piątek, 8 czerwca 2012

[781].

Kobiety Rubensa - Wisława Szymborska

Waligórzanki, żeńska fauna,
jak łoskot beczek nagie.
Gnieżdżą się w stratowanych łożach,
śpią z otwartymi do piania ustami.
Źrenice ich uciekły w głąb
i penetrują do wnętrza gruczołów,
z których się drożdże sączą w krew.

Córy baroku. Tyje ciasto w dzieży,
parują łaźnie, rumienią się wina,
cwałują niebem prosięta obłoków,
rżą trąby na fizyczny alarm.

O rozdynione, o nadmierne
i podwojone odrzuceniem szaty,
i postrojone gwałtownością pozy
tłuste dania miłosne!

Ich chude siostry wstały wcześniej,
zanim się rozwidniło na obrazie.
I nikt nie wiedział, jak gęsiego szły
po nie zamalowanej stronie płótna.

Wygnanki stylu. Żebra przeliczone,
ptasia natura stóp i dłoni.
Na sterczących łopatkach próbują ulecieć.

Trzynasty wiek dałby im złote tło.
Dwudziesty — dałby ekran srebrny.
Ten siedemnasty nic dla płaskich nie ma.

Albowiem nawet niebo jest wypukłe,
wypukli aniołowie i wypukły bóg —
Febus wąsaty, który na spoconym
rumaku wjeżdża do wrzącej alkowy.


***

przytyłam.
ważę już 47 kg.

plan do końca roku - przytyć do 50 kg.

221 komentarzy:

  1. widzisz? odżywki Niemęża działają!
    jeszcze trochę to i wyprzedaży nie będzie ;)


    bardzo się cieszę, of kors!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemąż pewnie ciota jest i w Twoich szmatach będzie chodził.
      A może on nekrofil albo pedofil.Albo zoofil i Viledę popycha.Bo dla Ciebie to normalne..Tak jak pedalstwo i lesbijstwo.
      Ostań z Buddą zarozumiała babo

      Usuń
    2. A co, kumpli szukasz?! Źle trafiłeś...szukaj dalej...ale nie śmierdź tutaj...

      Usuń
    3. Następna obrończyni się znalazła.Do garów głupia babo.

      Usuń
    4. Nie grzeszę.Bo bożemu zrobiłam rano mężowi loda on mi orgazm łechtaczkowy i jest git.Gdzie tu grzech ?? Normalna jestem.
      Zapal se kadzidełko może jego opary rozjaśnią ci we łbie.

      Usuń
    5. Schronienie,odpierdol się.

      Usuń
    6. Idź anatemko pierdolnij się w łeb tym swoim buddą , w tym swoim oszronionym za karę domku na kurzej nóżce. Tylko na loda cię stać? Kiepsko, kiepsko. A może kadzidełko włóż se w dupe i podpal?
      K.

      Usuń
    7. Chustko Trzymam kciuki za kilogramy i przyrost masy, spacery - słowem - idziesz jak burza! Brawa i oklaski dla Ciebie i Rodziny, Mar

      Usuń
    8. W Poznaniu ciepło lecz pochmurnie. Lepsze to niż deszcz. Pozdrawiam

      Usuń
    9. na się na deszcz...

      Usuń
    10. u nas właśnie zbiera się na deszcz.

      Usuń
    11. Duszno, ale fajnie. W sam raz na spacer.

      Usuń
    12. W Belfaście leje od rana.

      Usuń
    13. jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
    14. Anonimie z 07:09 krowa, która dużo ryczy mało mleka daje. Podejrzewam, że ten lód i orgazm pozostają nadal w sferze twoich chorych marzeń i już tak będzie, chyba że trafisz drugiego takiego jełopa jak Ty. Podpowiedź: szukaj na blogach wśród anonimów.

      Usuń
    15. u nas nie padało choć chciało a miałam podlewać warzywniaczek, nic to jutro podleję :)

      Usuń
  2. Tej, Trzcinka, a może ja Ci oddam z 10 kilo?
    Chudnę, chudnę i nadal mam za dużo.
    Mój plan do końca roku minimum 20 mniej.
    Ciężko to widzę:)
    Ty dasz radę, Twarda jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. to w takim tempie za rok będziemy mieć taką samą wagę
    ja idę do tyłu
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. rubensowki bezkształt Cię pozdrawia mocno i czule !
    jakby sie tak wszystkie zrzuciły - już byś miała wagę jak ta lala!

    p.s. 4 komęntarze do poczytannia mi stykną ! Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-P składamy się na MASĘ dla Chustki?
      Będzie brała kiedyś udział w programie chirurgia plastyczna dla grubasów: każda zda 10 kilo i już.

      Usuń
    2. oddam tłuszczyk w dobre ręce :)

      Usuń
  5. to co, Joanka, po raz kolejny robimy zakład?
    ja -10 kg, a Ty +5 kg.
    jaki termin? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne!
      od kiedy zaczynamy?

      kończymy z końcem roku 2012?

      Usuń
    2. O lesba się odezwała..Grubas jeden.

      Usuń
    3. Gruba Lesba - to brzmi dumnie :))

      ja też wchodzę w zakład
      Joana +5
      Zazie -10
      Monia -15
      do końca roku!
      lodówkę zamykam na kłódkę ;)

      Usuń
    4. Do minus piętnastu i ja się spróbuję podłączyć:) Chusteczko kochana, czy możliwa by była taka zamiana: ja Ci trochę tłuszczy z tyłka, Ty mnie trochę siły woli, uporu, niezłomności, waleczności i dzielności? No, proszę ślicznie:)

      Usuń
    5. zakład!
      zaczynamy teraz, sprawdzamy ostatniego dnia roku?

      Usuń
    6. yes, we can!!!
      albo
      jes łikend :P

      Usuń
    7. Wchodzę w to. Ale od jutra. ;)

      Usuń
    8. No dobra, szczerze? Od poniedzialku. ;)

      Usuń
    9. Lepiej być grubasem niż imbecylem. Zbędne kg zawsze można zrzucić.

      Usuń
    10. od poniedziałku? a którego? :P

      Usuń
  6. brawa i gratulacje! dobre nowiny wydają się nie mieć końca! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze te trzy kilo i proszę zmienić nick z Chustka na Tłustka :))))

    Wpieprzaj na zdrowie. I te ciuchy wyprasuj, bosz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie prasuj, od ćwiczeń fizycznych się chudnie ;)

      Usuń
    2. właśnie że nie.
      od ćwiczeń fizycznych robiom siem mięśnie.

      Usuń
    3. Mięśnie? Chyba żartujesz Chustka. Ja codziennie ćwiczę na mięśnie brzucha i klatki piersiowej i tych mięśni to u mnie jak na lekarstwo. Ponadto codziennie robię około 30km na rowerze i też nie mam specjalnie wyrobionych mięśni nóg. Niestety....

      Usuń
    4. Wlasnie od nadmiaru cwiczen aerobowych nie masz przyrostu masy. zapewne takze zle do takiego treningu sie odzywiasz.

      Usuń
    5. Ja tyłkiem ciągle kręcę i mięśni niet..ino tłuszczyk okrąglutki.
      Ale małżon taki okrąglutki tyłeczek lubi:P

      Usuń
    6. no ale od prasowania to nie te fajne ;) będziesz jak ja straszyć w wieczorowych sukienkach ewentualnych partnerów do tańca muskulaturą ;)

      Usuń
  8. Z moich 30kg do oddania nie byłabyś zadowolona, ale może choć na 10 się skususz? ;)
    Dare

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy z 00:30 (Dare)> pakuj 10 kg w paczkę i ślij do mnie! :D

      Usuń
  9. ps: a coś się z wczorajszymi komentami działo? Moje chyba zassała czarna dziura... :/

    I w temacie narodowym - no i..remis. Przewidziany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod postami masz " załaduj więcej " i masz.
      Też nie wiedziałam.

      Usuń
    2. Igy ty ośmiornico;-) Co będzie 12 czerwca?:)))

      Usuń
  10. Brawo chustka! :-)
    marysia_mb

    OdpowiedzUsuń
  11. Az z ciekawosci musialam sprawdzic. 29.05 napisalas , ze wazysz 45,5 kg, czyli w ciagu 10 dni przytylas 1,5 kg. Do konca roku zostalo 205 dni, a zatem do 31 grudnia powinnas przytyc 30,75 kg co daje wage 77,75 kg (rozmiar 44 ?), a nie jak piszesz 50 kg. Skoro masz tak duze przyrosty wagi, dlaczego chcesz poprzestac tylko na 50 kilogramach?

    Idz na calosc!

    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo już 50 kg wydaje mi się celem niemożliwym.
      tyję do 47,5 kg i więcej nie daję rady.

      teraz ćwiczę, więc może pójdzie lepiej, bo prócz sadełka może zbuduję jakiekolwiek mięśnie.

      Usuń
    2. to jak z moim chudnięciem, w pół roku zrzuciłam 5kg i od 2 miesięcy nie da rady więcej:| a 2kg bym chętnie oddała na fundację z dopiskiem "dupa chustki";)

      Lucha

      Usuń
    3. No 77kg to niekoniecznie 44 ;) Wiem, bo przy 75kg (wzrostu mam 175, więc mega wysoka nie jestem) górę nisiłam 38-40 a dół 40-42... Teraz odpowiednio więcej, niestety.

      Usuń
  12. jestes niemozliwa, nie ma przerzutow, waga w gore, no dziewczyno zyj jak najdluzej.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to przytyj :) To nie takie trudne. Na pewno wykonalne!

    Apropos tycia - ja miałem taki mały kompleks że jestem za chudy, a że jestem dość młody mam problem z przytyciem. No i tak rok nie mogłem wcale przytyć, miałem dużo stresów związanych z przeróżnymi egzaminami. Egzaminy przeminęły i... dosłownie w 2 tygodnie przytyłem 4kg. Niby fajnie, ale... nie mieszcze się w niektóre spodnie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusteczko chętnie oddam swoje kilogramy w dobre ręce. Cały czas Ci kibicuję!!! Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, jak chętnie oddałabym ci moje zbędne!
    Ja teraz chyba z takim samym trudem chcę stracić co ty zyskać:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyj do oporu nie marudź, że tylko do 47, wierzę, że stać Cię na więcej :)
    choć z drugiej strony, moje ciało nawet w największym ataku choroby (nie rakowej) poniżej 50 kg nigdy nie zeszłam.
    Zatem coś z tymi granicami wagowymi jest, stety-niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chustka jak Grycanka prawie..
    Tyje i celebrytka.
    Tylko tamta nie żebrze o kasę na lans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna nie zebrze.
      Kiedy natykam sie na takich jak Ty, to opuszczaja mnie wszelkie chrzescijanskie uczucia i z calego serca zycze Ci, zebys kiedys zachorowal/a i nie mial/a za co sie leczyc. Zebys poczul/a rozpacz i strach.

      Usuń
    2. Ingrid-od kiedy Żydzi mają chrześcijańskie uczucia ??
      Ja ci nie życzę żebyś zachorowała bo nie jestem takim barachłem jak ty !!!

      Usuń
    3. :D
      ide spac Anonimku, dobranoc.
      nie rozrabiaj tu bardzo kiedy ja spawszy.
      i daj Joannie spokoj, ok?

      Usuń
    4. shalom .Tylko nie zapomnij o mykwie przed snem, bo cię twoj obrzezany mąż z pejsami pogoni.

      Usuń
    5. Anonimowy
      Jezus Chrystus był Żydem
      kochał ludzi, nawet ciebie
      może więc powinieneś zacząć czegoś się od Niego uczyć

      Usuń
    6. jestem dumna.
      wyhodował się tu nam wulgarny troll homofob, rasista, ksenofob, który jest zarazem erotomanem-gawędziarzem, maruderem, jęczybułą; zawistny i agresywny, przemądrzały kretyn i prymityw.
      troll, który jest kwintesencją polskości.



      chapeau-bas, Czytacze!

      moc sobotnich serdeczności,
      Joanna

      Usuń
    7. ingrid9 czerwca 2012 08:29

      Joanna nie zebrze.
      Kiedy natykam sie na takich jak Ty, to opuszczaja mnie wszelkie chrzescijanskie uczucia i z calego serca zycze Ci, zebys kiedys zachorowal/a i nie mial/a za co sie leczyc. Zebys poczul/a rozpacz i strach.
      To bądź też dumna z fanki...
      Kwintesecja polskości, czyli przemądrzały kretyn i prymityw?
      To wyp... z tego kraju i z tego świata, jak Ci tak źle!!!

      Usuń
    8. Jezusa właśnie Żydzi zdradzili !!!

      Poczytaj blog Ingrid i zobacz jaki drań ten jej maż -Żyd.Przekichane z nim ma

      Usuń
    9. Parno dziś i duszno.
      U was też?

      Usuń
    10. trollu, jakiś ty mi jest oddany.
      ile ty sił wkładasz w nieudolne próby dowalanie mnie i moim sieciowym znajomościom.
      czy możesz nam opowiedzieć, czemu dokładnie zawdzięczam to zaangażowanie?

      Usuń
    11. Z nudów tak pisze.
      Taki sport - przykleić się jak gówno do okrętu i próbować zaistnieć.
      Tak uważam.

      Usuń
    12. A nie lepiej na podwórko?

      Usuń
    13. mama zabroniła, bo deszcz pada.

      w czasie deszczu dzieci się nudzą...

      Usuń
    14. To ogólnie znaana rzecz.

      Usuń
    15. Cebulą i czosnkiem cuchnie.
      Gudłaje coś pitraszą.

      Usuń
    16. Anonimie!
      Mial byc spokoj!
      Ja sie budze i co ja pacze?
      Rozrabiales!
      A fe. Nieladnie.

      Moim Mezem sie nie podniecaj.
      To ja z nim wiode moj nedzny, nudny zywot.

      Usuń
    17. a w Belfaście ciągle leje!!!!!

      Usuń
    18. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że - jeśli te wszystkie nienawistne komentarze rzeczywiście pisze jedna i ta sama osoba - mamy do czynienia z wariatem/wariatką.

      Nie o to chodzi, żeby bezkrytycznie uwielbiać Joannę i przytakiwać każdemu jej słowu. To oczywiste. Ale to, co dziś się tu pojawiło w komentarzach, to albo żałosna prowokacja, albo tzw. "ciężki przypadek"...

      Usuń
    19. Aleksandra: w San Diego niebo pochmurne i chlodno.

      Usuń
    20. Ingrid-nie mam potrzeby podniecac się twoim cuchnącym cebulą i czosnkiem mężem.Mam swojego.

      Usuń
    21. on nie jest kwintesencją polskości.
      moja Ojczyzna jest szlachetna, kocha wolność i tylko na SWOJEJ zagrodzie równa wojewodzie.
      polskość to zupełnie co innego.
      to, o czym piszesz, Chustko, to zwykłe chamstwo.
      pospolite i głupie.
      nic więcej. ani grama.

      Usuń
    22. Chusti jak się lansuje, to przynajmniej na swoim poletku, a nie czyimś.

      Usuń
    23. Ola, na swoim poletku można bardzo wiele.

      Usuń
  18. To może nie rób tej wyprzedaży? :))) Tyj ile wlezie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te trolle to jakieś mdłe są. Jakby się już wypstrykały i teraz tylko na oparach jadą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Może skacowane po meczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chustko, tzymaj te ciuszki w szafie, bo na pewno sie przydadzą. Moja mama przerobiła sobie ulubiona sukienkę,żeby portu nie było widać.
    Jak byłam w ciąży z opierwszą córką, to początek miałam 49,5 kg :)babcia B na pewno zadba o Twoje kilogramy.
    Dzięki za oddane głosy, jesteśmy na 3 miejscu :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jokookun> gratuluję trzeciego miejsca, w pełni zasłużone, bo plakat śliczny.
      :*

      Usuń
    2. już jest 650, widziałaś? :D

      Usuń
    3. Widziałam, widziałam :) cieszymy się bardzo. Chociaz inni nas wyprzedzają, to walka jest najważniejsza. We wszystkim...
      Dzięki.
      Idź cos zjeśc, masz tyć :))

      Usuń
    4. lecę na obiadek.

      buziaki!

      Usuń
  22. o jezusku, witki opadaja jak sie niektorych czyta....
    Do wyzdrowienia coraz blizej, zatem czekam na moj ulubiony wpis :-)

    i duzo zdrowka, i milosci i nawet z krowami jesli kto ma ochote :-)

    pozdrawiam

    kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Chustko - oddaję za friko mój cały nadbagaż czyli 30 kg. Nie trzeba będzie się zrzucac ..
    A tak poważnie to Pawlikowska-Jasnorzewska żeby przytyc jadła chleb i kogel-mogel zaprawiony koniakiem . Chleb może niekoniecznie ale kogel mogel z koniakiem moze być całkiem niezły ....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. brawo. chustko, jako że zawsze czytam i czekam, tak na rewelacyjne wpisy, jak i na dobre/niedobre wieści, chciałam tu podziękować- bardzobardzo- za link do fotoreportażu Zazie o paradzie i za twój jeden wpis, który pamiętam na co dzień... ten, jakbyś chciała być na Mazurach, na kajaku, w biedrze w Rynie, o tym, jak cię fascynuje świat nawet zawarty w bylecosiach... bo to takie bardzo moje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chustko, podsumowanie wiersza mnie powaliło :))) Ty "Kobieto Rubensa" :))
    (chętnie Ci trochę tych kg oddam, serio!)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bo Joanna to super babka:D
    Czytam bloga od ładnych kilku miesięcy-nigdy jednak nic nie komentowałam....w sumie nie wiem dlaczego:/
    Jednak po takich dobrych wiadomościach nie mogłam się powstrzymać:D
    Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia życzę Joanno:D pozdrawiam
    P.S. mnie bylecosie też fascynują:D


    asienka

    OdpowiedzUsuń
  27. No nareszcie wieści porządne.
    Czaruję ażem już osłabła, ale widać skutki.
    Nabieraj masy a ja idę ziół do czarowania poszukać więcej, bo żelazny zapas już na Ciebie zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na Jowisza, przeczytałam na końcu posta: "przytyć 50 kg" - tego może nie rób... ;)
    No i oczywiście bardzo chętnie oddam swoje nadprogramowe, bo mam ich naprawdę multum, mimo że mojemu Narzeczonemu nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Joasiu to fajowo że jest lepiej.
    Jedz,tyj i żyj..Bo masz dla KOGO !!!
    Buziaki Ptysiek

    P.S Ja kiedyś przy 170cm wzrostu ważyłam 49 kg i byłam laska :)
    Teraz prawie 70 ważę i też jestem laska :/hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja mam taką budowę, że świetnie wyglądam przy 75kg (mam 175cm)- jak kiedyś schudłam do 65kg to wyglądałam jak anorektyczka ;) Teraz mam sporo ponad 75... No ale piszę to po to, że skojarzyło mi się, że przy tych 70kg możesz być rzeczywiście laska :D dare

      Usuń
    2. Dzięki anonimie z 10.11 :)
      Ptysiek

      Usuń
  30. Chustko moderuj, proszę się. Tłustych lat życzę przy okazji.Mua!

    OdpowiedzUsuń
  31. aaaa! Moja sąsiadka jedzie rodzić, ja się denerwuje!!! a mnie nie zabiorą!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rodzimy razem z sąsiadką!
      daj znać co i jak!!!

      Usuń
    2. Urodził się Mikołaj!!! hip hip hurra!!!

      Usuń
    3. wielkie gratulacje dla Mikołaja i Jego Mamy :)))

      Usuń
    4. Dziękuje w imieniu Mikołajka i jego rodziców:)

      Usuń
  32. Ja proszę bardzo_bardzo. Moderuj komentarze.Plisssssss..
    Cieszę się, że_Cię coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajktycznie Chustko, ktos mial racje, niektore komentarze rodem z Pudelka czy innej francy. Obrzydliwe, wulgarne, prymitywne.

    Do anonima z 8:27, tak wlasnie wyobrazam sobie twoje zycie intymne:

    - Mariooolkaaaa !
    - Czego - na balkon wychodzi rozmemlana blondyna w brudnym szlafroku.
    - Zrob se gre wstempnom, ja zara przyjde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarze są takie, jacy są ludzie dookoła.
      to są zwyczajne komentarze.
      tacy są ludzie.
      tyle tylko, że na żywo boją się powiedzieć, co myślą, a dzięki internetowej anonimowości czują się bezkarni.

      Usuń
  34. Racja, moze i blog Chustki nie ucierpi na braku pewnych czytaczy, natomiast ja z pewnoscia ucierpie na czytaniu wulgaryzmow jakie mozna tu spotkac.

    Chustko - tyj, zdrowiej, zyj !

    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że Chustka i tak je będzie musiała przeczytać :(

      Usuń
    2. No niestety. Chustka musi to przeczytać. Ale jeśli komentarz nie zostanie opublikowany, to troll nie będzie się nakręcał i mam nadzieję, że sobie pójdzie w diabły, gdzie jego miejsce.

      Usuń
    3. trolla jara sam fakt, że Chustka to czyta - w zasadzie najbardziej to jej nienawidzi ten biedny człowieczek.
      Chustki blog i Chustka sama zdecyduje najlepiej, tak myślę:)

      Usuń
    4. Jeszcze bardziej trolla podjara uwaga, jaką na moment dostanie na blogu. Nic tak nie wkurza trolla jak brak publikacji. Wiem, bo sprawdziłam u siebie.

      Usuń
  35. Bardzo dobre wieści o kilogramach. Jeszcze chwila i będzie jak z Rubensa kupa mięsa :) No, dobra, kupa mięśnia niech będzie, mięśnie więcej ważą, to i waga od razu podskoczy.
    Na trolle to najlepsza jest chyba metoda z takiej gry, co to się "pomidor" nazywa. A może niech sobie trolle kupią wuwuzele? I dmą, ile wlezie, dla rozładowania frustracji, byle gdzieś na odludziu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chustka, "tłuściutki pulpeciku", jesteś cyborgiem :)
    ajloviu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Chusteczko, tyj, tyj i zdrowiej :))
    (A anonimy ignorujemy, niech same sie swoja zloscia zywia... nam ona niepotrzebna).
    Usciski, Joanno i milego dnia! Gosia

    OdpowiedzUsuń
  38. No żesz ale wypasiona dziołcha :) a jest gdzie uszczypnąć ????
    Proszę o odpowiedź Niemęża jeśli mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę dużo zdrowia i 50 kg do sylwestra!!!!pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przez szacunek dla Chustki i jej zamiłowania do poprawności językowo- literowej - usunęłam ten z błędem i wpisuję poprawnie jeszcze raz:)

    Dajesz, Chustka, dajeeeeesz!!! - że się tak posłużę dźwiękami z wczoraj dochodzącymi z okolic telewizora:)
    Kontynuuj, Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontynuuj dalej

      Tak jest poprawnie :)

      Usuń
    2. Aha, i jeszcze: Chustka, nie cofaj się do tyłu!

      Usuń
    3. i dalej dawaj nam swoje cudne historie na faktach autentycznych oparte;-))

      Usuń
    4. a mogę się cofać wstecz? ;)

      Usuń
    5. Możesz, ale wtedy będziesz w mylnym błędzie

      Usuń
    6. Kingo mylisz się, Chustka zawróci w tył:)

      Usuń
    7. ja się zawsze cofam przodem, żeby mieć jasność sytuacji w którym kierunku podążam ;)

      Usuń
    8. z tego co wiem, to w kierunku obory sąsiada :))))

      Usuń
  42. no ja Cię proszę, nie tyj! 47 to super waga jest.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurde, ja w 20 tygodniu ciąży 80 kg ważę. Jestem rubensowsko wypukła na wszystkie strony świata.
    Powinnaś spokojnie osiągnąć te 50 zanim ja urodzę. Będziemy Ci słać kilogramy tepatycznie z młodą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwitnijcie, rozwijajcie się i uwypuklajcie.

      moc całusków dla Brzuszka.

      Usuń
    2. A, jak miło, dzięki :*
      A tak trochę a propos Rubensa, a trochę poprzedniego posta - inna fajna historia z internetu, o ludziach, co potrafią się cieszyć życiem :)
      http://grumpybearjen.tumblr.com/post/17382089383/38-weeks-4-days-pregnant-and-finally-squeezed-in-a
      Nie wiem, jak można nie akceptować miłości.

      Usuń
    3. Plazma> śliczne foty!

      Usuń
    4. ależ cudowne zdjęcia:*

      Usuń
  44. witam pieknie ze słonecznego Olsztyna, czytam codziennie ale nie zawsze piszę, jak spojrzę w lustro to nie widze różnicy miedzy mną a Chustką, wyglądam tak samo jak Ty, jakby siostra jakaś czy cóś:):)
    Wiele moge znieść, wiele przeszłam i wszystko rozumiem i jestem bardzo tolerancyjna i spokojna, ale jak czytam takiego anonimusa z 7:09 to nie jestem grzeczną dziewczynką i wiem co bym z nim zrobiła, szkoda mi go , że jest bardziej chory od nas, nigdy nie zaznał szczęścia i nikt go nie kocha, pomodlę się za niego:))
    Tez chce przytyć chociaz 3 kg!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Joasia niedługo jak Jagienka będzie łupała orzechy pupskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki mam plan.
      tym bardziej, że jesień idzie, więc orzechów będzie mnóstwo :>

      Usuń
    2. Cioty, grube lesby, żebranie i ci wstrętni Żydzi...
      A to wszystko w wątku o Rubensie.
      Aż dziw, że nie ma nic o komunizmie Szymborskiej. I o Murzynach też nie? Ja nie mogęęęęęęęęę :)

      Usuń
    3. A nie ma ani słówka o samochodowych cichodajkach...

      Usuń
    4. Ani o tym, że dzieci z zespołem Downa rodzą się ludziom za karę, za ich grzechy.

      Usuń
    5. Wdzięcznym tematem jest również donoszenie w sprawie przewałów finansowych - może ktoś opowie nam jak się wystawia lewe faktury? :D

      Usuń
    6. A co powiesz na obmawianie wyglądu, np. osób chorych/zdrowych/łysych/grubych/starych/młodych/okularników itd. też klasa, co?

      Usuń
    7. proponuję jeszcze dołączyć do repertuaru omawianie tematu polskich obozów koncentracyjnych.

      Usuń
    8. No i in vitro to zuo. A autyzm jest za karę za depresję poporodową.

      Usuń
    9. Oczywiście też temat bezdzietnych kobiet, na pewno karierowiczek i egoistek. Oj, chruściku, tyle tematów jeszcze...

      Usuń
    10. no i ile polska reprezentacja dostała za remis :)

      Usuń
    11. wróbel- jeden punkt ;P

      Usuń
    12. ja to się nie znam, ale z doniesień podobno nuda i wstyd

      Usuń
    13. tak mówiom anonimowi piłkarze i anonimowi trenerzy ;p

      Usuń
  46. A tak w ogóle ROŚNIJ DUŻA, OKRĄGLUTKA

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzisiaj spokojnie mogę czytać, bo nie jestem w pracy. No, bo jak wygląda pracownik, który gapi się w monitor , a łzy mu ciurem lecą........... ze szczęścia.....że wynik Chustki jest ok, że przytyła. Hmmm, czy szlochający pracownik wygląda na szczęśliwego? Ależ tak mam,buczę też ze szczęścia. I dalej marzę o kolejnych dobrych wpisach Pani Joasiu.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  48. Chustko, ale ja tu węszę podstęp, te kilogramy dodatkowe to nie w kieszeniach?
    Jak na golasa i uczciwie jest na plus, to się cieszę ze wszystkimi, bravissimo!
    Mnie po ostatniej chemii zlazło z tyłka 7kg, chwalę się, bo jeszcze 10 niech zlezie, się tyłkowi należy zgrabność, choć może sposób nieco kontrowersyjny, ale co tam będę wybrzydzała :)
    Ciepełko zostawiam i moc z uśmiechami na sobotę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na golaska ważę się.
      w ubraniach trza dołożyć z 500 dkg.

      Usuń
  49. Asia, a ile Ty ważyłaś na studiach? Zawsze byłaś wysoki chudzielec, więc nie wyobrażam sobie, byś mogła przekroczyć wagę 50 kg! Wstyd się przyznać, ale zawsze chciałam mieć taki fajny mały tyłek jak Twój i długie nogi...
    Jedz, ćwicz, spaceruj, zdrowiej
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  50. jedz, tyj, żyj!
    a.rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może tak:
      "ŻRYJ, TYJ, ŻYJ!
      jak nie, to w ryj".
      alem pięknie zrymowała:)

      Usuń
    2. dziękuję za urocze wiersze :D

      Usuń
  51. Joanno, szalejesz! I jedziesz tak dalej! :) Co do pogody... ;). Pod Poznaniem lało przed chwilą, lepiej sie oddycha :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pachnie! Np.w takim Antoninku!

      Usuń
    2. po drugiej stronie Poznania pokropiło licho.
      Niestety, idę ogród podlać.

      Usuń
    3. jest tak świeżo i przyjemnie, lubię taki stan :-)

      Usuń
  52. Nie moderuj trolli, bedziemy ich czytac, wszak ktos tych biednych ludzi musi czytac, skoro nikt ich nie slucha...nie czyta... dajcie im zyc.

    OdpowiedzUsuń
  53. Brawo Chustka! Tak trzymać!
    Ja walczę ze swoją wagą w drugą stronę i udało mi się już zrzucić 3kg. Leżą niepotrzebne i paczom. Reflektujesz?
    W planie jest ich jeszcze 8 do 10 do oddania w dobre ręce.
    Anonimowa Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  54. Każdy trol czy anonim na ten przykład ma IP i można zlokalizować z jakiej części Polski pisze .... i ulicy.Ja jestem tym anonimem co ma własne poglądy i który raka wymyśla sobie:Bardzo nie fair Chustko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo nie fair, to prawda.
      nieładnie sobie wymyślać raka.
      nic to nie daje, ale zawsze można się polansować na salonach (oczywiście jeśli nie jest się lesbą).

      Usuń
  55. Szok! Jesteś okrutna .......nie leń się i sprawdz tych ludzi co piszą do ciebie i przekonasz się,że to sa inni ludzie z innej części Polski! ale wolisz udawać,że to jeden wariat cię dręczy.....lepiej to wygląda bardziej przerażająco.Nawet słowem nie ubliżyłam Ci nigdy ,chciałam się wyżalić a tu kop za kopem.Na powitanie powieść Balzaka o technice biurowej.To nie rak cię drązy tylko bezdusznośc i brak wiary w człowieka i Boga:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy z 22:17 co pijesz/bierzesz? Masz jakieś wizje? Chcesz o tym porozmawiać?

      Usuń
    2. Ty stara babo zacznij q robic na drutach albo odmawiac różaniec bo odpierdala ci już.Starzy ludzie o tej porze już śpią.

      Usuń
    3. W Belfaście przestało padać, uwierzycie??

      Usuń
    4. kuźwa a to pora gorzkich żalów jest to ja też trochę wyleję:
      dziś skosiłam tylko pół areału
      nie podlałam ogródka
      puszczam brzydkie bąki
      boli mnie ząb co niedawno niby uleczony
      i cholera znów fajki jaram
      a co gorsze właśnie mi się kończy paczka
      ostatnia
      i w dodatku zapomniałam się wylogować by było anonimowo
      proszę nie kopcie
      a jak chcecie pokopać
      to mam dwa miejsca gdzie chcę trawnik założyć
      ;)

      Usuń
    5. ja też fajki jaram.
      podlałam za to.
      he lepszejsza jestem.

      Usuń
    6. bo cię kopnę, jak możesz mnie w mym bólu pogrążać :(
      idem zajarać

      Usuń
    7. podsumowując:
      każdy kto chce się wyżalić niech ma świadomość faktu, że autorka bloga na co dzień boryka się z własną bezsilnością (dosłownie)
      mimo to pomaga i robi wiele dla innych
      tyle ile może
      nie jest księdzem spowiednikiem
      jest asertywna (i bardzo dobrze bo gdyby każdy tak chciał porady od pierdółki w stylu jaki krem używasz bo masz taką gładką skórę, aż po nie umiem sobie zorganizować własnego życia)
      ludzie ogarnijcie się, macie wolną wolę i prawo wyboru
      proponuję zacząć korzystać
      i dokonywać życiowych wyborów ze wszelkimi konsekwencjami
      wbrew pozorom, to sama radość

      Usuń
  56. Jestem zrozpaczona !!!Co to za typ ,dlaczego nie mogę pojąć takiej ochydy w komentarzach ,rozglądam się ze ździwieniem dookoła i nie mogę wytypować nikogo kogo znam kto byłby zdolny do pisania takich rzeczy.A teraz do dzieła mam pomysł zróbmy akcję i kompletnie nie komentujmy troli nie dajmy się sprowokować i będzie się tak miotał między Chustkowymi fanami ))))))

    OdpowiedzUsuń
  57. typ Ductale Invasium Mamame G2! Trójka dzieci i lęk o to co będzie dalej....Wyzywana od Troli, oszustek i innych na blogu o raku...Tylko dlatego,że nie spodobał mi się sposób traktowania z góry zwyczajnych ludzi!Weszłam tu z miesiąc temu temu i dostałam w twarz na dzień dobry.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zmień bloga, na miły Bóg, po co się dręczyć?

      Usuń
    2. a wiesz, ja też wszystko biorę do siebie, nawet jak nie do mnie mówią

      Usuń
  58. Masz rację...dlaczego chorzy na raka mają rozumieć innych chorych.......mogą ich przynajmniej pogonić.Myslałam,że Chustka się zreflektuje i da jakiś subtelny znak,że jest niesprawiedliwa ale gdzie tam ........Nie będę już wiecej tu pisać i szukać porozumienia

    OdpowiedzUsuń
  59. Chustko, daj subtelny znak!

    Anonimowy z 22:30, 22:38 i wcześniej (nie chce mi się wpisywać) - przykro mi, nie wierzę Ci za grosz.

    Poza tym znamy tu dobrze tę przypadłość typu interpunkcyjnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamknij się stara krowo.

      Usuń
    2. albo ja , albo ona mamy "rozczwornienie" jaźni
      Anna, anatema,Urszula, anonim z dziećmi, po śmierci dziecka, po śmierci matki, z Jackiem z piwem i innymi inszościami.....
      lol ale życiorys......serial brazylijski

      Usuń
    3. A Lilka ???

      Usuń
    4. zna interpunkcję ;P

      Usuń
  60. Straciłaś ten grosz ostatni! w cudzysłowie

    OdpowiedzUsuń
  61. ho. ja czytam tu już nałogowo wszystko:-). i czasem się nawet odzywam:-)i miałam również postulaty, żeby te chamskie, straszne posty ktoś usuwał zanim w ogóle do Chustki dojdą. ale nie przeszły - postulaty te. ok.:-) teraz mam nowy postulat, żeby po prostu zupełnie ignorować - nie dać się wciągnąć. Chustka przepuszcza, bo dlaczego miałaby to trzymać tylko dla siebie?! - toż to zła energia, która nawet jak nie wnika w skórę, to właśnie jak w dzisiejszym nawet wpisie explicite się wyraża, że potrzebuje "jak gówno się przyczepiać" do okrętu, żeby poszedł na dno. A może po prostu trzeba strząsać z siebie, nie zwracając uwagi.?? Nie dać się w tym umoczyć..?
    postulat mój dzisiejszy wobec tego jest - ignorujmy!!, samo się odczepi, bo niezauważone - nie będzie miało się czym karmić. a karmi się odpowiedzią, uwagą, poruszeniem emocji, doprowadza do emocji złych.. co widać i w dzisiejszych reakcjach.
    nie można tu chamstwa edukować. nie da się. ale nie pochylajcie się nad tym za mocno, po to, by się nie umoczyć - wszyscy Ci, którzy tu lubicie wchodzić dla Chustki, dla siebie, dla pozytywnej energii, z innych powodów, oprócz obrzucania błotem (gównem) - nie wchodźcie w to.! spróbujcie! bo może coś się, a nuż, stanie takiego, że to chamstwo, choć nie zniknie od razu, ale nie podsycane przeniesie się w inne rejony - w których będzie się bardziej swojsko realizować.
    więc nie rozpaczajcie/nie rozpaczajmy!:-) nie komentujcie chamskich wpisów/ nie zauważajcie ich. bądźcie tylko w tym świecie, który chcecie, żeby był. bądźcie/my ponad to.

    a 47 kg to wg mnie całkiem "laskowa" waga.:-) tyle ważyłam, jak miałam 18 lat.:-)ale zgadzam się, że 50 kg to może być ta idealna. dla mnie również jest.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł nie jest zły:)

      Usuń
    2. Nie pierdolcie miłe panie.Będziecie mnie nadal czytac.Powiem więcej że tylko czekacie na moje nowe komentarze.,Nie przesadzajcie że takie wulgarne.Same klniecie jak szewc.Do was inaczej nie dociera.Z chamstwem trzeba po chamsku.

      Usuń
    3. Nieznośna lekkość smaku, viki>
      sama postulowałam kiedyś, żeby ignorować. I się starałam, ale dziś mnie poniosło. Tak się we mnie nagromadziło, że chyba jutro pójdę kontrmanifestować - zawszeć to trochę tych złych emocji ubędzie :)
      W związku z powyższymi postulatami, ponieważ gary mam pomyte i na drutach robić nie lubię, jako stary człowiek udam się na spoczynek nocny - stara krowa

      Usuń
  62. toż to od tych tłustych glonów, i kalorycznego sushi...
    na zdrowie@
    ~greenelka

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje :-) Powodzenia i oby tak dalej :-)
    Tak z innej beczki.. ciekawi mnie przepis na tę słynną zupę pomidorową ale to pewnie tajemnica przekazywana z pokolenia na pokolenie?

    OdpowiedzUsuń
  64. Pozdrowienia dla wszystkch lasek, których faceci oglądają mecze.

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga