niedziela, 8 stycznia 2012

[629].


(fragment z Les Aristochats)

***

znalezione na fejsie

czasami korci mnie, by ograniczyć dostęp do bloga do wybranych osób.
szczególnie wtedy, gdy czytam niektóre brednie.

moje hity ostatniego kwartału:
twoja twarzoczaszka jest szara, wyglądasz paskudnie, masz usta w cip (to chyba ze dwa posty temu).
lekarzyna, który cię leczy niewiele jest wart, weź docetaxel bo wiem że ci pomoże, on chyba nie robi przerzutów, a tu masz artykuł czy robi przerzuty czy nie robi, a ten lek co go bierzesz to kupujesz go w aptece internetowej czy na bazarze od ukraińców (to chyba sprzed trzech dni).
albo: jesteś chciwa, bo jesz sushi i na to wydajesz pieniądze, które są ci wpłacane (była taka absurdalna dyskusja w komentarzach chyba ze dwa miesiące temu).
oraz medytacja buddyjska to religia, a właściwie sekta njuejdżowa (to jest prawdziwy hit! niestety kilkukrotnie znalazłam takie opinie w komenciach).

mam dwie propozycje dla młotków, którzy/które mają wewnętrzny imperatyw pisania, a nie umieją nad nim zapanować.
otóż.
1. załóżcie swojego bloga i tam piszcie do woli, o czym tylko zechcecie
2. odpierdolcie się ode mnie
możecie zrobić to trojako:
2.1. nie wchodząc na bloga
2.2. nie pisząc na nim
2.3. nie wchodząc na bloga i nie pisząc na nim.

52 komentarze:

  1. Popieram :).

    I pozdrawiam.

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra to nawet nie jest śmieszne:( Dziękuje Joanno ,że nie publikujesz tego typu komentarzy, oszczędzasz tym moje zdrowie psychiczne. A wy pojebusy odpierdolcie się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabiłabym się chyba, gdyby powyższe było skierowane do mnie... Ludzie, wstydu nie macie, tak pierdolić, tak dobijać farmazonami. Pardon, lecz zdenerwowałam się.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, no patrz, własnie o tym samym napisałam u siebie :))
    Jakże męczą się za życia Ci, którzy nas czytają... amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. i lewym sierpowym im, a potem z buta

    OdpowiedzUsuń
  6. chustka Ty sie jeszcze tym przejmujesz ? przecież po to masz moderacje , wiem jak sie otworzy komenta krew sie gotuje , ale to nie pierwszy raz sprawa wraca na wokande :) olej to ciepłym moczem nie wiem jakiego koloru jest po tych tabsach z japonii


    pozdr.d.d.d.

    OdpowiedzUsuń
  7. To byłoby śmieszne, gdyby nie było okropne. No, ale usta w cip... to przecież sama radość. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja Ci powiem - nie przejmuj się, olej, a komuś się znudzi. Jest to najlepszy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łatwo mówić, ale nie warto takimi osobami i ich komentarzami się przejmować. Należy im współczuć.
    Kasiek

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmowac sie zaraza:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten człowiek który pisał, że jesteś brzydka, sam ma problem ze swoją urodą.
    Ten, kto doradzał leczenie ewidentnie niewiele o leczeniu wie, a bez wątpienia nie doczytał na Twoim blogu informacji o Twoim leczeniu.
    Ten, który bredzi o zazen/medytowaniu, że nie jest zgodne z chrześcijaństwem, jest niedouczonym tłumokiem.

    Ale hitem ostatniego czasu był post o siusianiu. Swobodne pisanie o sikaniu do zlewu/wanny jako o czymś zwyczajnym jest przerażająco żenujące.

    OdpowiedzUsuń
  12. No same hity. Masssakra:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chustko a może najzwyczajniej w świecie ignorować. Tzw. olewka to najlepsza broń na osobę atakującą. A takimi są autorzy ww. komentów. Po prostu nie zamieszczaj tych debilnych komentarzy i po sprawie. Pajace karmią się twoją irytacją, a po co karmić pasożyty. Już jednego w sobie masz, starczy Ci.
    Dla mnie autorzy tych nieszczęsnych komentarzy to tacy nieproszeni goście na przyjęciu jakim jest dla mnie twój blog. Fajną atmosferę pogawędki zakłócają Państwo nie nadążający za dyskusją. Tacy troszkę ociężali intelektualnie. Może po prostu pokaż im drzwi, nie dopuszczaj do dyskusji. Po co się zniżać do ich poziomu.

    Jak zwykle ciepło Cię pozdrawiam
    M.M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Chustko nieczesto sie udzielam ale czytam codziennie Twojego Bloga.. i tak czasami mysle ze ludzka glupota nie zna granic .. ale coz zrobisz z czlowiekiem jak sflustrowany i w zyciu se nie radzi to zazdrosc zjada i takie chujozy wypisuje tutaj, a o swoje walczyc nie potrafia.. Wiesz ilu ludzia dajesz wiare i sile WIELU takich jest !! sciskam pozytywnie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

    Kierując się tym olej tych zakompleksionych tumanów.

    Pozdrawiam ciepło z Wrocławia,
    Ania S.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolałabym spędzić życie z sikającym do zlewu, niż z autorem któregokolwiek z wymienionych w noce komentów.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale co z tego,co z tego Joanno,że takie są komentarze ? Przeczytałam/zasłyszałam gdzieś,nie pamiętam kto powiedział,cytuję dowolnie,ale sens zostanie : "jesli ktoś powie,że jestem idiotą,nie spowoduje to tego,że będę większym idiotą niż byłem zanim to powiedział " :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pkt. nr 2 - jak najbardziej polecam:)
    Chustka, jesteś Wielką Chustką, osłaniającą nas z maluszkich tego świata. Bądź.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. w Polsce mamy samych lekarzy, specjalistów od wybranych sportów (akurat dziwnym trafem będących obecnie na topie), ekspertów ekonomii i psychologii oraz religioznawców. przykre jest tylko to, że większość z nich to debile.
    olej troli, szkoda życia.

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. :))))))) ale furia, czy to efekt zazen?

    OdpowiedzUsuń
  21. anatema> właśnie nic z tego, że są takie komentarze.
    one nigdzie nie prowadzą, niczego nie wnoszą.
    i to jest właśnie problem.
    nie rozumiem pisania bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  22. hej Chustka, a może ktoś po prostu lubi pisać? ;) ot tak, bez sensu. Lubi se poruszać palcami po klawiszach ;D No nie każdemu bozia dała talent do grania na fortepianie, nie bądź taka i zrozum tych biednych ludzi;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Asiu, poszła spać!! Ino chyżo, pókim dobra! A nie na blogu siedzi i pewnie jeszcze na fejsiku :P
    Ania S.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej
    Mam pytanie. Otoz jest taki blog, na ktorym to pewna Pani prosi o pomoc finansowa na swoje prywatne konto, twierdzac, ze fundacja Rak'n'Roll odmowila jej pomocy. Czy moge zweryfikowac jakos czy to prawda? Czy myslicie, ze jak napisze do fundacji, to dadza mi odpowiedz? Nie lubie byc nabijana w butelke i nie lubie jak ktos proboje wyludzac pieniadze zerujac na ludzkiej wrazliwosci...
    Pozdrawiam,

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ chusteczko toz po prostu jest swietny materiał na jakiś skecz, albo właśnie na taki post jaki popełniłaś dzisiaj. Przy "chciwości w jedzeniu suschi" oplułam gorącą kawą monitor w pracy a zważ że jest 5-50 rano. Gość który spał na poczekalni w oczekiwaniu na mustrowanie był lekko zdezorientowany czemu wyję do monitora. Zawsze oglądam/czytam takie kwiatki z ciekawością małpy-nie przestają mnie dziwićprocesy myslowe innych ludzi. Cos a'la wenezuelski serial. Moja babcia to ogląda i też się dziwię w jakim stopniu ona łyka te wszystkie głupoty serwowane na ciepło w jednym odcinku. Szczególnie mnie dziwi pasja z jaką ludzie się rzucają jadem tam wszędzie gdzie słychać PIENIĄDZE.Propononuję abys im oddała rakelę wraz z uzbieranymi środkami na subkoncie. Szybko by zaczęli myslec jak sądzę. Ubawiłam się setnie. możemy jakoś głosować na głupotę miesiąca? Niniejszym jeszcze na ciepło pragne doinformować że lecę ci conieco przelać na suszi hihihi.to byłam ja ,kiwi. ściskam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę No! A mnie wkurza ta lista u Ciebie chorych i tych co juz odeszli. Może głupio myślę, ale Ci bez gwiazdki, jakby czekali na wyrok, kiedy się przesuną wyżej. Głupio myślę? No wkurza mnie i już....

    Roletka

    OdpowiedzUsuń
  27. Sorry Chustencjo za koment.
    Nie wiedzialam, ze Ty taka Mimoza!
    W koncu z Osobka pozbawiajaca przedszkolanki pracy, interwenuijaca u wladz z powodu sklepika szkolnego,
    opieprzajaca aptekarki za palenie papierosow, uwazajaca 98% populacji dzieci za niegodne towarzystwa swojego syna mozna chyba bez owijki i taniego sentymentu?
    Wiec dobra. Osatnia bezczelna, arogancka , zlosliwa z zazdrosci o sushi kase wstawka : pozytywne nastawienie do ludzi i swiata to najlepsza terapia.

    OdpowiedzUsuń
  28. wyluzuj dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
  29. o matko, załapałam się tylko na ten o lekach z bazaru.
    sama średnio raz w tygodniu mam ochotę ograniczyć dostęp do bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chustko! frajerów jest pełno wokół nas. Mam nadzieję, ze olewasz takie komentarze? Co do kasy - chętnie zaproszę Cię na tonę suszi kochana, tylko po to zebyś była zdrowa, uśmiechnięta i szczęśliwa.Lowju Cię wirtualnie, od Ciebie czerpie siłę do życia każdego dnia. cmoki w pysiaka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ludzie bywają porażająco głupi i bezmyślni. Najgorsze w tym jest to, że tacy najbardziej lubią się dzielić tymi swoimi przymiotami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Asiu, proszę (delikatna sugestia), nie wrzucaj w ogóle tego typu głupot.
    Moderuj, tnij, spłukuj wodę.
    Blog z założenia jest również dla Jasia - po co ma czytać te dyrdymały popieprzone i pałać złą energią do tych ludzi.
    Niech pulsuje, niech bije stąd tylko to, co najważniejsze.

    No i nie karmić trolli. Never.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. odnosnie ulubionego doktorka :

    http://www.znanylekarz.pl/ranking-lekarzy/lomianki-warszawa/kocik/janusz

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje mi się ,że zignorowanie głupca jest dla niego największym ciosem. Pozdrawiam serdecznie i życzę siły ciała i spokoju ducha.M

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ to są debile intelektualne i mentalne ... Skąd się tacy biorą? Czy to tylko w Polsce taki wykwit?

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytam wpisy na Pani blogu od dłuższego czasu i wydają mi się ciekawe, intrygujące, dające do myślenia, zabawne lub smutne, ważniejsze lub mniej ważne. Nie rozumiem tylko tej nawracającej cyklicznie potrzeby podejmowania walki z - użyjmy eufemizmu - niezbyt rozsądnymi - komentarzami. Ktoś napisze, że mu się Pani twarz nie podoba? Ma do tego prawo, nawet jeśli można by się zastanowić, czy koniecznie musi się tym z Panią dzielić. Ktoś inny proponuje "dziwny" sposób leczenia? Też ma prawo, a Pani nie musi z jego rady skorzystać. Ktoś kolejny inaczej niż Pani ocenia buddyjską medytację? Także ma prawo, nie musimy się wszyscy w tej kwestii zgadzać. Nie czytuję komentarzy do Pani blogu, ograniczę się więc do zacytowanych przez Panią. Reagując tak gwałtownie na te komentarze, daje Pani sygnał: "Piszę ten blog, gdyż potrzebuję chóru potakiwaczy i uwielbiaczy, którzy łaskoczą moje ego". A wydaje mi się, że Pani ego jest bardzo w porządku i nie wymaga łaskotania. Może nie warto psuć tego wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  37. nawet nie chce mi komentować tych komentów ;-))), nuda, nuda i jeszcze raz nuda.
    elw

    OdpowiedzUsuń
  38. ale jak zamkniesz to nie będę wiedzieć co u Ciebie...i nie będę zacierać rączek nie niektórych Twoich komentarzach :)))
    pozdr
    Kasiowiec

    OdpowiedzUsuń
  39. Ludzie sa beznadziejnie zawistni. I frustruje ich, ze Ty masz wspanialych lekarzy, opieke, ludzi ktorzy o Ciebie dbaja i ktorym na Tobie zalezy. no i stac Cie na sushi. mozemy smialo wydedukowac, ze ich wszyscy maja w dupie i nie maja kasy, wiec nalezy ich miec gdzies bez najmniejszego wyrzutu sumienia. Ja od dawna nie zwracam uwagi na to co inni o mnie mysla.

    Matylda

    OdpowiedzUsuń
  40. Chustko, lepiej nie mogłaś tego ująć, krótko i węzłowato :)))

    I jedz dużo sushi, na zdrowie! , kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Idioci sensu mieć nie muszą bo są idiotami i również nie zaprzestaną pisania z tegoż samego powodu. Piszą bowiem nie wiedzą, że są idiotami.

    OdpowiedzUsuń
  42. Taki polski fenomem: polscy idioci wiedzą "wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  43. Mój BYŁY szef był w pracy wyjatkowym s**********. Po pracy z wielką gorliwoscią chadzał do kościoła, gdzie z wielką naboznoscią przyjmował komunię. Każdy zadawał pytanie "jak tak można?" I kiedys przyszła mi do głowy błyskotliwa:) odpowiedź- Jakiż byłby z niego ****, gdyby się tak namietnie nie modlił. O dzięki Panie Boże!
    Joanno, może dzieki wyrzyganiu swoich frustracji w komentarzach, wszystkie te dupki powstrzymują się w realnym świecie od krzywdzenia innych. O dzieki Joanno!

    OdpowiedzUsuń
  44. ech, to cena za całą resztę, ale może warto włączyć to sitko, czarną listę IP.
    bardzo ciepłe pozdro i mnóstwo dobrej energii.

    OdpowiedzUsuń
  45. problem w tym, Chustko, że od nas, klasy wyższej, wymaga się, żebyśmy były spokojne, uprzejme i miały w dupie głupie komentarze. Bo przecież "nie wypada" pisać tak brzydko, jak Ty.

    A chuj.

    Nie musisz wyglądać.
    Ważne, żebyś wiedziała, gdzie przynależysz. A to zasadniczo jest niezależne.

    Myślę, że idea kast miała ogromny sens. Internet niestety jest egalitarystyczny. I to jego poważna wada.

    Love you.

    OdpowiedzUsuń
  46. Najpierw zrobiłam minę karpia, przeszedł cień wkurzenia, po czym przyszedł śmiech.
    Widać inni muszą się popisać swoim elokwentem ;) nie tylko na onet i tvn forach, ale również muszą pozaśmiecać swoimi błyskotem bardziej prywatne przestrzenie.
    To smutne, ale chyba śmiech jest najlepszym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Niech się Pani nie przejmuje tymi małymi trolami i ich komentarzami. Po prostu leczą swoje kompleksy. A że nie mają gdzie to robią to na tym blogu, pasożyty. Zdrowia życzę dla Pani i wypędzenia na zawsze nieproszonego gościa.
    P.S. Co do medytacji wschodnich ja bym uważał(po prostu tak uważam ale nie zamierzam niczego narzucać). Nie mam po prostu do nich zaufania gdyż jest to zupełnie inna filozofia, mentalność, kultura. Może czasem IMHO przynieść więcej szkody niż pożytku. Ale jeśli Pani to pomaga to tym bardziej chwała Panu. Jeszcze raz życzę zdrówka i pokonania rakelci. Pozdrawiam
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  48. Szanowna autorko... Pkt. z Twoich propozycji do zaglądających tu trolli wywołał u mnie wielki uśmiech :)
    "Odpierdolcie się ode mnie". Kocham takie riposty!!

    OdpowiedzUsuń
  49. zgadzam sie z anonimem z 08:31.
    nie warto. po co? oczywiscie nie sadze ze piszesz ten blog by "zyskac chor potakiwaczy" (anonim 8:31 zreszta tez nie).
    rozumiem- ze najnormalniej tracisz cierpliwosci i ze jest Ci przykro (pomysl ze to w 99% znudzone dzieciaki; czy jest sens sie denerwowac?). ale to cena- za to ze blog jest popularny. a czasem ktos po prostu ma inne zdanie. bywa. trudno. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. rozbraja mnie psychoanaliza na podstawie pierdół pisanych w necie, rozbrajają mnie trolle, które z czystej podłości mego charakteru uwielbiam wkurwiać <:o] nudzą mnie pochlebstwa. skrobie co by dać znać, że czuwam. ale to wiesz :)
    a no i jestem nudna i na moim blogasku nie ma trolli to zaglądam dla rozrywki do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. taaak
    a ja nie mogę się doczekac, kiedy wjadę na górę listy ze zniczem.
    moze jednak zamknij ? niech sie od drzwi odbija wszyscy.
    aaaale nie. bo ze złosci przestana wysyłac kasę, przecież tyle się zobligowało :O
    alboo nie. ja przestanę wchodzić :]
    Asia ile jeszcze cierpliwości Ci starczy ? na tłumaczenie? Na trolli? Ty masz się skupić na sobie i się nie denerwować!
    Dlaczego Ty masz nas chronić?
    Qrcze nie rozumiem? Czy każdy z czytaczy podnosi swoje ego, gdy czyta , że walczysz o swoje flaki?

    lowju i nie wchodze juz. ja też mam sie nie denerwować. zrób coś z tym burdelikiem.
    :*

    OdpowiedzUsuń

 
©KAERU 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone Sałyga