sobota, 9 lipca 2011

[446].

(Trinity fm - Sound of silence)

***

odkrycie tygodnia: japońskie wino śliwkowe.
schłodzone, z kostką lodu.
z kilkoma kroplami cytryny.

do tego: taras, leżaczki, parasol, miłe towarzystwo przyjaciół.
dodatkowo dla mnie: poduszka pod chudą dupę i kocyk, żebym się boże-broń nie przeziębiła.

piłyście?

***

wracając dziś w nocy do domu, na bezsensownym stołecznym moście (zgadnijcie, który to), kontrol czeźwości miałam.
chuchadełko było takie, że się ziaje z odległości pewnej, bez ust dotyku.
- pani dmuchnie jakby pani chciała zgasić świeczkę - poinstruował mnie przystojniak ze srebrnej kijanki.
duuuurną mają robotę.

14 komentarzy:

  1. nie pilam, ale jak tylko nadarzy sie sposobnosc to chetnie sprobuje, bo lubie nowosci;
    moja ulubiona jak narazie pozostaje margarita tzw. house salt on the rocks
    doskonale orzezwia w czasei upalow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłby z Alfy - byłoby ok ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, nie piłam, a spróbowałabym..jakieś namiary?reklamuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę, oto więcej danych o winie Choyu (skopiowałam ze sklepu internetowego Dolina Win):
    Likier wytwarzany z japońskich owoców śliwki ume, cukru i japońskiej wódki „shochu”. Często nazywany potocznie winem śliwkowym, o charakterystycznym słodko-kwaśnym smaku. Produkt idealnie nadający się do ryb, owoców morza, deserów, koktajli oraz jako aperitif.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je odkryłam jakiś miesiąc temu - jak do tej pory śliwkowe jest najlepsze. Czererśniowe się nie umywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. piłam :) do były 3 pierwsze razy - pierwsze sushi, pierwsze wino śliwkowe i pierwsza zielona z prażonym ryżem...

    piję do teraz - resztka w lodóweczce po szuszowej wyżerce jeszcze została...
    a z nowości - przynajmniej jak dla mnie - cytrynowy krupnik. i to nieźle zmrożony. no przepychota, no, no...

    OdpowiedzUsuń
  7. He,he !Przywiózł mój J. dziecko z obozu spod Żywca i toż samo przeżył:rura pod usta .J.nie widział jeszcze takiego aparatu to pyta :gdzie ustnik ,cha cha! Akcja widać ogólnopolska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak miałam tydzień temu. Pytam się gliniarza, wow, jaki nowy sprzęt macie i cap w obie łapy i chcę swoje usteczka pakować, hehe. No cóż zostałam poinstruowana, co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co dziennie z jednodniową przerwą, wytrzeźwiałam już po porannym browarze, zastanawiam się nad drinkiem wobec tego, kontrola czyli NIK wyjechała do inowrocławia na pogrzeb po wielu latach nie odwiedzania rodziny również w celu odgrzebania znajomości, w ramach leczenia mojego doła se wymyśliła mnie do izraela posłać...nie wiem tylko po co, i czy nadal stacjonuje tam nasze wojsko

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba raczej ten obok, ten przy Centrum Kopernika?

    OdpowiedzUsuń
  11. pijam od kilka lat, tylko bez cytryny :) mój absolutny faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  12. piłam -polubiłam:)Ale bez cytryny-muszę nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie piłam :-(((

    durny most to może Gdański?
    a u przystojniaka to mogłabym i podmuchac....;-)))

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga