

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. źródła nie musisz podawać, bo na każdym kółeczku jest napis.

      Usuń
    2. Gwizdłam!
      A źródło i tak se podałam - a co!;)
      Jak będą w sprzedaży też sie pisze i dilerke też moge robić u się!

      Usuń
  7. se dziabnę jedno, abo dwa, ino się wahom chtóre ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd ja to znam! ostatnio wyciągnęłam męską część na pokaz teatrów ulicznych..-
    -to może my poczekamy w aucie?
    -już zobaczyłaś?
    -możemy już wracać?
    a nie zdążyliśmy wysiąść..aj!
    Produkcja plakiet już ruszyła? Gdzie handlujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj, najpierw się ujaramy, potem zajmiemy się produkcją :>

      Usuń
    2. ostre!

      Jak przeczytałam "wyciągnęłam męską część"...........jessssssu ale wyobraźnia mi zadziałała:)))))))))

      Usuń
    3. Patti> :D :D :D

      mniam! :>

      Usuń
    4. Patti! Dzięki za obudzenie wyobraźni! Ujarałam się bez jarania!
      a buttony się całkiem nieźle robi, miałam kiedyś taki hand made w fabryce. Mam ekspiriens! Mogę w spółkę?

      Usuń
    5. Do usług:)))) Zawsze i wszędzie!!!!

      Usuń
  10. Ej ChustJanno ... „Prawdziwa jak prawdziwek, nie jak swetr z anilany” (jak to nadawała niegdyś Paktofonika) jesteś.
    I straaasznie fajnych masz chłopaków. A że się grzebią na grzybach? Ale lodówkę rozmrożą, grosz w piachu znaleziony oddzadzą, kółeczka piękne, z myślą o ukochanej zrobią, no sama wiesz… no można im te grzyby wybaczyć ( zwłaszcza w poszyciu z troski:).
    Może po prostu następnym razem niech oni zaproponują wspólną aktywność….paintball?:) Dasz radę!
    Ściskam, kurka, nie za mocno..

    OdpowiedzUsuń
  11. Kółeczka jako brochy - dobry pomysł. Sama bym rodzinę obwiesiła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asia, dawaj te kółka ! Będziemy nosić i się paczyć na siebie. I tak w kółko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo one som, te kółeczka! mam małą lodówkę, ale na piersi (cóż z tego, że nikłej) się nie zawaham!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój faworyt to "Kochanie Ty promieniejesz" ;)
    A to Ci łobuzy. Tak udanych dwóch panów tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kółka świetne.Fajnie jakbyś rozpoczęła produkcję w formie broszek, magnesów na lodówkę, kolczyków czy wisiorków. Od razu większość zakupię, bo są cudne:)).
    Asiu! ja moich chlopców kolejny rok próbuje wyciągnąć na Jazz na Starówkę. Niestety jeszcze mi się nie udało. Moje dziecię zapytało: ,,Co bedziemy tam robić?", mąż od razu przypomniał sobie, ze ma zaległy projekt do skończenia( musi go robić akurat w sobotę o 19?).W związku z tym w najbliższą sobotę wybiorę się sama...albo znajdę sobie jakiegoś kolegę tudzież kuleżankę. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Magnesy i broszki - koniecznie. Pójdą jak bułeczki, gwarantuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kółeczka boskie, też sobie gwizdnem, skoro wolno.

    Wszystkie fajne, ale "poznajmy się" i "łyso mi" genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I wtedy jak każdy będzie miał takie kółeczko to będzie znak, o którym pisałaś wcześniej i bez mrugania tudzież innych zapoznawczych sposobów będziemy wiedzieć, że Ty to ty, a Ty będziesz wiedzieć, że my to my :)


    się tak poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Kochanie! Ty promieniejesz!" - genialne! I oczywiście "Lubię chustkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie odzywałam się do tej pory (poza przedstawieniem się), ale "Jestem szalona bo mam wenflona" tak mnie przydusiło, że muszę to zrobić i napisać: :D
    Pozdrowienia z Poznania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę o komplet guziczków. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. no urzekło mnie zwłaszcza pierwsze kółko:)))))zamawiam, jak będziesz handlować!
    co do grzybów u mnie wszyscy chcą jeść nikt nie chce zbierać:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie hiciory to: Raczej zdrowa oraz Uśmiechnij się, jutro będzie futro :)
    Jakkolwiek wszystkie maja COŚ do powiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aśka - boskie są!!! Rozpocznij handel, będziesz bogata!
    Pietrzakowa, mam ten sam problem, więc jakby co śmiało!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kółeczka przepiękne !Pozdrawiam !
    Ja chce broszkę : Lubię Chustkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ŁysoLek - Niemąż musi CIę naprawdę mocno kochać :) jest między Wami ta chemia :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kółeczka. Tylko podmieniłabym znaczek alarmowy w tych o promieniowaniu, bo ten tu to nie jest radioactive hazard, tylko biohazard ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bry :)
    czytam ale nie komentuję(jak wiele osób zapewne) ale dzisiaj już musiałam :)
    bo na tych niemężowych kółeczkach, na których jest www adres trochę do góry nogami to ja przeczytałam chustka.blogspot.MOC :) nawet jeśli M jest do góry nogami właśnie i jest jak W...
    no więc jest MOC :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zamawiam- mam szczęście do ludzi, jako przypinkę. I jak ochłonę z wrażenia i otrę łzy, to pewnie zachcę jeszcze jakieś.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podbieram dwa i wrzucam na FB (ze zrodlem!). Jak beda piny (broszki?) to bardzo prosze dac znac duzymi literami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja je chcem!!!
    A w ogóle to ja poproszę o wersje obco języczne jako że bym mogła za granicą szpanowac!
    Interesuje mnie angielski francuski i holenderski
    Jutro se daję hercie w żyłe to bendem myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem po stronie Panow. Nigdy nie moglam zrozumiec o co chodzi z tym zbieraniem grzybow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tez , i ja tez:))) nie rozumiem, jak można łazić po lesie i zrywać toto i ręce brudzić , i na kleszcze kark wystawiać ...nie:)) jak dobrze, ze ktoś tez tak ma, bo myślałam, że jakaś nienormalna, czy co?

      Usuń
    2. Basia :* i kucac ciagle, a kolana juz nie te co kiedys. i jak sie ma dlugie wlosy to badyle wlaza.

      Usuń
    3. Ha, a niektóre jeszcze wstają przed świtem, coby grzyba znaleźć...zgrzybiałe takie, czy co ?

      Usuń
  33. Piękne przypinki! "Jestem szalona bo mam wenflona" już wisi na moim wallu na FB.

    Co więcej, chyba wybiorę się na grzyby!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyny pomocy!!!

    jak mam te kółka przewlec na swojego fejsa???? jam nie kumata w takiej technolodżi.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie, w jednym oknie masz otwarte chustkowe kółka, w drugim otwartego fejsa, klikasz na kółko i przeciągasz na fejsa. włala!


      ;DDDDD

      Usuń
    2. Patti> kopiuj kółeczka. klik na prawy przycisk myszy, dajesz np. "zapisz jako", masz już obrazek w kompie.
      a z kompa - wklejasz dalej, gdzie zechcesz.

      Usuń
    3. a ja klikam "prawą myszą", robię: kopiuj adres obrazka - i wklejam na fejsa:) Miliony możliwości jak widać;-)

      Usuń
    4. łojezu .....dam radę!!!

      Usuń
    5. Prawie się udało!:))

      Usuń
    6. Ja też poproszę:)

      Usuń
    7. klap klap klap! (dynamicznie)

      Usuń
  35. Zarąbiste kółka!!!!!!!!!!

    Kurde... ale bym sobie pomaszerowała na grzyby... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niemąż ma wieeeelki talent:). Mój tata przed chemią, to coś by się mu dopasowało i może troszkę by się rozhumorzył, bo jak na razie foch:/. Z takimi brochami na onkologi to i personel by miał troszkę rozrywki.

    OdpowiedzUsuń
  37. 'Zadzieram kiecę i świecę' zmusiło mnie ujawnienia się a anonimowego podglądactwa i oświadczenia, że padłam. nie wiem, czy wypada, ale uchichrałam się jak norek pięć. Zwłaszcza jak se powizualizuję (te kiecę), to chce mnie się jeszcze. Chichrać i kółeczek! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom nic tu śmiesznego :P
      sama prawda o teleradioterapii miednicy mniejszej :P

      Usuń
    2. Co wchodzę na bloga, to pojawia się więcej kółeczek. Lubię to :) Ktoś poczuł wenę? Gratulacje dla Niemęża, są boskie :)

      Usuń
    3. a jakieś hasło przewodnie dla mej świetlistości? choć tera to już czarności..

      Usuń
    4. A czyż prawda czasem nie jest też śmieszna? :-)

      Usuń
  38. ENOOOOO!!!!!!! A "Lubię Chustkę" gdzie wcięło?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  39. I wenflona nie ma.. pokradli czy jak? :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tak jakby OT. Ale może te, co za mnie kciuki trzymały chcą wiedzieć:
    W rozmazie skupienia i płatki komórek nabłonka przewodowego bez atypii. Obraz cytologiczny odpowiada zmianie łagodnej. Kategoria C2. Wskazana kontrola usg za 3-6 miesięcy.
    Jeszcze raz dzięki za kciukaski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co, panistarsza? Pijem dzisiaj, hę?

      buziole!

      Usuń
    2. No to za zdrówko panistarszej, a kto nie wypije ten babol, o!

      Oby nie zabrakło nie-takiej-starszej-panience zdrowia :)

      Usuń
    3. Ciesze że ok! Pozdrawiam !
      Tak sobie myślałam co u Pani ale nie śmiałam zapytać. :)

      Usuń
    4. gdusia> nie pisz do mnie pani, co? No, chyba że musisz. Ale wtedy proszę się do mnie zwracać w plusquamperfectum :)

      Dzięki za dobre słowo!

      Usuń
    5. Dobrze , dobre słowo dla dobrego człowieka z największa przyjemnością :)

      Usuń
    6. No to Piwko, Panistarsza! Twoje zdrówko:)

      Usuń
    7. Miło słyszec, panistarsza , że alles OK :-))

      Usuń
    8. Panistarsza zdrówko kasztelanem!!!

      Usuń
    9. no chcą, chcą, bo trzymaly! I cieszą się razem z Tobą :)))

      Usuń
    10. Dziękuję:) to śliczna wiadomosc:)

      Usuń
  41. Lubię Cię. I trochę podziwiam.

    (tak tylko chciałam skrobnąć, może się uśmiechniesz dzięki tej wiedzy, chociaż wiem, że bez niej też uśmiech nie jest ci obcy :))

    OdpowiedzUsuń
  42. kupie co najmniej kilka, kiedy będą???
    Będą razem za mną świeciły w nocy po tych wszystkich TK:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie masz szczęście do ludzi :) do Niemęża czy też Męża...do Syna....
    Kółka są extra.

    OdpowiedzUsuń
  44. ukradłam kółeczko, chyba wiesz które:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Uprasza sie o produkcje kolek w formie realnej, nie wirtualnej :-))) Chce sie obwiesic!

    OdpowiedzUsuń
  46. Niektore kolka sa w deche! :] Niemaz ma talent. A ja sama bym siebie obwiesila vel moj plecak na rower.
    Mam bogate zycie wewnetrzne :] ! o!

    Chustko, znaczy jestes rozpieszczana przez swoich mezczyzn :) Moj Gad ze wzgledu na mnie, mysle, na grzyby by mnie nie porwal.

    Kolorowych

    OdpowiedzUsuń
  47. Kółeczka cudne! Też na fb wrzuciłam!

    OdpowiedzUsuń
  48. a Niemąż siedzi i zawija te kółeczka... więcej i więcej ich :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Asia,
    któraś z Pań powyżej napisała "będą świecić" -
    o, to jeśli kółka miałyby być "namacalne" to opcję "świecić" uprzejmie proszę uwzględnić:) zamiast pasków czy znaczków odblaskowych wolałabym mieć taką brochę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwsza myśl: niezły biznes :D Bo kółeczka są piękne, mądre, już jest na nie popyt. Pozdrowienia dla Niemęża i Joanno dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuję się na kółeczka w formie broszkowej tudzież magnesowej - jaka tam się ostatecznie narodzi;) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam już na tablicy na fejsie, cudo.
    I niezmiennie zazdroszczę Niemęża

    OdpowiedzUsuń
  53. Myślałam, myślałam i się zdecydowałam więc jeśli ruszy produkcja masową bukuje takie oto zawieszki: lubię chustke, nadzieja umiera ostatnia, sens życia chwila, i jestem zalrecona_ta szara. Senkju for atenszyn hihi. Bardzo liczę na te magnesiki/zawieszki! Może nawet mogłabym je sprzedawać w swoim sklepie? Byłoby na glonojebne, dzialajcie z niemezem. A za pania ciut starsza napije się dzisiaj rozowiaka, ale poczekam do 20stej.

    OdpowiedzUsuń
  54. Kółeczka są...
    No po prostu...
    CHCĘ TAKIE MIEĆ!
    Rozwin produkcję - broszki i magnesiki.
    "kochanie, ty promieniejesz" to mój faworyt.
    Pozdrwiam - Ela

    OdpowiedzUsuń
  55. Re we la cyj ne kółeczka!

    OdpowiedzUsuń
  56. jestem u Ciebie od wczoraj. I zatopiłam się w czytaniu - od początku bloga. Jesteś Wielka, płakałam i śmiałam się na przemian.... I nie mogę przestać o Tobie myśleć. Oczywiście też zabieram jedno kółeczko na swoją stronę i czekam na produkcję :))

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga